Gå til innhold

hva slags farge har du på hovedkortet??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-04-09 01:51, DrErling skrev:

Sånn sett er det jo MSi som ligger fremst. Poenget med blodrødt hovedkort er jo å skremme elektronene til å oppføre seg. Elektronene vil jo ikke blø, like lite som oss mennesker. Det er klart jungeltelegrafen går og noe elektronmigrasjon muligens vil forekomme, da elektronene snakker seg i mellom om denne fæle skremselspropagandaen. Konklusjonen må bli at rødt ikke er udelt positivt.


Svarte hovedkort derimot oppfordrer til elektronenes mørkere tanker, og i verste fall henfaller de Den Onde Bill Gates Hær (ofte kalt operativsystemet på folkemunne) Svarte hovedkort er noe vi må stå sammen mot og bekjempe. Altså, ikke misforstå meg. Jeg er ikke rasist eller noe!


Gullfarget hovedkort får bare elektronene til å hvile på sine laurbær, siden de allerede tror de har vunnet og kan legge seg ned å lade opp. Overklokking kan i noen tilfeller hjelpe, men dette blir jo av noen sett på som doping, og Gull og doping blir det jo bare tull av. Det kan sikkert Johann Mühlegg skrive under på. Ikke blir man særlig stabil av overklokking heller.


Grønne hovedkort får elektronene til å gro fast. Det er åpenbart ikke bra.


Er det rart vi har pc-trøbbel????


DrE


 

hihi :wink:

Lenke til kommentar

MSI er søppel!!!! Hater det!! Bare lagd problemer både for meg og kundene mine.... vil ikke ta i det med tang!!

 

Når det er sagt: Skal vi snakke farge, har jo Soltek de RÅESTE FARGENE!!!! De har forskjellig farge på hver hovedkort-serie og fargene de bruker er KULE!! Den ene P4-serien deres er Arctic Silver-farger.... de har også røde, råe LILLA hovedkort, de har røde, og de har sikkert svarte også... selv har jeg et vanlig kjedelig grønt Asus A7V-133 :smile: :smile:

 

http://www.soltek.com.tw har de de stilige hovedkortene sine :smile::)

 

75drv5.jpg

_________________

-T-Bird AXIA 1.2 @ 1.3 m/TaiSol CGK762

-Asus A7V-133 RAID r1.05

-1280MB PC133 SDRAM CL3-3-3

-2x IBM 75GXP 45GB

-Gainward GF3 TI/460 64MB DDR 3.8ns

-Windows2000 Pro SP-1

 

[ Denne Melding var redigert av: ChriZno på 2002-06-26 22:47 ]

Lenke til kommentar

Dr.Ekka: Hvis du ikke er seriøs og har meninger som det, hva i ¤"%%#¤ gjør du her inne?? Dette forumet er ikke noen plass for deg hvis du har sånn oppfatning av folk som tar PC seriøst!!

 

Og Kjetil:

Quote:

det var jo et seriøst svar fra en forhandler,msi er bra de bare du som er uheldig.

Kjetil


 

Sorry, men det er sant! Ja kanskje bare jeg som har vært uheldig, men jeg liker ikke hele profilen deres, de er lite kjente, hovedkortene og de andre komponentene deres er dårlig utprøvde, og det har blitt rapportert om uendelige rekker med problemer med MSI hovedkort... Jeg har også hatt et selv i noen uker, måtte bytte, MSI har tydeligvis store problemer med å ordne oppsettet for IRQ blant komponentene i maskinen, pluss at MSI kortene er høyst ustabile. Konklusjon: MSI har hovedkort for folk med dårlig råd som vil leke seg, ikke drive med seriøs overklokking eller programmer av noe tungdrevet slag. Gå for Asus eller Abit sier nå jeg, skal selv snart teste en rekke Soltek kort, og har høye forventninger, de har mottatt mye bra kritikk i statene. Og STILIGE er de og :smile: :smile:

Lenke til kommentar

ChriZno

Er ikke alle som skal overklokke vet du,eg er en av dem som ikke overklokker,vil eg ha en p4 3000 så kjøper eg en når de kommer ut,men du har rett at abit og asus er bedre på det området,har aldri prøvd asus men har hatt 5 abit og nå har eg MSI og det er stabilt som bare det,og eg har ikke dårlig råd,men det kan jo være at eg har intel brikke settet 815EP-PRO at det er stabilt,ikke vet eg men eg er fornøyd med MSI. :grin:

Kjetil

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-04-09 00:40, CS_eR GøY skrev:

Skrue gi søren i å kritisere andres poster


Morro med litt farger :smile:




<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: CS_eR GøY på 2002-04-09 00:41 ]</font>


 

lol... gi søren i å... høres ut som bård bibel går sterkt ut imot fyfy ting her.. :lol

 

hehe beklager, kunne bare ikke dy meg, så GI **** i å si noe :razz:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-04-09 10:55, Skrue skrev:

Får vel innse at aldersforskjellen har en viss betydning. Men uansett da gitt!


 

åååååh, nei nå kommer VOKSNE skrue. (ph3ar) :lol:

kan ikke du bare begynne et annet forum her da? er så patetisk å lese om de "aldersforskjellene" du snakker om hele tiden. virker for meg som du er litt for voksen til dette forumet, og virker nesten som du er ute etter å briefe enkelte ganger. Ta og overse heller det du ikke vil lese så får du la moderatorene ta seg av hva som er "voksent" nok og ikke. Du er da "voksen" nok til det hvis du virkelig er voksen?

 

Dette er da noe du synes å ha innsett for lengst så vi trenger ikke høre det i hver eneste setning som taler mot din sak som ikke er elegant formulert.

 

LOL venter på en skyllebøtte av dimensjoner over hvor BARNSLIG jeg er :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...