Gå til innhold

Nokia QD


Anbefalte innlegg

Hei.

Sjekka akkurat i prisguiden på den kommende spill telefonen Nokia QD.

 

Prisen var veldig hyggelig, men da jeg så at den verken har mp3-spiller eller radio, ble den litt uinteressan.

 

Så jeg lurer derfor på:

- Går det ann å legge inn mp3-spiller som separat?

- Hva vil følge med i pakken til den kommende QD, om man kjøper den?

- Er der igrunn noe vits i å kjøpe QD, om man har den "gamle" N-Gagen?

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Sjekka akkurat i prisguiden på den kommende spill telefonen Nokia QD.

 

Prisen var veldig hyggelig, men da jeg så at den verken har mp3-spiller eller radio, ble den litt uinteressan.

 

Så jeg lurer derfor på:

- Går det ann å legge inn mp3-spiller som separat?

- Hva vil følge med i pakken til den kommende QD, om man kjøper den?

- Er der igrunn noe vits i å kjøpe QD, om man har den "gamle" N-Gagen?

 

Takker for svar!

Siden Nokia QD Symbian OS så skal det ikke være noe problemer å legge inn mp3 spiller i ettertid.Om man har N-Gage fra før,trur jeg egentlig at det er bort kastet penger å kjøpe QD,etter min mening da.N-gage har jo Radio og MP3 som standard med det har ikke QD.

Lenke til kommentar
jeg synes nokia gjør en feil å prdodusere disse n-gage og QD........liker dem ikke men ville helst ha hatt n-gage isteden for QD

Nokia gjør en feil siden de produserer en mobil du ikke liker?

 

Klarte ikke helt å tyde innlegget ditt noe annerledes enn det.

Lenke til kommentar

Jeg funderer på å skaffe en som jeg skal bruke på et tvilling SIM. Kan jo være greit å ha en litt mindre mobil til de gangene man ikke har lyst å drasse på QD'n. Jeg liker å spille, dessuten er det en fullverdig Series 60 telefon til skarve 2000 kr!

Det virker som om Nokia har lært av feilene med N-Gage og forbedret de værste probelemene. Dessuten så slipper man side-talkin' =)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
kutter prisen slik at den blir en konkurrent til andre håndholdte konsoller.

for nintendo DS (det var vel det den het?) og playstationen vil jo gå opp i pris (liggere på et høyere prisnivå) grunnet grafikk men først og fremst: skjerm..

Det tror jeg iallfall... Tror nokia prøver å "hive" seg i en lavere prissjanger for å fortsatt kunne konkurerre.

Lenke til kommentar

Jeg prøve Nokia QD hos spaceworld på fredagen,riktig nok kun Raymon spillet da.Men når den kommer i butikken skal jeg prøve den mer.Og når Amobil(håper jeg) kommer med sin test og batterileve tiden ved normal bruk oppfyller minimums kravene mine skal jeg ha den.Pluss at den er jo billig til å være en symbian mobil kun 1899,- hos mShop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...