Gå til innhold

hva slags farge har du på hovedkortet??


Anbefalte innlegg

Quote:


On 2002-04-08 23:24, Kjetil Lura skrev:


Har ikke anelse,Bryr meg ikke heller,Om fargen er rød/grønn/rosa/svart.Lokket er jo på hele tiden,Så hvilken farge d er på hk har ingen betydning



 

Hvis man har plexiglass på sida ser man hovedkortet godt.. det gjør jeg hvertfall.. når det gjelder min farge må jeg nok innrømme at det er kjedelig og grønt... :sad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-08 23:32, ronndi skrev:

men tenk hvor kjedelig hvis bestemora di kommer på besøk og vil se hovekortet ditt?

Og du har et kjedelig grønt et?

Kanskje du til og med blir nedgradert i testamentet.

(Har heldigvis et rødt et, i tilfelle....)


 

Whooops!!!.Dette hadde ikke jeg tenkt på. :eek: Bestemor kommer på LAN til helga,og jeg har grønt hovedkort.Hun er nemlig en rev på overklokking,så hovedkortet vil hun nok se..... :lol: :lol: :lol:

 

Gruer meg allerede....

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-08 23:55, Skrue skrev:

Ærlig talt, hvorfor er ikke denne tråden lagt inn under søppel?

Fargen på HK´et kan vel ikke bety allverdens, medmindre man på en eller annen måte måtte ønske å "pynte" seg med det?

Da hadde jeg heller gått og gredd håret
:grin:

Beklager, men jeg klarte ikke å la være :razz:


 

Heeelt enig!

Jeg lar dere holde på som dere vil, men jeg synes det er tåpelig. Høres ut som småunger...

Er det noen som kan velge et annet hovedkort enn det beste pga. fargen? Er sikkert en av dere der...

Lenke til kommentar

Grønt er det mest korrekte gul/brun/gull fargede er også en tradisjonell farge(sitter selv på asus kort). Fordelen med disse fargene er at maskina ikke ser ut som den er fra hippie tiden. Det hadde sikkert vært fint med gjennomført blå eller sort PCB, men siden det må bli en hybridløsning så er det best å være konservativ

 

Når det gjelder rød PCB så er det en skandale fra MSI og Gainward's side! Rød PCB skal bety at du er en av de kule GUS gutta og ikke sitter med et lamt soundblaster kort :razz:

 

Dere to elektronmorroklumper: ROFL! :grin:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-09 11:26, Ar`Kritz skrev:

Quote:


On 2002-04-08 23:24, Kjetil Lura skrev:


Har ikke anelse,Bryr meg ikke heller,Om fargen er rød/grønn/rosa/svart.Lokket er jo på hele tiden,Så hvilken farge d er på hk har ingen betydning



 

Mistet mammaen din deg på hodet ned trappa da du var liten, slik at humoren din gikkk i stykker?

 

Mitt "lokk" (kabinettveggene, ikke topplokket) er oppe 24/7, og det er ikke mange som har mindre støv i boksen (PC-en, ikke hodet) enn meg...

 

Har ikke du fått med deg at kabinettet skal alltid vere på.Du har jo AMD (kokeplate),For amd trenger god kjøling.Har Aldri kommet på å spørre (Mamma)
Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-09 11:29, oXygEn skrev:

Quote:


On 2002-04-08 23:24, Kjetil Lura skrev:


Har ikke anelse,Bryr meg ikke heller,Om fargen er rød/grønn/rosa/svart.Lokket er jo på hele tiden,Så hvilken farge d er på hk har ingen betydning



 

Hvis man har plexiglass på sida ser man hovedkortet godt.. det gjør jeg hvertfall.. når det gjelder min farge må jeg nok innrømme at det er kjedelig og grønt... :sad:

 

Min pc står inne bygd i pcbenken,Så plexiglass trenger ikke jeg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...