Cucum(r) Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Need for Speed Underground 2 ser bare HELT rått ut!
Sheel Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Helt enig, veldig mange gode bilspill som er på vei nå..
Elensar Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Det var ikkje akkurat "screenshots" av sjølve spelet men berre av bilane, sikkert fordi dei ikkje har komme så langt i utviklinga av spelet. Det ser rått ut!!!
ttt Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 litt info om det finner dykk her: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=6936
Elensar Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 litt info om det finner dykk her: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=6936 Trur dei fleste har lest det der på gamer.no, det var vel difor trådstartar ville finne meir ut av det.
Shotgun Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Dette ser jo meget lovende ut. Får håpe de retter opp de småtingene som irriterte med det forrige spillet.
ttt Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 litt info om det finner dykk her: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=6936 Trur dei fleste har lest det der på gamer.no, det var vel difor trådstartar ville finne meir ut av det. eg håper at dei fleste har lest det som står på gamer.no, men du veit aldri. sånn som eg forsto det, så er trådstarter ute etter å innformere oss om eit spel som han finner imponerande/interesant.
TomWhittaker Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Dette ser jo meget lovende ut. Får håpe de retter opp de småtingene som irriterte med det forrige spillet. Bare lurer; hvilke småting var det?
Togo Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Dette ser jo meget lovende ut. Får håpe de retter opp de småtingene som irriterte med det forrige spillet. Bare lurer; hvilke småting var det? Først og fremst: Det helvetes catch-up systemet.
Khalifen Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Nå har jeg ikke sett ordentlig på sida, men jeg håper de har en skademodell nå. Porsche Unleashed er min favoritt av NFS spilla fortsatt.
Gromle Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Dette ser jo meget lovende ut. Får håpe de retter opp de småtingene som irriterte med det forrige spillet. Bare lurer; hvilke småting var det? Hele spillet var jo stort sett en irriterende ting.. Ingen skademodell, altfor arcade, elendig style\tuningsopplegg. Samme deler til alle bilder var jo dårlig, og at det ikke var noen forskjell på trimdelene fra foskjellige produsentene er bare for teit. Dragracet var simpelt laget. I bunn og grunn syntes jeg spillet var elendig. Kun driftinga som var litt kult.
TomWhittaker Skrevet 15. mai 2004 Skrevet 15. mai 2004 Catch-up er i alle fall noe dritt. Min favoritt blant NFS spillene er Need For Speed: Road Challenge (High Stakes)
Stig-Arne Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Håper virkelig de klarer å lage nr 2 bedre enn nr 1.. For nr 1 sugde rett og slett. Selv street road var bedre.. og det er gammmmelt
Manx Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 Dette ser jo meget lovende ut. Får håpe de retter opp de småtingene som irriterte med det forrige spillet. Bare lurer; hvilke småting var det? Først og fremst: Det helvetes catch-up systemet. Får virkelig håpe at det blir borte, det er lenge siden noe har gjort meg så forbanna i et bil spill. Samme hvor bra man kjørte, så kom de tilbake
mbst Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 (endret) Jeg synes det er vemodig å se hvor lavt NFS har sunket med tiden. Ingen bilspill slår NFS 1 (i hvertfall sett ut fra tiden det kom ut på), og opp til Porsche Unleashed var det en bra spillserie, med nr 1, High Stakes og Porsche som høydepunktene. Underground kan de stappe opp et sted sola sjelden skinner! -- Og hadde det ikke vært for den elendige fjortis-filmen The Fast and the Furious hadde nok spillserien aldri tatt den retningen den gjorde.. Endret 16. mai 2004 av mbst
Large Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 det hadde vært digg hvis de hadde lagd et nytt nfs spill, med bilene fra hot pursuit 2, delene fra underground og karrieremodusen fra de road challenge (er litt usikker på om d er på de tidligere nfs spillene men...)
Kultom Skrevet 16. mai 2004 Skrevet 16. mai 2004 NFS:U var jo konge. og dette så bedre ut! niceniceNICE!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå