Gå til innhold

Patch 1.1 endringer


Anbefalte innlegg

Generelt så har spillet dårlig ballanse på lagene.

 

Dette må rettes opp, og kanskje single player delen fordi den er ubrukelig per dags dato.

Jeg trur seriøst dette er den 34523 gang du har whinet om hvor dårlig A.I og single player i bf er....MERK BF1942\BFV er ONLINE spill!

Du kan jo f.eks ta deg en tur på Battlefield Vietnam sin hjemmeside og sjekke pool resultatene.

 

54% ville ikke kjøpt spillet om det kun hadde hatt multiplayer.

 

Tror faktisk det sier litt.

 

Uansett, hvis Battlefield kun hadde vært et online spill så ville det IKKE vært single player. Så intill de finner ut at de skal fjerne det så er det fortsatt et single player spill også.

Ikke mitt poeng,,,

Poenget mit var vær eneste gang BF blir nevnt kommer du ut med du synes sp suger.....trur vi har fått det med oss nå :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
- Mulighet for å regulere hvor langt/hardt du kaster en granat. Mulig jeg har gått glipp av noe, men jeg sliter med å kontrollere kasting av granater. Det hadde også vært greit om det var mulig å trekke ut splinten for så å vente noen sekunder med å kaste, så får fienden kortere tid på å komme seg unna. Kanskje også muligheter for å kaste tilbake en granat.

 

Tar jeg ikke helt feil så kan du velge hvor hardt du vil kaste med høyre musetast.

Hold så mye du vil (maks tilsvarer et vanlig kast) sånn var det iallefall i 1942. :hmm:

Stemmer det! Den metoden funker i BF1942 og i Vietnam!!!

Lenke til kommentar
Generelt så har spillet dårlig ballanse på lagene.

 

Dette må rettes opp, og kanskje single player delen fordi den er ubrukelig per dags dato.

Jeg trur seriøst dette er den 34523 gang du har whinet om hvor dårlig A.I og single player i bf er....MERK BF1942\BFV er ONLINE spill!

Du kan jo f.eks ta deg en tur på Battlefield Vietnam sin hjemmeside og sjekke pool resultatene.

 

54% ville ikke kjøpt spillet om det kun hadde hatt multiplayer.

 

Tror faktisk det sier litt.

 

Uansett, hvis Battlefield kun hadde vært et online spill så ville det IKKE vært single player. Så intill de finner ut at de skal fjerne det så er det fortsatt et single player spill også.

Ikke mitt poeng,,,

Poenget mit var vær eneste gang BF blir nevnt kommer du ut med du synes sp suger.....trur vi har fått det med oss nå :ermm:

Takler ikke at folk sutrer om dårlig AI!!! :angry:

Den kommer nesten garantert IKKE til å bli endret i den nye updaten, når den eventuelt kommer...

Lenke til kommentar
' date='29/04/2004 : 09:45'] heh, her var det jo mye fantasifullt :p

 

- Lage egen klasse for M60 (Slik som NVA har)

- Gi LAW / M79 en M14 eller Hagle

- Lagg

- Legge til samme Vote system + buddylist osv som i BF1942 1.6

- Fikse sniper riflene (Scope...)

- Gjøre knivene mer kraftig.. :love:

- Fikse rakett bug'en til Mi8

- Gjøre fly raskere

- Båter bør gå kjappere enn du svømmer...

- Kanjse gi SA-7 karen en Type-56

 

:wow:

Mener omtrent akkurat det samme som deg...

Noen andre ting:

GJØR SNIPEREN KRAFTIG NOK TIL Å KNERTE FOLK MED ÈT SKUDD!!!

Synes det er latterlig at EA ikke satte på det samme voting-systemet i Vietnam som i BF1942 1.6!!! Det voting-systemet var genialt!!!

Lenke til kommentar
[iC' date=29/04/2004 : 15:15]
Generelt så har spillet dårlig ballanse på lagene.

 

Dette må rettes opp, og kanskje single player delen fordi den er ubrukelig per dags dato.

Jeg trur seriøst dette er den 34523 gang du har whinet om hvor dårlig A.I og single player i bf er....MERK BF1942\BFV er ONLINE spill!

Du kan jo f.eks ta deg en tur på Battlefield Vietnam sin hjemmeside og sjekke pool resultatene.

