mad2003 Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 JEg fikk de av en merchant som jeg fulgte til gnaar mok men når jeg tar de på meg blir jeg blind? hvordan kan jeg bruke de uten å bli blind? 1 ting til: jeg har funnet en helt naken man Med bokser og noen blå maling flekker i ansiktet rett utenfor caldera men jeg finner ikke den heksen som har stjelt øksen hans,,, hvor er hun?
KompleX Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 JEg fikk de av en merchant som jeg fulgte til gnaar mok men når jeg tar de på meg blir jeg blind? hvordan kan jeg bruke de uten å bli blind? 1 ting til: jeg har funnet en helt naken man Med bokser og noen blå maling flekker i ansiktet rett utenfor caldera men jeg finner ikke den heksen som har stjelt øksen hans,,, hvor er hun? Mener at det var en måte å gjøre det på... En potion, eller et "anti blind " artifact. Kommer ikke på det i farta...
Neshaug Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Du blir ikke helt blind da... Går greit å se stiene osv. Brukte de bare når jeg skulle fra A til B.
Keejay Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Husker at jeg var en spesiell rase en gang som ungikk å bli blind.. Huker ikke hvilken det var, men det sto når jeg valgte den: Resist blindness 50% eller noe sånt..
Gromle Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 (endret) Du trenger å bruke en spell\potion of resist magick når du tar de på. Og som Keejay sier så er det en rase som resist magick som ability, og da blir du ikke blind. Men det er utrolige digge sko Edit: Hun heksen finner du ikke så langt unna der han fyren er, bare let litt langs stiene rundt der han er. Mener kanskje hun sto en lite stykke sørover. Endret 19. mai 2004 av Gromle
mad2003 Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Skrevet 19. mai 2004 Når jeg trykker på høyre muse tast kommer det opp experience osv men så har jeg klart å få bort "item" boksen og "map" boksen" ossen får jeg fram dem? og hvordan vet jeg hvor sør og øst er? jeg har ikke noe kompass:P PS: jeg ser ingen ting når jeg har på meg bootsene
JR Ewing Skrevet 19. mai 2004 Skrevet 19. mai 2004 Du vet jo hva som er sør, nord, øst og vest? Ned er sør, venstre er vest osv. Grunnen til at du blir "blind", som du sier, er at de er enchanted. Hvis du derimot skaffer deg noen items med magicka resistance, så vil du se bedre..
mad2003 Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Skrevet 20. mai 2004 Hvordan får jeg fram ITem boksen min igjen da`? så jeg kan skifte våpen osv? og hvor er den heksa? jeg finner hu ikke jeg.
CurSe Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 En stund siden jeg har spilt dette,men der hvor du får den kuren mot den sykdommen hos han dude'n med daedric armor så ligger det en heftig cuirass i et skap der med 50% magic resistance(eller noe sånt). Bruk den når du har skoene på deg(eller hele tiden for den har armor rating 266,light armor). Sinnsykt bra kombinasjon
mad2003 Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Skrevet 20. mai 2004 takk, er det ingen som vet ossen jeg får til bake item boksen osv?
Peppep Skrevet 20. mai 2004 Skrevet 20. mai 2004 Du klikker på ikonene nederst til venstre, alt etter hva du skal ha. Skal du ha items-boksen, klikker du der du ser våpenet ditt. Ehm.. Er ikke verdens beste til å forklare ;p
mad2003 Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Skrevet 20. mai 2004 bra nok! takk- men vet noen hvor heksa er? jeg finner hu ikke:P jeg er medlem hos fighters guild og skal drepe 3 folk i caldera mining company men de dreper meg med en gang jeg for bare drept en.. har noen noen tips? men jeg vill helst finne den JÆVLa heksa
Melfacion Skrevet 21. mai 2004 Skrevet 21. mai 2004 ikke så langt unna... bare følg veien fra han som bad deg drepe henne. (legg merke til at hun forteller en helt annen historie, og du må velge selv om du skal drepe henne eller ikke)
mad2003 Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Skrevet 21. mai 2004 Mot caldera eller lengre fra? har veldigt lyst på Clofleaver (øksen han skryter sån av:P) PS: jeg har nå et oppdrag fra fightersguild der jeg skal få tak i Codebook fra en dame i south wall men ossen får jeg den? hun nekter å gi meg den? og vis jeg slår hun kommer det 3 til som er alt for gode for meg?
jonathankrane Skrevet 25. mai 2004 Skrevet 25. mai 2004 Det beste tipse for å se helt 100% igjen er å ta dem på seg så gå inn og ut en dør det e bare noe i spillet som e klikka men det e det masse av feil så men prøv det. E ikke 100% sikker om det går men prøv
Melfacion Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Mot caldera eller lengre fra? har veldigt lyst på Clofleaver (øksen han skryter sån av:P) husker ikke... men det er ikke veldig langt unna. tror det er vekk fra caledra.
Gromle Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 Det beste tipse for å se helt 100% igjen er å ta dem på seg så gå inn og ut en dør det e bare noe i spillet som e klikka men det e det masse av feil så men prøv det. E ikke 100% sikker om det går men prøv Det funker ikke på patchet versjon.
jonathankrane Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 ok æ hadde ikke prøvd det men æ har bare hørt.
Skurupu Skrevet 17. juni 2004 Skrevet 17. juni 2004 Når jeg trykker på høyre muse tast kommer det opp experience osv men så har jeg klart å få bort "item" boksen og "map" boksen" ossen får jeg fram dem? og hvordan vet jeg hvor sør og øst er? jeg har ikke noe kompass:P PS: jeg ser ingen ting når jeg har på meg bootsene Experience? Hva faen snakker du om? On-topic: Det er mange måter å se klart med BoBS. Du må ha 100% magic resistance. Den enkleste måten å få dette på er å lage deg en magi som varer kun i 1 sekund, mens som gir deg 100% MR. Sett på deg støvlene i løpet av det ene sekundet og du kan se helt fint, selv etter at det har gått 1 sekund. 100% MR i 1 sekund er så simpelt at til og med warriors kan kaste den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå