Gå til innhold

Komplett.no har brukt over 1 mnd på å sende ei mus


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Vil gjerne få dele min frustrasjon over komplett.no med dykk.

 

I mars sendte eg inn den gamle Microsoft Intellimouse Explorer 3.0 musa mi. Den hadde på uforklarleg vis slutta å fungere skikkelig. Den 25. mars får eg e-post om ordrebekreftelse og at prisen er 0 kroner for ny. Sidan dei ikkje lenger har 3.0 er ordren for ei 4.0 mus. Så langt er alt bra :-)

 

Etter ei veke stussar eg litt på at eg ikkje har mottatt ny e-post om at ordren er ferdigbehandla. Ser då at det står "Lev.dato: 2004-04-12 (usikker)" i e-posten. *sukk* Eg går inn på komplett og ser at dei er tomme for bulkversjonen men har MANGE av retailversjonen på lager. Retailversjonen kostar 28 kroner meir, men det er tydeligvis så dyrt at eg må vente til 12. april. Greit nok...

 

Den 21. april har eg endå ikkje mottatt e-post om at ordren er sendt. Eg sender følgande e-post:

----------------

Hei.

 

No synest eg at eg har vore veldig tolmodig. Det er snart ein månad sidan eg fekk denne e-posten

der det står at eg skal få ny mus sidan den gamle tok kvelden. Riktignok står det at leveringsdato

ikkje er før 12.4.04, som er lenge å vente på at de skal få inn bulk-versjonen av musa når de har

og hadde retail på lager, men no har det gått langt forbi denne datoen også. Retailversjonen

kostar jo berre 28 kroner ekstra. Det synest eg de kunne kosta på dykk så eg slapp å sitte her i

ein månad med ei gammal fillemus.

 

Når pakken likevel endå ikkje er sendt, vil eg bestille ei "Steelpad 4D Gaming Musematte"

Varenummer: 122841. Ved å putte den i same forsendelsen, slepp eg ekstra porto.

 

Vennligst bekreft at denne vert lagt til ordren.

 

MVH

 

***** ******

-----------------------

 

Svaret på denne ehnvendelsen var kort og godt:

--------------------------

Den blir ikke lagt på samme ordre .

 

--

***** *

Salgsavd.

Komplett.no

-------------------------------

 

No er vi komne til mai her! I dag sendte eg følgande e-post:

---------------------------

Hei.

 

Sjå tidlegare e-post om emnet. Saksnummer 549813.

 

No ser eg de har bulk-versjonen av MSIE 4.0 på lager og har hatt det heile veka. Likevel har eg

ikkje fått e-post om at ordren er sendt. På kontosidene står den framleis som "åpen ordre" No har

eg venta sidan 25. mars på at de skal sende meg erstatning for den ødelagte musa. Dette er slett kundeservice.

 

Forøvrig fekk eg ikkje anna svar på min henvendelse om å sende ei musmatte i same ordren anna enn

ei setning som konstaterte at den ikkje kom til å bli sendt i same ordren. Er dette rein

vrangvilje eller er det gode grunnar for dette? I så fall er det nok lurt å koste på seg 30 sekund

ekstra og skrive grunnen slik at det ikkje vert misoppfatta som at de ikkje er interesserte i å

yte nokon form for service ovanfor kunden.

 

 

***** ******

---------------------------------

 

 

No ser eg det faktisk kun er 5 mus i bulkversjonen igjen. Dersom dei presterer å selge desse ut utan å sende ei til meg, er det heilt utruleg! Og som eg påpeikar i e-posten, synest eg det er merkeleg at dei ikkje kan sende med ei musmatte i same forsendelsen eller i det minste forklare kvifor ikkje. Eg får kjensla av at sidan dette er ein returforsendelse, så vert eg lagt på botnen av bunka. :mad:

 

Dersom dei ikkje skjerpar seg no, kan det ta si tid før eg gidd å handle der igjen.

 

-vslatten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ekke så ille dette da, grunnen til at du ikke har fått musen din er at de ikke har hatt den inne, du kan ikkke kjefte på dem for det, og det at de ikke vil legge ved en musematte er kanskje at det blir ekstra porto eller noe og de kan ikke gjøre det.

Lenke til kommentar

Jeg er uenig med de over. Det er klart urimelig å vente en måned på en erstatningsvare, spesielt når dette er en ofte brukt vare og de har tilsvarende på lager. Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke bare har sendt en retailpakke: de endret erstatningen til en explorer 4.0 siden de ikke har 3.0 lengre. Når de da ikke har bulk liggende er det naturlig at de yter den servicen og sender retail når det ligger på lager.

Lenke til kommentar
Jeg er uenig med de over. Det er klart urimelig å vente en måned på en erstatningsvare, spesielt når dette er en ofte brukt vare og de har tilsvarende på lager. Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke bare har sendt en retailpakke: de endret erstatningen til en explorer 4.0 siden de ikke har 3.0 lengre. Når de da ikke har bulk liggende er det naturlig at de yter den servicen og sender retail når det ligger på lager.

word!

 

Er som regel positivt instillt til komplett, men det her var for dårlig av dem. Samme gjelder at de ikke kan legge til noe til en åpen ordre.

