Gå til innhold

Tvilsom reklame av pcutstyr.no på hardware.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det eneste som var seriøst med den tråden jeg refererte til var problemene til trådstarter.

 

Trådstarter har med sitt innlegg bidratt til å belyse de ulike perspektivene ved markedsføringen til ulike aktører. Han har med dette bidratt til ettertanke på en konstruktiv måte, hvor idiotisk det enn er har ikke noe å si, han har stimulert forumbrukerene til å ta et standpunkt. Det du bidrar med denne tråden er ikke annet enn søppel og spaltefyll, du søker kun etter å henge ut trådstarteren, og tar jeg ikke feil, så er det i strid med retningslinjene til dette forumet.

Lenke til kommentar
Jeg blir så eitrandes forbannet når jeg ser reklamen til PC utstyr der de skriver at et headsett de selger veier 39 gram.

 

Akkurat som om det veier noe annet på en annen webshop!!! At de kan lure godtroene nordmenn til å tro at det veier noe annet på en annen webshop.

 

At ikke HW.no kan være litt mer nøye med å sjekke hvilken reklame som ligger på forsiden.

 

 

 

PS. REF.

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=244724&hl=

Jeg blir så forbanna på den lokale Mazda forhandleren-...nå reklamerer han for røde biler igjen...skammelig!

Lenke til kommentar

Latterlig ! Begynne å klage på noe sånt er jo helt på tryne... :wallbash:

Tror neppe den "gjennomisttlige" elkjøps ansatt har mer peil på data enn noen på dette forum, av erfaring virker det ikke som om noen har peil på Elkjøp... eller kanskje det bare gjelder Elkjøp i ehm...Hønefoxxxx :p

Lenke til kommentar
Jeg blir så eitrandes forbannet når jeg ser reklamen til PC utstyr der de skriver at et headsett de selger veier 39 gram.

 

Akkurat som om det veier noe annet på en annen webshop!!!  At de kan lure godtroene nordmenn til å tro at det veier noe annet på en annen webshop.

 

At ikke HW.no kan være litt mer nøye med å sjekke hvilken reklame som ligger på forsiden.

 

 

 

PS. REF.

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=244724&hl=

Jeg blir så forbanna på den lokale Mazda forhandleren-...nå reklamerer han for røde biler igjen...skammelig!

kanskje jeg er overtrøtt.. men den var seriøst bra :thumbs:

 

Edit: "overtrøtt"

Endret av Magnus_
Lenke til kommentar

Unnskyld at jeg sier det, men dette blir rett og slett for dumt. Skal vi nekte annonsører å ta frem egenskaper ved sin butikk, varene de selger og alt annet de mener er relevant? De kan vel ikke ta med prisen i annonsene heller fordi en annen nettbutikk enten selger varen billigere eller til samme pris? Se for meg annonser med en liten logo (den må vel heller ikke være så stor) og et bilde av produktet. Ikke noe mer. Spennende greier.

 

Nå skal jeg til naboen på 17. mai frokost, og det er tydeligvis en del som burde tatt fri fra forumet en dag i mellom også. Ha en fortreffelig dag dere og god 17. mai :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...