Gå til innhold

Hva er det feteste tastaturet per dags dato?


Anbefalte innlegg

Morsomt at flere sitter med Lifetime Designer-tastaturet fra Keytronic. Har brukt mitt i drøye to år, og bruker det gjerne i to hundre år til! :)

 

Om man først liker tastaturer fra Keytronic, må dette være himmelen. Langt fra det mest moderne på markedet, men gud bedre for en kvalitet og følelse.

 

Men det er med tastaturer (og mus?!) som med andre ting: Noen liker mora, andre dattera! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har Keytronic Lifetime Designer-tastaturet, og tror rett og slett ikke noen tastaturer er bedre enn dette. Det tror jeg de fleste som har prøvd dette tastaturet vil være enig med meg i.

 

Det er kvalitet over hele linja, fra konstruksjon til design.

Det mangler jo nyttige taster helt øverst da (play, next osv), skjønner ikke hva folk har imot slike taster, de er ikke i veien og veldig nyttige (spesielt når man spiller og hører på mp3 samtidig)

 

AtW

Lenke til kommentar

Hei :)

 

Jeg har et gammelt KeyTronic ergoforce som jeg kjøpte i 99`, og det funker meget bra. Et av de bedre å skrive på som jeg har prøvd. Men det har jo et ganske døll design. Så jeg er også på utkikk etter et bedre tastatur.

Anyway, WSAD har jo blitt ganske rævkjørt siden 99`, men det har aldri fjusket :D

Lenke til kommentar

Jeg har to eldre Keytronic-tastaturer, men bruker et enkelt Logitech Deluxe Access Keyboard med 3 ekstraknapper (for mye) som jeg kjøpte for 2 år siden. Kjempedigg! Angrer ikke på at jeg tok sjansen på å kjøpe det. Nå snakker jeg ikke om de nye modellene som selges på webshoppene idag, fordi jeg mener at de er stygge :roll:

Kan bl.a se noen uklare bilder av det her

Endret av sete
Lenke til kommentar
IBM Model M

 

Force-feedback supertastatur laget i England, kjempers fødeland.

:p

Hehe, det der er et vidunderlig deilig tastatur. Fikk tak i et norsk slikt et for et par uker siden, noen på jobben skulle kvitte seg med det eller noe lignende. Dumrianer. Mekaniske keyboard er livet, selv om akkurat det tastaturet der ikke er noe kjekt å spille på. Jeg har for tiden et tilsvarende tastatur fra Copam+ tilkoblet den maskinen jeg skriver på, så jeg bare venter til det streiker eller noe, da blir det IBM for de fleste penga.

 

På spillemaskinen har jeg et Logitech Ultra X Flat. Fantastisk godt å spille på, mye den samme gefühlen som man får ifra DiNovio settet (har bare prøvd det en gang dog, men like fullt).

 

Problemet for disse i henhold til det trådstarter spør om er det at de tre jeg har selv ikke er trådløse, mens det var det han/hun ville ha.

Lenke til kommentar
Jeg har Keytronic Lifetime Designer-tastaturet, og tror rett og slett ikke noen tastaturer er bedre enn dette. Det tror jeg de fleste som har prøvd dette tastaturet vil være enig med meg i.

 

Det er kvalitet over hele linja, fra konstruksjon til design.

Det mangler jo nyttige taster helt øverst da (play, next osv), skjønner ikke hva folk har imot slike taster, de er ikke i veien og veldig nyttige (spesielt når man spiller og hører på mp3 samtidig)

 

AtW

Helt enig, jeg bruker de mye til Winamp.

Lenke til kommentar

EET er importør, tviler på at de gidder å selge ett og ett tastatur ;p

Jeg er også veldig interessert i det tastaturet, så hvis noen ser det rundt om kring, si gjerne fra.

Bruker forøvring Keytronic tastatur, men hvis jeg skal skrive noe stort (oppgave eller noe slikt) pleier jeg å bruke tastaturet på iBooken min. (Og før dere spør, "taska" har det fint!)

Lenke til kommentar
EET er importør, tviler på at de gidder å selge ett og ett tastatur ;p

Jo, jeg er fullstendig klar over at EET er importør, men jeg har stor tro på at de kan opplyse om hvor man kan få kjøpt det. Bare å sende dem en mail eller ta en telefon :D Det må vel være i deres interesse at folk kjøper produktene de importerer... eller hur..? :p

Lenke til kommentar

Selv om det var utrolig dyrt så sponsa jobben meg med et slikt et så da så hehe :)

Logitech diNovo Media Desktop (Norsk) USB/PS2, tastatur/mus/remote

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=121023&cks=PRL

 

Det er bra tastatur (litt mindre enn vanlig så det tar litt tid å bli vant med dog).

Bra mus

+ Avtagbar Numpad, funker som musikkavspiller i stua.

 

Det som er best med dette bluetooth settet er rekkevidden, jeg har testa det på 50Meters avstand, alt virka fint, også igjennom en tykk murvegg på 10 meters avstand funka det. Dermed konkurrerer det tom. som presentasjonskeyboard i møterom, konferansesaler etc. eller mest viktig for meg i stua foran tv'n... datan står i et annet rom bak en murvegg. Valget mellom et Gyration keyboard med 30m rekkevidde til kr kr 4.395,- eller et diNivo til nesten halve prisen sa seg mao. selv.

 

Er du lei av dårlig dekning på ditt trådløse tastatur er dette noe for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...