Lenke til kommentar

Virker på meg som om en eller annen hos komplett har slått seg litt vrang.

Vet ikke helt hva det kan skyldes, men en irritert undertone i den første mailen din kan sikkert være nok for enkelte på en dårlig dag.

 

Forsvarer på ingen måte komplett her, da dette er en enkel sak som burde løst seg på kort tid. Synes noen i komplett bør se på denne saken og ta noen alvorsord med vedkommende som sendte deg den korte og småfrekke kommentaren om at det ikke var mulig å legge til noe i samme forsendelse.

 

Skjærpings komplett!!

Lenke til kommentar

WOW! Det skulle ha vært tiscali, psdata, mpx, databutikken som har drevet med slik slett support. Da har ulvene angrepet for lenge siden.

 

Som forbruker må man forholde seg til de man kjøpte varen hos(ikke leverandøren). Så får komplett ta det videre med leverandøren.

 

Dette er komplett sin feil siden jeg nekter å tro det skal være et problem å skaffe ei erstatningsmus til vedkommende.

 

Til dere som skriver at verden ikke har gått under, ikke klag her osv osv... Det er BULLSHIT!!! Tenk om vedkommende ikke har hatt en gammel reservemus... Hva skulle han ha gjort da? Kjøpt seg en ny i mellomtiden til SIRUPKOMLETT får fingern ut?

 

Ser med bekymring på at det er mange slike tråder om komplett for tiden.

Lenke til kommentar

Vel, til dere som seier "Verden går ikkje under" så bør de kanskje prøve samme situasjon sjølve? Om det er mus eller CPU har ingen verdens ting å sei, det er snakk om at kunden har rett på den musa.

 

Dersom det var så forferdeleg dyrt med ein retail versjon så kunne dei vel berre sende ein e-post til vedkommande og spørje om det er greit å få den musa i staden for, og at han evt. betaler dei 28kr det koster ekstra.

 

Dette virker uprofesjonelt av Komplett. Ei bedrift som var ei av dei første på markedet innen online hardware-salg burde ha lært korleis ein kunde skal behandlast etterkvart.

 

Når Komplett ikkje har den musa inne så er det deira ansvar å skaffe ei og i det minste gje beskjed til han som sitter der, uten mus.

 

Eg kjem nok til å prioritere NetShop i framtida, så sant dei har varene eg vil ha. Det er riktignok eit skrekkeksempel og det er mange som har fått kjempebra service av Komplett, men når sånn ting skjer....Det er som med alle andre som driver service, kunden skal alltid stå i fokus.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Mener de burde ha sendt deg retailversjonen, hvis bulkversjonen ikke var tilgjenglig etter så lang tid. Såpass service har de råd til å påkoste seg. Jobba en liten periode i bransjen for mange år siden og man måtte gjøre slikt hvis en vare ikke var inne. (For å ta et eksempel, husker jeg ble det sendt en Celeron 300 til en kunde som erstatning for en defekt Celeron 266 som tok lengre tid å få inn på lager)

 

Ring dem på mandag, og vær streng!

Lenke til kommentar

Hei igjen.

 

Takk for "moralsk støtte". Hjalp litt å få lufta frustrasjonen her.

 

Som sagt så har dei hatt bulk-versjonen på lager heile forrige veke, så det er ikkje noko argument. Hadde eg fått tilbodet hadde eg dessutan takka ja til å betale 28 kr. ekstra for retailversjonen sendt med ein gong.

 

Det er klart at pakken vert litt tyngre med ei musmatte også. Eg kunne i så fall betalt mellomlegget her. Men når eg allereie hadde venta så lenge på musa kunne dei forsåvidt godt ha sponsa denne frakta som eit plaster på såret.

 

Ser nokon synest eg "sutrar" her... Kan så vere, men dette er jo tross alt "webshoperfaringer" så då er det vel rette plassen å gjere det ;-)

 

Synest forøvrig at eg holdt meg i skinnet når eg skreiv e-post til dei. Forstår godt om dei ikkje prioriterer e-post med skyhøg "fjortisfaktor" og eit par dødstruslar liksom, men min korrespondanse synest eg var godt innanfor rimeligheitas grenser. LITT irritasjon må det kunne gå ann å formidle utan å bli stempla som "useriøs" av komplett.

 

Virket litt tregt og vrangt dette ja, i utgangspunktet. Vel og merke så lenge det ikke ligger ting bak her, som vi ikke får høre om...

Eg har limt inn all korrespondanse mellom meg og komplett i første post.

 

Jaja... får håpe det ordnar seg snart. Har jo som eg skreiv ei gammal mus her som eg lånar av ein kompis, men det er surt å spele UT2004 med ei gammal kulemus...

 

-vslatten

Lenke til kommentar

herregud

kva blir verden til, skal folk liksom finne seg sånn behandling av kunder? eg blir rett og slett forbanna når eg hører det, spesielt fordi det har skjedd med meg og!

 

for at eg skal bestille fra komplett skal det ha skjedd eit eller anna, spør du meg har dei fått så mange kunder at dei ikkje trenger å bry seg om sånt, omtrent som elkjøp

 

uten å nevne navn så vil eg at den som sa "verden går ikke under" gå og bruke meir tid på psykolog enn hardware sitt forum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...