Gå til innhold

Får bare 12000 i 3dmark på et 9800pro kort


Anbefalte innlegg

Mafuck: Det kommer helt an på hva du vil det... Om du er ute etter kun høyest mulig fps, og ikke bryr deg om bildekvalitet burde du huke av for application preference. (Eller ikke bruke custom settings i det hele tatt, og heller sette "use recommended settings for:" til balanced eller high/optimal performance)

 

Selv bruker jeg 4x AA og 8x AF, fordi jeg liker at det ser litt pent ut og, uten at det går for mye utover ytelsen. Anbefaler å bruke det om du har maskin til det.

 

Edit: Jeg tenker nå på spill, ikke 3dmark.

Okay..Er så klart ute etter at det skal sjå fint ut i spill :D

Men har hatt et par problem med ditta skjermkortet her..synest ikke skjermkortet yter max..Har P4 2,4(533Mhz) @2.7(ca 595Mhz) pc2700 333Hmz 9800pro(ikke klokket)..

I spill som farcry så stopper spillet opp i 2-3 sek og det skjer innimellom.(uansett om cpu er OC eller ikke)

Fikk til og med antifacts(er ikke sikker på om d skrivest slik da men)i CS 1,6!? :hm:

Men vilken drivere vil dere anbefale å bruke? :roll:

Endret av Mafuck
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eg klarte før å presse mitt geforce 3 Golden sample opp til over 9000poeng i 3dmark01.

 

Då eg skaffa meg R9800pro scora eg ca 12000 (overklokka)..

 

Eg har ganske brei erfaring innen 3dmark01, og føler scoren er svak :/ ..

 

Specs

 

P4 2.0ghz @ 2.3

512 PC2100 ddr

Radeon 9800 pro 378/338 @ 400/365... Meir på core får eg artifacts..lael.

 

ein kamerat får ca 11000 i 3dmark og det er samme CPU og ram, men Geforce 4 ti 4200..

 

greit nok Radeon 9800pro gjer det bra i 3dmark03, men 3dmark01 føler eg er meir "ytelses realistisk" overfør sjølve maskina.

 

Og fortsatt er det MAAAANGE direct 8 spel som fortsatt blir laga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...