Gå til innhold

Elektronikk Examen! trenger hjelp :)


Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på om noen her gikk Grunnkurs elektro i fjor, og fikk elektronikk på eksamen... Jeg skal ha en elektronikk prøve snart, og får samme spørsmålene som ble gitt på eksamen i fjor. lurer på om spørsmålene som ble gitt til eksamen i fjor kan gis til meg, det hadde vært til stor hjelp for meg :yes::yes::yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gikk GK Elektro i fjor, og var oppe i elektronikk..

Men å gi deg svarene er juks :p *være råtten*

Neida, seriøst, så husker jeg ikke helt.

Var noe lysorgel, og noe piss.. Ingen beregninger iallfall.

Jeg bare skrev 5 sider TEKST på den jeg, og trodde jeg skulle stryke.

Men, jeg fikk 5'er! :D Den var rett og slett bare forvirrende.. GLHF ;)

Lenke til kommentar

nikko: Hva mener du med at det ikke var noen beregninger? Regner med at det var en del feilsøking og slikt? Men det er jo ikke joks om du kan gi meg spørsmålene da, lærer jo mye av det da... Fordi da må jeg jobbe hardt for å finne skikkelige svar ;)

 

Sikker på at du ikke har oppgavearket eller noe slikt?

Lenke til kommentar
Joda Razer ;) vær litt snill da ;) hva skulle man feilsøke på da? Hvilke komponenter som ikke fungerte som de ikke skulle? ;)

satser du på å få eksamen fra i fjor?

om du leser raskt, les igjenon, og skriv stikkord for hver side.. om du ikke husker det da, så er du ganske langt vekke..

Lenke til kommentar

dette er vel bare den mest brukte formen for lesing til eksamen som er brukt i dette landet.

 

Regne/gjør gamle eksamens-oppgaver.

 

Ville kalle dette langt fra juks, og hvis det viser seg at han får samme spørsmål som noen har fått før er ikke det da hans feil. Da er det faglærerene som ikke gidder å bytte ut spørsmålene på prøvene.

 

Hadde en lærer en gang som hadde brukt den samme prøven i 18 år. var ikke rart folk gikk til de som hadde hatt den før da, og det er læreren sin feil. Er IKKE ulovelig å gjøre prøver som er gitt tidligere.

Lenke til kommentar

Du bør kunne noe om digitalelektronikk og likeretterbroen husker jeg, enkle grunnbegreper egentlig. Ikke noe særlig med beregninger. Vi gikk gjennom denne eksamen muntlig på 6 min og den var veldig enkel. Bare du har øynene åpne, klarer å følge streker på koblingskjemaer og klarer å tenke logisk så burde du klare det med glans. Heh, fikk karakteren 6 på 6 min... Husk at det er bedre å svare for mye enn for lite.

Lenke til kommentar

For å si det slik, jeg hadde Elektronikk Eksamen ifjor.

Jeg sov meg omtrent gjennom alle elektronikk timene, fordi jeg fant ut dette interiserte meg faktisk ikke.

Jeg kunne så vidt ingenting om Elektronikk når det var eksamens tid.

Men uansett, jeg fikk 4 på den eksamenen. Så det sier seg vel selv at den eksamen ikke var noe serlig vanskelig.

Det du trenger å gjøre er bare å skrive fyldige svar med sammenheng i.

Lenke til kommentar
For å si det slik, jeg hadde Elektronikk Eksamen ifjor.

Jeg sov meg omtrent gjennom alle elektronikk timene, fordi jeg fant ut dette interiserte meg faktisk ikke.

Jeg kunne så vidt ingenting om Elektronikk når det var eksamens tid.

Men uansett, jeg fikk 4 på den eksamenen. Så det sier seg vel selv at den eksamen ikke var noe serlig vanskelig.

Det du trenger å gjøre er bare å skrive fyldige svar med sammenheng i.

Moltrez: Husker du den eksamenen godt :) kan du ikke gi meg et eksempel på et av spørsmålene du fikk da :blush: slik at det muligens blir litt lettere for meg å skrive forberedelse? d hadde vært kjempesnillt om du kunne gjort det :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...