 

54% ville ikke kjøpt spillet om det kun hadde hatt multiplayer.

 

Tror faktisk det sier litt.

 

Uansett, hvis Battlefield kun hadde vært et online spill så ville det IKKE vært single player. Så intill de finner ut at de skal fjerne det så er det fortsatt et single player spill også.

Ikke mitt poeng,,,

Poenget mit var vær eneste gang BF blir nevnt kommer du ut med du synes sp suger.....trur vi har fått det med oss nå :ermm:

Takler ikke at folk sutrer om dårlig AI!!! :angry:

Den kommer nesten garantert IKKE til å bli endret i den nye updaten, når den eventuelt kommer...

Du burde seriøst skjerpe deg.

 

Ikke nok med at du driver å infomerer alle på forumet om ulovelig Doom 3 Alpha versoner som du påstår er en demo, og annet eventuelt gammelt nytt tråder du poster.

 

Om du kanskje hadde giddi å lese noen Battlefield Vietnam intervju, blandt annet det vi har her på forumet så sier EA Games på spørsmålet:

 

Er det noe anet dere synes skulle vært forbedret etter utgivelse?

 

Da svarer de ganske greit med at de ikke er kommet så langt i utvikklingen av single player delen og at de nok kommer til å bruke mye mer tid på å forbedre den.

 

Samtidig er det en pool på både Battlefield 1942 og Vietnam om hvor mye single player folk spiller, og det er overaskende mye så de blir uten tvil å forbedre den. Det er forresten masse forbedringer på A.I`en fra 1.0 til 1.6 på Battlefield 1942 patchene.

 

Er helt enig med at AI`en er kjempedårlig så ikke kom å uttal deg om ting du ikke vet.

 

Jan.

Lenke til kommentar
Du burde seriøst skjerpe deg.

 

Ikke nok med at du driver å infomerer alle på forumet om ulovelig Doom 3 Alpha versoner som du påstår er en demo, og annet eventuelt gammelt nytt tråder du poster.

 

Om du kanskje hadde giddi å lese noen Battlefield Vietnam intervju, blandt annet det vi har her på forumet så sier EA Games på spørsmålet:

 

Er det noe anet dere synes skulle vært forbedret etter utgivelse?

 

Da svarer de ganske greit med at de ikke er kommet så langt i utvikklingen av single player delen og at de nok kommer til å bruke mye mer tid på å forbedre den.

 

Samtidig er det en pool på både Battlefield 1942 og Vietnam om hvor mye single player folk spiller, og det er overaskende mye så de blir uten tvil å forbedre den. Det er forresten masse forbedringer på A.I`en fra 1.0 til 1.6 på Battlefield 1942 patchene.

 

Er helt enig med at AI`en er kjempedårlig så ikke kom å uttal deg om ting du ikke vet.

 

Jan.

OK, Sorry da...

Synes ikke AI`en egentlig er så stort problem, selv om den suger!

Hvorfor sutre om dårlig AI når man kan spille det på nett med 64 friske hjerner!

Har sagt det før og sier det igjen; BF:V på nett ruler!!! :w00t:

Lenke til kommentar
[iC' date=29/04/2004 : 16:24]
Du burde seriøst skjerpe deg.

 

Ikke nok med at du driver å infomerer alle på forumet om ulovelig Doom 3 Alpha versoner som du påstår er en demo, og annet eventuelt gammelt nytt tråder du poster.

 

Om du kanskje hadde giddi å lese noen Battlefield Vietnam intervju, blandt annet det vi har her på forumet så sier EA Games på spørsmålet:

 

Er det noe anet dere synes skulle vært forbedret etter utgivelse?

 

Da svarer de ganske greit med at de ikke er kommet så langt i utvikklingen av single player delen og at de nok kommer til å bruke mye mer tid på å forbedre den.

 

Samtidig er det en pool på både Battlefield 1942 og Vietnam om hvor mye single player folk spiller, og det er overaskende mye så de blir uten tvil å forbedre den. Det er forresten masse forbedringer på A.I`en fra 1.0 til 1.6 på Battlefield 1942 patchene.

 

Er helt enig med at AI`en er kjempedårlig så ikke kom å uttal deg om ting du ikke vet.

 

Jan.

OK, Sorry da...

