Gå til innhold

Patch 1.1 endringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg er litt uenig Shicca: å gi SA7 Kit'et en 10 skudds semiautomatisk rifle, ala den RPG7 kittet har, ser jeg ikke noe problem med...

Hva blir da resultatet?

 

Class 1: Rifle + Rocketlauncher

Class 2: Rifle + Rocketlauncher m/ heatseeking.

 

Ved å gi SA-7 kitet ei rifle, vil da bare "utkonkurrere" det andre settet. Dessuten er det plagsomt nok, når jeg en sjelden gang blir U.S spiller, med SA-7 raketter fra alle kanter. Å gi denne klassen ei rifle vil bare gjøre den ENDA mer aktraktiv, noe som igjen fører til at du knapt kan ta av med et helikopter før det er skutt ned. På samme måte som du knapt kan sette deg inn i en tanks før det kommer 6-7 L.A.W's gjennom luften.

 

Skal SA-7 få rifle, bør M60/LAW stå uberørt. På den måten sikrer du at U.S ALDRI bruker helikopter eller fly, og at N.V.A ALDRI bruker tanks.

 

Det blir jo balansert da...

som det er så mange som bruker SA7 idag?

 

Kittene blir jo noenlunde like RPG/SA7 + 10 skudds rifle VS LAW+M14 / Blooper+M60 jeg vil tro usa fremdeles har overtaket...

 

hvis de skal beholde SA7 slik den er idag, må de fjerne muligheten for piloter å ha noe annet enn en pistol...det blir litt feil å måtte møte en jævel med M60 etter å ha strevet seg til å få skyte ned flyet/helikopteret...

Lenke til kommentar
Er det noen andre enn meg som synes maskingeværene blir alt for fort varme?

Er jo håpløst å skyte noe som helst med de. Er jo bare tull å ha påmonterte
maskingevær på f.eks. på det ene Huey helikopteret og APC'ene. :(
Rekker bare å skyte i 6 sek før det blir varmt, og da må du vente i 5 sek. før du kan begynne å skyte igjen.
Lenke til kommentar

som det er så mange som bruker SA7 idag?

 

Kittene blir jo noenlunde like RPG/SA7 + 10 skudds rifle VS LAW+M14 / Blooper+M60 jeg vil tro usa fremdeles har overtaket...

 

hvis de skal beholde SA7 slik den er idag, må de fjerne muligheten for piloter å ha noe annet enn en pistol...det blir litt feil å måtte møte en jævel med M60 etter å ha strevet seg til å få skyte ned flyet/helikopteret...

 

Amen!

SA-7'er klassen er altfor lite "brukervennlig" slik det er akurat nå.

Nr 1 : Bruker 2-3 misiiler for å ta ned ett helikopter

Nr 2 : Kun 2 missiler i "sekken" samt et i våpenet er for lite

Nr 3 : Pistolen er ikke akurat M60-guttas værste mareritt

 

SA-7 skulle vært litt kraftigere, 2 missiler skulle holdt mer enn nok, uansett hvor missilet treffer flyet. Og bytt ut pistolen med type-56

 

EDIT : eller var det type-53?? , mener ihvetrfall det geværet som har singel-shot med 10-skudd i magasinet.

Endret av dga01
Lenke til kommentar

Jeg er nå fortsatt redd SA-7-kit fort kan bli litt for populært om det får ei rifle...

 

Samt at du trenger bare 2-3 raketter før helikopteret/flyet er skutt ned, trengs det heller ikke fler en 2-3 personer som faktisk bruker dette kit'et før det blir strevsomt å være pilot. Og på en 32-server er det ikke utenkelig at 5-6 personer bruker det. Da er det lite morsomt å være U.S. pilot.

Lenke til kommentar
Er det noen andre enn meg som synes maskingeværene blir alt for fort varme?

 

Er jo håpløst å skyte noe som helst med de. Er jo bare tull å ha påmonterte

maskingevær på f.eks. på det ene Huey helikopteret og APC'ene. :(

Rekker bare å skyte i 6 sek før det blir varmt, og da må du vente i 5 sek. før du kan begynne å skyte igjen.

Etter min mening er det akkurat sånn det burde være. Jeg har sjelden behov for å skyte bånn gass med et maskingevær, raske salver er mye mer effektivt. Det er også et helvete å komme seg unna når du først har blitt peila inn.

 

Dessuten er det realistisk, munningen smelter om du fyrer for lenge om gangen.

Lenke til kommentar

Samt at du trenger bare 2-3 raketter før helikopteret/flyet er skutt ned, trengs det heller ikke fler en 2-3 personer som faktisk bruker dette kit'et før det blir strevsomt å være pilot. Og på en 32-server er det ikke utenkelig at 5-6 personer bruker det. Da er det lite morsomt å være U.S. pilot.

 

enig med deg at på en 32-server så kan det da bli litt slitsomt å være pilot, men en klanskamp spilles som vanlig 8 vs 8, og da blir SA-7'ern litt for pinglete. Kanskje den skulle vært justert etter hvor mange som faktisk spilte på server'n?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...