Gå til innhold

Hvilket spill spiller du nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Installert UAE, og kom på tredje plass i førstr divisjon i Speedball II. :w00t:

Gah, spillet låser seg på Amigaen min :cry:

Hver gang jeg skal starte en kamp herper spillet seg og alt jeg ser er særdeles fargerik snø...

Hvordan får jeg kopiert kick.rom fra amigaen til PC for så å bruke WinUAE for å spille det?

Skrevet

dessverre spiller jeg ikke noe for tia.. Doom 3 var dårlig og Rome: Total War har jeg gått lei..så no er det mest SNES hvis jeg spiller... Super mario 3 :love:

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

Akkurat for tiden spiller jeg Super Cars II med winaue. 500' transformatoren tok kvelden. Derfor winaue

Så gøy :w00t:

Skrevet

Startet igjen med CS Source. Har hatt 2 måneders pause, trenger litt trening igjen nå.

Også begynt med Luigi's Mansion på GC. Har ennå ikke klart Paper Mario 2, sliter med sistebossen som jeg ikke klarer :( Ellers så klarte jeg Metroid Prime 2 for litt over en uke siden. Genialt spill! Nå venter jeg spent på Resident Evil 4 som komme neste måned :D

Skrevet

Har nettopp(på fredag) begynt med Warhammer 40.000: Dawn of War. Har hatt det lenge, men begynte først på fredag. Visste ikke at det var så gøy som det var :p

Skrevet
Akkurat for tiden spiller jeg Super Cars II med winaue. 500' transformatoren tok kvelden. Derfor winaue

Så gøy :w00t:

Artig på multiplayer, husket vi spelte det på Amiga back in the days :)

Med keyboard og to-knappers joystick!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...