Gå til innhold

a7n8x-e: boote PC med ett trykk på webcam knapp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noe sånt har ikke jeg hørt om heller, da måtte du jo isåfall koblet det til hovedkortet? :dontgetit:

 

Så vedmindre det står i manualen med Webcammet, ville jeg ikke prøvd det

Mulig jeg bommer stygt her, men mitt webcam er ihvertfall koblet til hk'et. Er det noen andre plasser man kan kople det til?

 

Kanskje det finnes en funksjon for oppstart via signal på usb-porten, men jeg har heller aldri hørt om noen som har noe i denne stilen.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om "Wake on" funksjonene på hovedkortet kan hjelpe til med det. En venn av meg i USA har i hvertfall et slikt webcam og kan fint starte PCen sin med det. Jeg har også hørt omo enkelte keyboards som man kunne det med også, til og med for lengre tid siden. Synes bare det ville vært veldig kjekt :D

Lenke til kommentar

du kan som en nødløsning sette maskinen til å starte med feks. et klikk på tastaturet eller på musa.

 

Var store problemer hjemme når jeg satte maskinen til å starte på "S" knappen...

starta tross alt ikke på noe annet vis

 

disse innstillingene fant jeg i bios.

 

Kanskje om du finner en startup på usb enhet...

Lenke til kommentar
noe sånt har ikke jeg hørt om heller, da måtte du jo isåfall koblet det til hovedkortet?  :dontgetit:

 

Så vedmindre det står i manualen med Webcammet, ville jeg ikke prøvd det

Mulig jeg bommer stygt her, men mitt webcam er ihvertfall koblet til hk'et. Er det noen andre plasser man kan kople det til?

 

Kanskje det finnes en funksjon for oppstart via signal på usb-porten, men jeg har heller aldri hørt om noen som har noe i denne stilen.

hehe, ja jeg mente jo selfølgelig på hovedkortet som å bytte ut powerled ledningen fra kabinettet og stappe inn ledningen fra webcammet (dette er selfølgelig ikke mulig siden de fleste webcams er USB) :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...