Gå til innhold

Hva er det feteste tastaturet per dags dato?


Anbefalte innlegg

Uansett, helt greit at du ikke ville ha betalt så mye penger for det, det respekterer jeg. Men, det hindrer ikke meg å være strålende fornøyd med dette kjøpet.

På ingen måte. Dine penger! Opp til deg hva du bruker dem på. Akkurat her er vi uenige om en gjenstand er verdt prisen, dette er jo individuelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det skal legges til at jeg kjøpte diNovo for 1950 i julekalenderen.

Selv ga jeg ikke mere enn 1700 kroner for samme settet :thumbup: Og ja, det er det råeste og mest bedagelige settet som er å oppdrive per dags dato :green:

 

Men vi som har råd til det, har råd til det :laugh: Er jo ikke akkurat et sett for alle og enhver.

Lenke til kommentar

Jeg var misfornøyd med keytronic før, siden knappene var så harde, men jeg sneik meg til å kjøpe et for 109 kroner da jeg mekka ny pc, og knappene er logitech myke nå :D

 

Jeg ville anbefale å stikke i en butikk og prøve ut masse forskjellige tastaturer, og bestille det fra internett mye billigere ;)

Lenke til kommentar
Først vil jeg bare presisere at jeg ikke prøver å være frekk, men hvis du kaller et tastatur til 2400,- for en god investering så enten sov du i økonomitimen eller så skriver du abnormt tregt på alle andre tastaturer.

Jeg var fullstendig våken under økonomitimene, selv om det begynner å bli en stund siden. Grunnen til at jeg kaller det en god investering er fordi:

 

1. Jeg har råd til det.

2. Tastaturet er sinnsykt godt å skrive på. Kvalitet hele veien.

3. Musen som følger med i pakken er også veldig god. Eneste trådløse musen jeg har prøvd som har egnet seg godt til gaming.

4. Det er bluetooth, så jeg trengte ikke å kjøpe BT dongle for å overføre filer til mobilen osv.

Synes det må være lov å kalle sine dyre data ting gode investeringer, uten at noen må krittisere det!!. Selv har jeg også råd til "gode investeringer", og er veldig opptatt av å ha kvalitet.

 

Kommentarer som _Xorcist kommer med er noe av det som ødelegger Hw.no`forum. Det er høyt under taket her, alle burde få skrive uten å bli kritisert for at en f.eks har god råd.

 

p.s Selv har jeg det billigste logitech tastatur, fordi jeg blir så sint når jeg taper\blir wasta i spill.

 

V

 

Storforbruker av keyboard!

Hvorfor du blander deg inn i saker som ikke angår deg aner jeg ikke, men jeg ønsker på ingen måte å bli uvenn med verken deg eller Swag, dersom det er det du tror.

 

For øvrig kan jeg jo opplyse om at jeg også fint har råd til diNovo pakka, og det kan godt hende jeg kjøper det, poenget her var bare at jeg ikke på noen måte ville kalt det for en investering.

 

Hvem sine kommentarer som ødelegger hva har jeg tenkt til å holde meg for god til å gå nærmere inn på.

Endret av _Xorcist
Lenke til kommentar
Hvorfor du blander deg inn i saker som ikke angår deg aner jeg ikke, men jeg ønsker på ingen måte å bli uvenn med verken deg eller Swag, dersom det er det du tror.

 

For øvrig kan jeg jo opplyse om at jeg også fint har råd til diNovo pakka, og det kan godt hende jeg kjøper det, poenget her var bare at jeg ikke på noen måte ville kalt det for en investering.

 

Hvem sine kommentarer som ødelegger hva har jeg tenkt til å holde meg for god til å gå nærmere inn på.

Ingen er uvenner her. :)

 

Du må gjerne velge hva du kaller en investering eller ikke. Men for meg har anskaffelsen av denne pakken vært det. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Hvorfor du blander deg inn i saker som ikke angår deg aner jeg ikke, men jeg ønsker på ingen måte å bli uvenn med verken deg eller Swag, dersom det er det du tror.

 

For øvrig kan jeg jo opplyse om at jeg også fint har råd til diNovo pakka, og det kan godt hende jeg kjøper det, poenget her var bare at jeg ikke på noen måte ville kalt det for en investering.

 

Hvem sine kommentarer som ødelegger hva har jeg tenkt til å holde meg for god til å gå nærmere inn på.

Ingen er uvenner her. :)

 

Du må gjerne velge hva du kaller en investering eller ikke. Men for meg har anskaffelsen av denne pakken vært det. Enkelt og greit.

Nettopp, jeg skjønner ikke hvorfor vetle plutselig ble så trigger-happy..

Lenke til kommentar
Har et 79 kroners tastatur fra Clas Ohlson. Nuff' said.

ey!

 

da er vi to, dvs jeg bruker det ikke lenger.

Tastene var så vanskelige å få til å virke(må sikkert legge litt trykk på de), så jeg kjøpte meg et keytronic(eller noe i den duren) tastatur fra kompis med ps\2 -> oldgammalt slik at det skal passe i min pc...hehe.

 

Uheldigvis så sølte katten(ok da, er delvis skyldig jeg ) et halvt glass vann på det, så ligger det og lufttørker.

Fant et annet HP tastatur som sikkert er 10år gammalt som jeg driver og trykker på nå. greit nok det liksom.

Lenke til kommentar

..så mange poster og ingen nevner natural (split-key) tastatur ;)

Jeg kjøpte et Logitech split-key tastatur for noen år siden og har ikke hatt et bedre tastatur, sitter på et Microsoft split-key tastatur da Logitech tastaturet har begynt å streike (knapper som nekter å funke skikkelig..). Liker ikke Microsoft sitt (harde knapper) men har ikke noe valg til jeg får tak i et nytt split-key tastatur...

Lenke til kommentar
Hvorfor du blander deg inn i saker som ikke angår deg aner jeg ikke, men jeg ønsker på ingen måte å bli uvenn med verken deg eller Swag, dersom det er det du tror.

 

For øvrig kan jeg jo opplyse om at jeg også fint har råd til diNovo pakka, og det kan godt hende jeg kjøper det, poenget her var bare at jeg ikke på noen måte ville kalt det for en investering.

 

Hvem sine kommentarer som ødelegger hva har jeg tenkt til å holde meg for god til å gå nærmere inn på.

Ingen er uvenner her. :)

 

Du må gjerne velge hva du kaller en investering eller ikke. Men for meg har anskaffelsen av denne pakken vært det. Enkelt og greit.

Nettopp, jeg skjønner ikke hvorfor vetle plutselig ble så trigger-happy..

Er ikke trigger happy jeg ;)

Ønsker heller ikke å bli uvenn med noen.

Dersom jeg skrev noe som ble opfattet som ufint, så beklager jeg.

Mitt poeng var i korthet at jeg opplever veldig ofte tråder bli ødelagt pga lignende kommentarer.

 

Peace

 

:)

 

V

Endret av vetle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...