Gå til innhold

Beste skuespiller, sett under ett?

Jonnar

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Den beste er jo han med alle tattisene som (nesten) bestandig dør i filmene.

Han er vel mexicaner tror jeg. Var med i begynelsen av Once Upon a Time in Mexico og Desperado +ett utall andre filmer.

Og hadde vel en ganske stor birolle i Animal Factory, en film som han faktisk IKKE døde i :p

Edit:

Danny Trejo het han.

Endret av Gromle
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Yes, jeg trur han er med i fargo og ja... han er også "crazy Eyes" i Mr.deeds.

Steve Buscemi!!1!!1!11!!!11oneoneoneone

han er så genial... jeg mener den beste rollen hans var i en av de dårligste filmene han har vært med i, nemlig ConAir. Men også Fargo is the 1337

Skal ærlig innrømme at Steve Buscemi får alt for lite kred i forhold til det han fortjener!

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Den beste er jo han med alle tattisene som (nesten) bestandig dør i filmene.

Han er vel mexicaner tror jeg. Var med i begynelsen av Once Upon a Time in Mexico og Desperado +ett utall andre filmer.

Og hadde vel en ganske stor birolle i Animal Factory, en film som han faktisk IKKE døde i :p

Edit:

Danny Trejo het han.

Søskenbarnet til Robert Rodriguez, derfor alle rollene i filmene hans. Straight outta San Quentin...

Skrevet
Skal ærlig innrømme at Steve Buscemi får alt for lite kred i forhold til det han fortjener!

Jepp... Sinnsykt flink den mannen :yes:

Skrevet

To i tillegg til andre som er nevnt her (som Johnny depp, Steve buscemi, brad pitt, kevin spacey, ed norton, and so on):

Willem Dafoe

Gary Oldman

Skrevet

Alle som er nevn hittil (med unntak av noen få (Britney og Mariah bl.a)).

Tom Cruise har noen gode filmer i sekken sin. David Duchovny spiller jo også bra i X-Files, synes jeg. Tim Robbins leverer i The Shawshank Redemtion.

Skrevet

-Robert De Niro

-Al Pacino

-Chazz Palminteri

-Marlon Brando

-Brad Pitt

-Tim Robbins

-Andy Garcia

Gidder ikke liste opp alle filmene dette er basert på da dette blir for mye jobb :scared:

Skrevet
Ser ikke at noen har nevnt Shean Conery :devil:

...Er litt i tvil om hvordan det skrives...

Det er vel Sean Connery, hvis ikke du mener den mindre kjente Shean Conery :p

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Dere som nevner Tom Hanks, har dere ikke sett Apollo 13 ?

Jo, og den er dødskul.

Skrevet
Dere som nevner Tom Hanks, har dere ikke sett Apollo 13 ?

Jo, og den er dødskul.

Second, den eier.

Siden jeg først har begynt et nytt innlegg:

Road to Perdition, Forrest Gump, Band of Brothers, Saving Private Ryan, The Green Mile, Toy Story og Catch Me If You Can

Skrevet

The Ladykillers, The Terminal... og til jul: The Polar Express, en dataanimert film basert på en populær barnebok i USA. Traileren er meget imponerende visuelt sett... vet ikke hva storyen er. Er noe med et tog ihvertfall. :green:

Skrevet

Jau ingen som har i det hele tatt tenkt på Chapplin? (*Host-McCarthy-tiden-Host*) De som vet litt om Chapplin vet hva jeg snakker.

Connery er også kjempeflink. :yes:

Skrevet

Ed Harris, han gjør aldri en dårlig rolle, gjør til og med dårligere filmer seerverdig, bare se "Radio".

Det er bare å se hans 5 minutter i "Just Cause" så skjønner du hva som bor i ham. Ellers er "The Abyss" hans beste prestasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...