Gå til innhold

Skal det være en TDX-klone? Les og lag!


Anbefalte innlegg

Oj... Merket nå. Noen av bildene er kriminelt store... :D

Hoster du ftp/httpd på din egen private linje? Om du ikke er en av de heldige som har 10/10Mb linje så bør du vell forandre på bilde størrelesen. Dette kommer nokk til å bli en populær worklog og om bildene tar 500/1MB så kommer vell linjen din til å knele ganske raskt.. (eller?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spennende!

 

Fungerer denne blokken like bra som WW-blokken sier du?

 

I Arachno sin tråd nevnte du kanyler. Er det noen slike i dysen til denne blokken, eller er det til et annet prosjekt?

 

(kanskje du kunne ha tatt med deg blokken til St.hanshaugen i morgen hvis du har mulighet til å komme? :yes: )

Lenke til kommentar
Spennende!

 

Fungerer denne blokken like bra som WW-blokken sier du?

 

I Arachno sin tråd nevnte du kanyler. Er det noen slike i dysen til denne blokken, eller er det til et annet prosjekt?

 

(kanskje du kunne ha tatt med deg blokken til St.hanshaugen i morgen hvis du har mulighet til å komme?  :yes: )

Får samle dette i et foreløpig tusen takk for all smiger, alle sammen!

 

Karamba: Ja, jeg vil faktisk si det! Vel og merke i forhold til "min" variant av WW-blokka, men den endringen på nipler / rør ga ikke vesentlige utslag da jeg i sin tid testet dette.

De sammenligningene jeg har gjort foreløpig viser bare marginale forskjeller mellom WW-blokka og TDX-klonen, og tro meg når jeg sier at jeg ser ingen grunn til å jukse eller lure noen.

Den / de som bygger blokka på samme måte, vil høyst sannsynlig kunne bekrefte dette.

 

Dysene er til et annet prosjekt, som foreløpig er lagt på is.

 

Om jeg får sniki meg avgårde, (fra en lite "datavennlig" kjerring) kan det hende at jeg dukker opp på St.haugen ja. Kan jo da ta med blokk nr2, som jeg holder på med nå.

Lenke til kommentar

Hm, vel, det gikk visst litt i ball, det der! Endel av bildene havna visst på feil plass!

Får prøve å justere litt på det der.

 

Men nå orna det seg, takket være Kauder! Godt å ha gode venner på forumet!

Og selvsagt takk til ArachnO og dere andre også, for all hjelp! :thumbup:

Lenke til kommentar

Wow... har sett gjennom bildene nå. Ser bra ut, likte måten du hade fått kjøleribba felt ned i bunnen. kansje jeg kopierer det på neste blokk. :hmm:

 

Gleder meg til å se kjøleevnen til den blokka. :dribble:

 

Sorry, sikkert en del skrive feil men er trøtt nå. :sleep:

Lenke til kommentar

Kauder, jeg innbiller meg at motstanden i systemet kan bli vel stor dersom man bruker et sånt design på både cpu, gpu og nb.. Da må man bruke en monsterpumpe, i så fall! :devil:

 

Skrue har forresten vist meg foreløpige temperaturer på blokka, og de står det respekt av! Gleder meg som en unge til å teste ut blokka mi også! I morgen skal jeg hente masse snacks på posten fra Microplex! *glede seg!* :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...