Gå til innhold

Trance-tråden - les reglene


Xanitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tracklist og release date ute for Kaleidoscope:

 

Kommer 6.oktober

 

Track List:

01. Tiësto feat. Jónsi - Kaleidoscope

02. Tiësto feat. CC Sheffield - Escape Me

03. Tiësto feat. Kianna - You Are My Diamond

04. Tiësto and Sneaky Sound System - I Will Be Here

05. Tiësto feat. Priscilla Ahn - I Am Strong

06. Tiësto feat. Cary Brothers - Here On Earth

07. Tiësto - Always Near

08. Tiësto feat. Kele Okereke - It's Not The Things You Say

09. Tiësto - Fresh Fruit

10. Tiësto feat. Calvin Harris - Century

11. Tiësto feat. Tegan & Sara - Feel It In My Bones

12. Tiësto feat. Nelly Furtado - Who Wants To Be Alone

13. Tiësto - LA Ride

14. Tiësto - Bend It Like You Don't Care

15. Tiësto feat. Emily Haines - Knock You Out

16. Tiësto - Louder Than Boom

17. Tiësto - Surrounded By Light

 

 

Har en følelse av at det ikke er så bra, pga de siste produksjonene (hvordan skrives det ?) hans.

 

--------------------------------------------

 

Fabio XB & Ronnie Play feat. Gabriel Cage - Inside Of You (Cosmic Gate Remix)

Bobina - Invisible Touch (Ferry Corsten Touch)

Dave202 - Departure (Club Mix)

Mike Shiver vs. Matias Lehtola feat. Andrea Britton - Captured (Dub Mix)

Monogato - Miami Vibe (Omnia Remix) [ Fra ASOT 2009]

Endret av Exentler
Lenke til kommentar
Awesometracks is fucking awesome!

Høhø :tease:

 

All grunn til å være stolt av det der, du har peiling. Hva bruker du av software og utstyr for å lage sånt? Så forresten på myspace'n din, var mye bra der! Fortsett sånn. :thumbup:

Takktakk. Er oldschool og bruker Reason 4.0. Har forresten 2 låter kommende på 405 Recordings om ikke så veldig lenge :)

 

Har holdt på et år eller to med Reason jeg og men greier ikke få det til å høres i nærheten så profesjonellt ut. Hvor lenge har du holdt på? Hadde vært drit nice om du hadde hatt lyst til å sende meg rns filen til en sang du har laget så jeg kan se litt hva du gjør, men skjønner det godt hvis du ikke vil vise det frem.

Lenke til kommentar
*Mine innlegg*

Selv syns jeg tiesto er flink til å få store mengder folk til å like hannes musikk selv om ikke alt er like bra ;)

En sang jeg liker spesielt godt med tiesto er denne

http://www.youtube.com/watch?v=HfH9i-C9ico

Beklager men den der er ikke av tiesto. Andain er gruppa.

Sjekk heller ut Gouryella (sammen med ferry corsten), theme from norefjell

osv.

 

Se filmen hos Youtube

Se filmen hos Youtube

Se filmen hos Youtube

Se filmen hos Youtube

Endret av Blåbær
Lenke til kommentar
Har holdt på et år eller to med Reason jeg og men greier ikke få det til å høres i nærheten så profesjonellt ut. Hvor lenge har du holdt på? Hadde vært drit nice om du hadde hatt lyst til å sende meg rns filen til en sang du har laget så jeg kan se litt hva du gjør, men skjønner det godt hvis du ikke vil vise det frem.

Kunne jo alltid sent deg en gammel låt som jeg ikke får signert pr PM, men du vil mangle mye da jeg bruker en haug av ReFills. Kan prøve å sette meg ned i kveld etter jobb og få ned noe med kun standard libary-et + noen samples til kick og percussion.

 

Bare gøy å dele visdom :)

 

Har ikke brukt Reason så mye lenger jeg heller.

Lenke til kommentar
Har holdt på et år eller to med Reason jeg og men greier ikke få det til å høres i nærheten så profesjonellt ut. Hvor lenge har du holdt på? Hadde vært drit nice om du hadde hatt lyst til å sende meg rns filen til en sang du har laget så jeg kan se litt hva du gjør, men skjønner det godt hvis du ikke vil vise det frem.

Slengte sammen noe veldig fort. En grei template på hvordan mine låter er. Dog er dette kun med lyder brukt fra Reason Libaryet. Ingen custom samples eller refills / egendesignede synths. Derfor høres det elendig ut.

 

RNS

MP3

 

En annen Deadmau5'ish lead som jeg akkurat designet, som jeg egentlig ikke har bruk for!

 

RNS

MP3

 

Legger du på litt automation på Filter Frequencien (I Thor) om du vil ha en litt fetere buildup.

 

Håper dette kan hjelpe litt.

 

Untitled <-- Liten sample på hva en kan gjøre med noe sine/square waves og et eget kick!

Endret av Dalh
Lenke til kommentar
Har holdt på et år eller to med Reason jeg og men greier ikke få det til å høres i nærheten så profesjonellt ut. Hvor lenge har du holdt på? Hadde vært drit nice om du hadde hatt lyst til å sende meg rns filen til en sang du har laget så jeg kan se litt hva du gjør, men skjønner det godt hvis du ikke vil vise det frem.

Kunne jo alltid sent deg en gammel låt som jeg ikke får signert pr PM, men du vil mangle mye da jeg bruker en haug av ReFills. Kan prøve å sette meg ned i kveld etter jobb og få ned noe med kun standard libary-et + noen samples til kick og percussion.

 

Bare gøy å dele visdom :)

 

Har ikke brukt Reason så mye lenger jeg heller.

 

 

Tusen hjertelig! Skal sette meg ned å se på sakene.

Endret av Thode
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...