Gå til innhold

Hvilket spill spiller du nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg spiller ingenting nå , fordi jeg surfer på dette forumet, men tenkte jeg skulle ta en runde BF2(Battlefield 2) , fikk tak i en prototype av spillet som ikke har kommet til norge enna. dæven, det er dritt tøfft!

så genial grafikk. :thumbup:

Hvor fikk du tak i den?

Skrevet (endret)
Jeg spiller ingenting  nå , fordi jeg surfer på dette forumet, men tenkte jeg skulle ta en runde BF2(Battlefield 2) , fikk tak i en prototype av spillet som ikke har kommet til norge enna. dæven, det er dritt tøfft!

Hvor fikk du tak i den?

Eller at han bare lyger, da. :roll:

Jeg har i allefall ikke hørt om noen "prototyp" som har lekket ut.

Hvem som helst kan si at grafikken er genila, uten å vite noe.

Dessuten, en "prototyp som ikke har kommet til norge enda" - Hva i huleste skal det bety?

At han har kjøpt det på nett fra USA, i en butikk? :lol:

Tror jeg ler meg skakk, jeg!

EDIT:

Det vil jo hele tiden komme bedre spill. Man må jo ta tiden i betraktning. Hadde f.eks Brothers in Arms kommet ut for 5 år siden hadde det sikkert fått 10/10. Det betyr ikke at det ikke kan komme bedre spill senere.

Nettopp! Det er det jeg mener! Tiden må jo alltids bli tatt i betraktning, men det jeg sa var enn om det kommer et spill som er ENDA bedre enn 10/10-spillet, men bare noen veldig få dager/måneder senere?

Endret av MeTa][iC
Skrevet
[iC' date=29/05/2005 : 14:48]
Jeg spiller ingenting  nå , fordi jeg surfer på dette forumet, men tenkte jeg skulle ta en runde BF2(Battlefield 2) , fikk tak i en prototype av spillet som ikke har kommet til norge enna. dæven, det er dritt tøfft!

Hvor fikk du tak i den?

Virker meget snodig ja :ermm:

Skrevet
[iC,29/05/2005 : 14:48]

Hvor fikk du tak i den?

Virker meget snodig ja :ermm:

Tror vi har en lystløgner her ja :whistle:

Skrevet
Jeg spiller ingenting nå , fordi jeg surfer på dette forumet, men tenkte jeg skulle ta en runde BF2(Battlefield 2) , fikk tak i en prototype av spillet som ikke har kommet til norge enna. dæven, det er dritt tøfft!

Haha! Morsomt :!:

Du kan å spøke du.

:ermm:

Skrevet (endret)
[iC,29/05/2005 : 14:48]

Hvor fikk du tak i den?

Jeg har i allefall ikke hørt om noen "prototyp" som har lekket ut.

Hvem som helst kan si at grafikken er genila, uten å vite noe.

Dessuten, en "prototyp som ikke har kommet til norge enda" - Hva i huleste skal det bety?

At han har kjøpt det på nett fra USA, i en butikk? :lol:

Tror jeg ler meg skakk, jeg!

EDIT:

Det vil jo hele tiden komme bedre spill. Man må jo ta tiden i betraktning. Hadde f.eks Brothers in Arms kommet ut for 5 år siden hadde det sikkert fått 10/10. Det betyr ikke at det ikke kan komme bedre spill senere.

Nettopp! Det er det jeg mener! Tiden må jo alltids bli tatt i betraktning, men det jeg sa var enn om det kommer et spill som er ENDA bedre enn 10/10-spillet, men bare noen veldig få dager/måneder senere?

Uansett om han lyver så er det ikke usannsynlig hvis han kjenner noen som har høy stilling i EA osv.

Jeg kjenner noen som har fått tak i _lovlige_ alphaer for å teste andre spill bl.a. :)

-

Ikke det at jeg tror på det denne personen skriver, da det virker veldig useriøst.

ONTOPIC:

PC:

Bittelitt WoW

CS1.6

Postal 2 +exp-pack.

GC:

Naruto Gekitou Ninja Taisen 3

Super Mario Sunshine

Endret av razh0r
Skrevet

Razh0r, når du sa det, ga du han en mulighet til å fortsette løgnen (huffameg så dum jeg er om han ikke lyver :ermm: ), og OM han virkelig lyver, vil han bruke ditt eksempel som grunn.

Men uansett. Jeg ble ferdig med Riddick i går, men jeg tror så sannelig at jeg begynner på nytt igjen, for det var faen meg bra! :dribble:

Dessuten er det kun 12 dager (...and counting) igjen til San Andreas kommer på PC. Og gjett hvem som har forhåndsbestilt det, da!

Nei, ikke Kristin Halvorsen - Meg! :w00t:

Og frem til da får jeg vel bare fortsette å lete litt etter sigarettpakker i Riddick, så jeg får se enda mer av det geniale ekstramaterialet! (og det er jo så forbanna mye! :love: )

Skrevet

jeg har akkurat skaffet meg en SUper Nintendo med super mario all stars, så akkurat nå spiller jeg Super Mario Bros 3.. Når jeg ikke spiller det er det GT4 det går i.. :p

Skrevet

Mario 64 DS.. fikk endelig sneket med meg det fra kameraten min til helgen.... Har klart spillet, så nå er det å få 150 stjerner da.... har nå 84stk.

Skrevet
[iC' date=29/05/2005 : 15:44] Razh0r, når du sa det, ga du han en mulighet til å fortsette løgnen (huffameg så dum jeg er om han ikke lyver :ermm: ), og OM han virkelig lyver, vil han bruke ditt eksempel som grunn.

Nå sitter han og ler seg skakk sikkert fordi dette diskuteres... :!: :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...