Gå til innhold

Komplett.no har brukt over 1 mnd på å sende ei mus


Anbefalte innlegg

Helt klart en glipp av Komplett her , de burde strukket seg til å sende den de hadde spes når det er snakk om 28 kr.

Når det så gjelder å legge noe med i pakken så kan det skyldes regnskap da det her er snakk om en erstatningsvare og en vare som jeg regner med er oppkrav .

Ville nok tatt en tlf til dem, da tror jeg saken løser seg .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
herregud

kva blir verden til, skal folk liksom finne seg sånn behandling av kunder? eg blir rett og slett forbanna når eg hører det, spesielt fordi det har skjedd med meg og!

 

for at eg skal bestille fra komplett skal det ha skjedd eit eller anna, spør du meg har dei fått så mange kunder at dei ikkje trenger å bry seg om sånt, omtrent som elkjøp

 

uten å nevne navn så vil eg at den som sa "verden går ikke under" gå og bruke meir tid på psykolog enn hardware sitt forum.

Oj, så seriøs du var da. Typisk "kundebehandlerhater". Virker som det er du som trenger psykolog, og ikke han som skrev det du kritiserer. Ikke rart om du hater kundebehandlere, for oppfører du deg slik hver gang du møter på problemer, så er det ikke merkelig at du får dårlig service. Vær grei og snill... da løser det seg som oftest, det er min erfaring. Og dette er skrevet av en som er både forbruker og kundebehandler. Sure kunder får ikke ekstraservice... de får det de har krav på og ikke mer. Hyggelige kunder får plaster på såret og ett smil i tillegg til det de har krav på, hvis vi har gjort en feil. Og vil du bli oppfattet seriøst, så forandre språket ditt OG nick... det blir for stor fjortissfaktor over det. Bare ett tips.

 

Ontopic :

 

Her burde Komplett ha sendt deg retail-utgaven. Ikke tvil om det. Men jeg ville ringt de fremfor å sende mail... da har det alltid ordnet seg med en gang. Har kun opplevd strålende kundeservice fra de.

 

Kan være at undertonen i første e-posten du sendte var nok til å gjøre de vrange. Men det skal ikke være grunn nok til å ikke yte service, og syntes ikke du brukte urimelig språk.

Lenke til kommentar

Synes servicen deres varierer litt med hva du har som kundegrunnlag.

Bestillte for en som eg kjente(ny konto, alt på lager).

Bestilte til meg selv 2 dager etterpå, eg fikk mine ting først.

 

Men så lenge eg får tingene mine fort så...

 

Til trådstarter, tror den første mailen din var litt "sur" i undertonen.

Kan være derfor de er litt vrange slev om det er ingen unskyldning.

Lenke til kommentar

Ser at komplett har 4stk på lager nå...

 

Kan hende at de tjener mer på retail versjonen enn bulk... Kanskje de tjener 50kr pr Bulk og 100kr pr Retail... (Siden de kjøper i store kolli'er) og 28kr kan bli 50kr ekstra, som utgjør da ca 1/5 del av prisen...

 

Kanskje de syntes at de er hyggelig mot deg nok fra før og lar deg gå fra 3.0 til 4.0 uten ekstra kostnader, at de ikke gidder å punge ut ekstra 50kr.

 

Klart at Komplett er greie av og til, men de har også en økonomi å tenke på... Hadde de "vært greie" mot alle som sendte inn noe som ikke kosta så utrolig mye, så hadde de nok gått konk en vakker dag... (men med mange fornøyde kunder da :D)

 

Når det gjelder musematta, så må du betale for den... Og siden Komplett ikke kan sende med et faktura, så må de sende det i postoppkrav... Ergo samma som om du hadde bestillt en på vanlig måte.

Endret av King_mephisto
Lenke til kommentar

 

uten å nevne navn så vil eg at den som sa "verden går ikke under" gå og bruke meir tid på psykolog enn hardware sitt forum.

Rooolig nå :devil:

 

Det var forresten Macfan som sa det ;)

hehe,

 

Det var jeg som sa at ikke verden går under, men selfølgelig glemte jeg de data avhengige som det finnes en del av på dette forumet :p Vel er vel litt data avhengig selv da.

 

Men det jeg mener er at de kan ikke oppgradere en mus siden de vil tape penger på det, og det er blitt mye hardere konkuranse i det siste. Du kan jo tilby deg å betale mellomlegget.

Lenke til kommentar

Hei igjen.

 

No har eg fått musa mi :-)

 

Grunna feil på kontosidene til komplett står den framleis som "åpen ordre", men no har eg den altså her.

 

Treigt av komplett, men ros for at dei tok kontakt og fant ut kva som hadde skjedd med pakken.

 

-vslatten

Lenke til kommentar

Hei.

 

Som de ser over så HAR EG FÅTT MUSA NO. (Kan virke for at ikkje alle har fått med seg det).

 

Det var garanti på den ja.

 

Og eg klaga ikkje to veker FØR den kom på lager... EG klaga OVER to veker etter at den antatt skulle vere komen på lager og 1 veke etter at den faktisk VAR på lager.

 

No viste det seg altså at sporingssystemet hadde svikta, men at pakken var sendt den 28. april frå Komplett. Dette tok dei kontakt og fant ut av (riktignok først etter at eg skreiv her på forumet, men betre enn ingenting). Så no er ting i orden her, men eg håpar ikkje andre må oppleve å vente så lenge på ei returvare som dette. Sidan det er første gang er personleg har problemer med Komplett får dei "the benefit of the doubt" denne gangen.

 

Har no faktisk bestilt 160GB WD HD (vekas tilbod) og musmatte separat. Fekk aldri skikkelig svar på kvifor det ikkje gjekk å sende musmatta med i returpakken, men som fleire har kommentert over så er det truleg grunna faktureringa.

 

-vslatten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...