Gå til innhold

Får bare 12000 i 3dmark på et 9800pro kort


Anbefalte innlegg

Bruker dere samme drivere? Jeg har 9700np kort og p4-2,8. Får ca 14700 med 3,9 drivere og ca 9500 med den siste driver versjonen. Kjører alt standard. Merker at Pc’n blir tregere da jeg la inn Xp på nytt og de siste drivere. Tok bare en re innstall på dem og la inn 3,9 og var tilbake på gamle høyder og der skal det få bli. Hvorfor ødelegge noe som virker stabilt og bra!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På recommended står det 2x og på custom kan man ikke sette det noe lavere

Jeg tror jeg har den nyeste catalysten. Lasta den ned forrige uke

Har du ikke en greie som heter 'application setting' (eller noe sånt da - er på jobb så jeg husker ikke hva det heter).

 

Bruker du den så velger enkelte programmer selv om AA/AF skal være på. For 3Dmark så skal ikke AA/AF brukes.

 

Husk også å disable Vsync samt sette alle grafikkinstillinger til 'performance' - det er det alle gjør når de bencher.

 

Scoren din er veldig bra den - hvis den er (som jeg tolker det til) kjørt med 2XAA. Du burde få mange tusen flere når du skrur av AA.

Lenke til kommentar
Bruker dere samme drivere? Jeg har 9700np kort og p4-2,8. Får ca 14700 med 3,9 drivere og ca 9500 med den siste driver versjonen. Kjører alt standard. Merker at Pc’n blir tregere da jeg la inn Xp på nytt og de siste drivere. Tok bare en re innstall på dem og la inn 3,9 og var tilbake på gamle høyder og der skal det få bli. Hvorfor ødelegge noe som virker stabilt og bra!

 

Samme opplevde jeg når jeg lastet inn den nyeste nvidia driveren i fjor. Jeg har et GF4200Ti kort. Alt begynte å henge og gå tregt. Leste en del på forumet og fant ut at en del folk hadde testet at den nest nyeste driveren var den optimale til GF kortet mitt.

Lenke til kommentar

Nå funker det, fikk nettop 17700 i 3dmark, men et nytt problem har oppstått, Nå henger skjermbildet seg veldig ofte, hva kan være grunnen til dett, jeg har ikke klokka gpu eller minne, Jeg kjente på kjølern til kortet og den virker normal, hva har skjedd tro? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...