Gå til innhold

Får bare 12000 i 3dmark på et 9800pro kort


Anbefalte innlegg

Jeg har nettop kjøpt et Powercolor Ati Radeon 9800 PRO kort, når jeg hadde oppgradert til nyeste driver og innstalert directX 9.0b så tenkte jeg at jeg var klar for litt 3Dmark2001, men det var en stor skuffelse når poengsummen kom til slutt, usle 12700 poeng, jeg trodde da dette kortet klarte litt mer? :dontgetit: Mange av folk jeg kjenner får opptil 20000 på det akkurat samme kortet. Mine specs er: AMD xp+3000, 1024 MB 333mhz ram, 40 GB HD, og et Abit Nf7 HK. Hva er galt? Noen tips? :cry:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sjekk om AA eller AF er aktivert på ati-kontrollpanel, innstaller chipset-drivere om du ikke har gjort det. om du hadde et annet skjermkort på det systemet før så MÅ du formatere, har byttet skjermkort på flere systemer selv og ytelsen var svært redusert før jeg formatert pga at det lå igjen filer\spor fra de tidligere skjermkortdriverne...

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg er helt på jordet, men har hørt snakk om at det er blitt i den senere tid gitt ut en billig utgave av 9900Pro som kun har 128bit isteden for 256bit. Kan det hende at du har fått et 128bit kort som faktisk ikke yter bedre?

 

-z00l-

Lenke til kommentar
Vet ikke om jeg er helt på jordet, men har hørt snakk om at det er blitt i den senere tid gitt ut en billig utgave av 9900Pro som kun har 128bit isteden for 256bit. Kan det hende at du har fått et 128bit kort som faktisk ikke yter bedre?

 

-z00l-

:devil::devil: da blir jeg seriøst pissed, jeg betalte like mye som venne mine gjorde, hvis det er sant så skal komplett få svi :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...