Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har tidligere brukt Zonealarm firewall.. men nå kommer det en såkalt oppdaterings varsel frem.

 

Så nå lurer jeg på om jeg skulle prøve en annen brannmur... (helst ikke Norton, har hørt så mye negativt om den... tar mye ressurser osv)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Jeg bruker Norton Personall firewall, er den egentlig noe bra? Jeg sjekker hele tiden etter nye oppdateringer osv. Gjør ikke meg noe om brannmuren koster noe i måneden, fattern payer det sålenge han ikke får virus sier han;)

 

PS: For meg er det like vitkig at brannmuren stopper popups og spyware driiit!

Lenke til kommentar
kjører selv PC-Cillin 2004, denne er kjempe bra og den har alt du trenger. spamfilter, spyware fjerner, firewall og viruskanning. bruker lite resurser og koster lite penger. rundt 400 kroner tror jeg.

Helt enig..PC-Cillin er bra det også..hadde 2000 versjonen for to tre år siden..var storfornøyd med den :D

Lenke til kommentar

Sygate har en del funksjonalitet du ikke finner i ZA, og omvendt. ZA skiller mellom nettverkstrafikk og internett trafikk som ikke en ukonfigurert sygate gjør. Jeg har imidlertidig satt opp regler for dette.

 

Jeg liker beste Sygate egentlig. Men hvis du kun er ute etter programvarekontroll og ingen funksjonalitet utover dette, spiller det liten rolle hva du bruker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

IPtables er best i Linux - ZoneAlarm i Windows.

 

Rolfove: Sygate, NPF (Norton Personal Firewall) og mange andre brannmurer ble lurt av et program for knappe måneder siden. ZoneAlarm holdt. Programmet ville stenge brannmurene, og det klarte det på alle utenom ZoneAlarm. Så! :D

Lenke til kommentar

Jeg bruker Trend internet security som er ett antivirusprogram og brannvegg.

synes den er bra. Har vært fornøyd med alle trend sine produkter som jeg har hatt.

pccillin 1999,2000,2002, trend internet security 2004.

Trend er ganske raskt også når det skanner harddisk for virus.

Inneholder også ett spam filter.

 

Så du kan laste ned en 30 dagers evaluerings versjon og prøve :thumbup:

 

Du kan også laste ned f-secure sin internet security og prøve.

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar

F-Secure har jeg prøvd, det var sikkert bra til sitt bruk, men det så ikke så veldig pent ut. det gjør PC-Cillin Internet Security 2004.

 

Lugmeister: du bruker ikke PC-Cillin Internet Security 2004 du da? den er jo konge over alle Virusprog og brannmur pakker. dvs. alt i et pakker. den har jo alt man trenger og litt til.

Lenke til kommentar

Jeg bruker TIS 2004.

VAr brannvegg i pccillin 2002 også men da regnas det bare for ett antivirus program :D.

Jeg bruker bare TRend eller f-secure produkter, norton synes jeg er for treg på scanning av harrddisk.

 

Jeg bestilte trend over nett som oppgradering siden jeg hadde tidligere versjoner og betalte vel ca 300 Kr for den.

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...