Gå til innhold

Hva er det feteste tastaturet per dags dato?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Først vil jeg bare presisere at jeg ikke prøver å være frekk, men hvis du kaller et tastatur til 2400,- for en god investering så enten sov du i økonomitimen eller så skriver du abnormt tregt på alle andre tastaturer.

Jeg var fullstendig våken under økonomitimene, selv om det begynner å bli en stund siden. Grunnen til at jeg kaller det en god investering er fordi:

 

1. Jeg har råd til det.

2. Tastaturet er sinnsykt godt å skrive på. Kvalitet hele veien.

3. Musen som følger med i pakken er også veldig god. Eneste trådløse musen jeg har prøvd som har egnet seg godt til gaming.

4. Det er bluetooth, så jeg trengte ikke å kjøpe BT dongle for å overføre filer til mobilen osv.

Synes det må være lov å kalle sine dyre data ting gode investeringer, uten at noen må krittisere det!!. Selv har jeg også råd til "gode investeringer", og er veldig opptatt av å ha kvalitet.

 

Kommentarer som _Xorcist kommer med er noe av det som ødelegger Hw.no`forum. Det er høyt under taket her, alle burde få skrive uten å bli kritisert for at en f.eks har god råd.

 

p.s Selv har jeg det billigste logitech tastatur, fordi jeg blir så sint når jeg taper\blir wasta i spill.

 

V

 

Storforbruker av keyboard!

Endret av vetle
Lenke til kommentar
Dette blir flaming av _Xorcist. Jeg må si meg delvis enig, 2400 kroner på et tastatur er helt rått. la gå, 1000 kroner er greit, men 2400 er helt :wallbash:

Men dersom du har penger å bruke på slikt, kjøp hva du vil. Vi lver i et fritt land

Du kan gjerne mene det, men det er ikke 2400kr for et tastatur. Du får også med en meget god mus og alt er bluetooth. Jeg har råd til dette, så for meg har dette vært en god investering. Men, har man ikke råd, ser jeg ingen grunn til å blakke seg for å få dette.

Lenke til kommentar
Du kan gjerne mene det, men det er ikke 2400kr for et tastatur. Du får også med en meget god mus og alt er bluetooth. Jeg har råd til dette, så for meg har dette vært en god investering. Men, har man ikke råd, ser jeg ingen grunn til å blakke seg for å få dette.

Greit nok, men synes likevel ikke musa og bluetoothdongelen rettferdiggjør den prisen. USB-dongle koster ~400, musa noe det samme. 1600 for et tastatur er like fullt ganske drøyt. Har mer enn nok penger til å kjøpe et slikt tastatur selv, men jeg mener oppriktig talt at det er penger ut vinduet.

Lenke til kommentar
Greit nok, men synes likevel ikke musa og bluetoothdongelen rettferdiggjør den prisen. USB-dongle koster ~400, musa noe det samme. 1600 for et tastatur er like fullt ganske drøyt. Har mer enn nok penger til å kjøpe et slikt tastatur selv, men jeg mener oppriktig talt at det er penger ut vinduet.

Bare for å være pirkete, så koster Logitech MX900 (musen) mer enn 400kr. ;)

 

Uansett, helt greit at du ikke ville ha betalt så mye penger for det, det respekterer jeg. Men, det hindrer ikke meg å være strålende fornøyd med dette kjøpet.

Lenke til kommentar

Logitech Cordless dekstop MX. Helt genialt. MX serien er vel det beste nå til dags.

 

I fjor leste jeg en test av 30 tastaturer. Internet Navigater for Logitech ble vinneren.

Og Desktop MX serien er (tror jeg) en forbedring av Internet serien. Har selv Dekstop MX. Ikke bluetooth. Utrolig digg. Eneste jeg finner feil er rullehjulet på siden. Den sitter litt høyt opp.

Lenke til kommentar

hmm, husker ikke hvem som produserte det, men jeg husker at noen linka til ett gumi-tastatur, som du kunne søle så mye du ville på, og rulle sammen. Fikk det med tråd og med bluetooth. Det var helt genialt! :w00t:

 

Noen som vet hva jeg snakker om, og kan komme med link?

 

 

EDIT: Fant det! fX 200, HER :)

Endret av MixMaster
Lenke til kommentar
Jeg har Keytronic Lifetime Designer-tastaturet, og tror rett og slett ikke noen tastaturer er bedre enn dette. Det tror jeg de fleste som har prøvd dette tastaturet vil være enig med meg i.

 

Det er kvalitet over hele linja, fra konstruksjon til design.

:yes:

 

Jeg har prøvd en rekke ulike tastatur, og etter min mening er det ingen som slår Keytronic tastaturene. Det er selvfølgelig mye som kan sies om tastatur, men det er bare Keytronic som gir den helt "rette" følelsen.

 

Jeg er klar over at dette er et emne som bærer preg av subjektivitet, men jeg vil på det sterkeste anbefale alle som ikke har vært borti Keytronic sine tastatur å teste dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...