Gå til innhold

Test av GeForce 6800

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Sikkert bare jeg som er utolmodig

NEI! det er ikke bare du som er utolmodig... :cool:

Siden de har brukt så lang tid bør de dra til med en helt vill test!

Endret av TDK
Skrevet

Selv om de ikke er helt ferdige kunne de godt lagt ut en midlertigig rapport, eller ihvertfall noen tanker/resultater rundt kortet.

Ventetiden har blitt veldig lang nå :p

Skrevet

Finnes det ikke en 6800 ULTRA test på nett allerede? Slik at vi vet som ca hvordan dette kortet yter?

Er mer interessert i å få fatt i noen tester av de dårligere 6800 korta, og ATI sine nye kort. :yes:

Men alt til sin tid.

Skrevet

Finnes jo noen tester ute allerede, men jeg er mer interessert i HW.no sin. Gi dem den tiden de trenger, regner med at de leverer en kvalitets test :thumbup:

Skrevet (endret)

De skal vel ha nyheter skal de ikke? 6800 er allerede "benchmarket" på en "haug" med andre sider... Begynner å bli på tide nu...

Endret av MetiCx
Skrevet
Finnes jo noen tester ute allerede, men jeg er mer interessert i HW.no sin. Gi dem den tiden de trenger, regner med at de leverer en kvalitets test :thumbup:

Bare det de leverer :thumbup:

Mulig det tar så lang tid å gjennomføre en slik test. Ikke vet jeg.

Skrevet
Finnes jo noen tester ute allerede, men jeg er mer interessert i HW.no sin. Gi dem den tiden de trenger, regner med at de leverer en kvalitets test  :thumbup:

Bare det de leverer :thumbup:

Mulig det tar så lang tid å gjennomføre en slik test. Ikke vet jeg.

De vil sikkert bare gjøre den nøyaktig og detaljert :)

Skrevet (endret)

Link: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=235262&st=180

Smør dere med tålmodighet folkens, les andre tester på nettet i mellomtiden. Testen tar dessverre noe lenger tid enn vi trodde. Neste gang skal vi vurdere å ikke "annonsere" tester på forhånd på denne måten :)

PS: Om noen av dere har megapeiling på skjermkort og ønsker å teste slike på vegne av HW.no, ta gjerne kontakt med undertegnede.

Endret av Gef
Skrevet (endret)

Hvem skal jeg kontakte for å teste skjermkort? Howard?

EDIT : har PM howard nå :)

Endret av VeXx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...