Synes ikke AI`en egentlig er så stort problem, selv om den suger!

Hvorfor sutre om dårlig AI når man kan spille det på nett med 64 friske hjerner!

Har sagt det før og sier det igjen; BF:V på nett ruler!!! :w00t:

*Dunk* :omg:

 

Er ikke alle som har internett veit du

Lenke til kommentar

Må jo for svingende være lov å klage på dårlig A.I.! Spesielt i en tråd hvor man nettopp skal foreslå forbedringer. Hvis man ikke bryr seg om A.I. så ignorer innlegget, ikke start med flaming, det er for idiotisk :thumbdown: . Og har du en personlig vendetta mot enkelte brukere her så lag deg en egen tråd om det! :nei:

 

Så til temaet:

Synes ikke helikoptre bør ta mer skade av skudd, men kanskje kreve mykere landinger. Og man kan jo snipe folk med ett skudd, dersom man treffer hodet. Med den ordentlige sniper-riflen vel å merke. Synes det er greit at håndgranater ikke har så voldsom splash-skade. Spillet kan ødelegges helt av folk som driver med nade-spamming. F.eks. i America's Army er det plagsomt, hvor man også kan kaste altfor langt. Alle som foreslår "forbedringer" må være obs på at gameplay kan endre seg radikalt og uforutsett på grunn av tilsynelatende gode ideer...

Hva er forresten Hind-buggen?

Lenke til kommentar

Det er et par ting som irriterer meg. Blant annet at hvis du prøver å skifte våpen med rullehjulet på musa, og du velger det våpenet du allerede hadde, må du vente et par sek før du kan skyte. I BF1942 kunne du bare trykke venstre museknapp så forsvant "rullemenyen".

 

En annen ting er at man noen ganger kommer "inn" i kjøretøyene som kjører mot deg. En gang ble jeg faktisk healet av en persontransport som prøvde å kjøre over meg.

Lenke til kommentar

Blir fort en copy&paste fra mine tidligere innlegg der dette temaet egentlig har vært oppe, men hir gåvs:

 

Generelt

- Team Land mine/Caltrops/Bouncing Betty/Punji Sticks/Booby Trap Icon (BF1942 1.3)

- Vote system (BF1942 1.6)

- Netkode. (Noget bedre kanskje)

- 1280x1024 på en enkel måte. (Ikke alle liker å modde config filer.)

- Større damage på tanks.

- Større spashdamage på mortar.

- Fjerne fallskjerm på infaterister, Pilot ev. 2. pilot får.

- Fjerne "Zoom to killer after death" totalt.

- Bedre A.I. Skal ikke så mye koding til, før den er forbedret.

 

U.S Team

- M60/L.A.W combo må splites opp.

- Smokegrenades må yte mer "cover"

 

 

N.V.A

- SA-7 class må IKKE endres!

- Gi fishingboat en liten mulighet til et våpen

 

 

Kommentarer

 

Ikke under noen omstendigheter bør SA-7 class få ei rifle. Dette vil bare resultere i en ny "M60/L.A.W." Hvor mange tror du kommer til å velge denne på ei helikopter bane? Og hvor morro blir det da å være U.S helikopter pilot?

Trenger ikke å nerfe M60'en i seg selv. Eneste grunnen til at M60 er så wh0re, er at den også har Anti-Tanks. Gi M60'en en pistol, og vær fornøyd med det. At tanks blir kraftigere, samt at færre vil (forhåpentligvis) ikke ha anti-tank, må kanskje kompenseres med litt lengre reload... Vi får se.

 

Zoom to killer featuren er iogfor seg en rimelig teit feature på en spill der sniking teller ganske mye. Det finnes grenser hvor morro det er å være sniper på en server der dette er enable...

 

Fallskjermer må bort som default inventory. Piloten, og eventuel 2. pilot kan få dette. Ikke den vanlige G.I. Joe. Dette vil presse frem litt fler Hot-Zone landing, som forøvrig vises i intro-filmen.

 

For guds skyld legg til et "Går du her, er du død" Icon på alle "Gerilja" våpen. Er håpløst å kaste ut Caltrops, og spamme teamchat om hvor de ligger. Dette selvfølgelig til INGEN nytte. Du for samtidlig straff i form av teamkill, og kanskje tilogmed kick fra server. Selvsagt får du samtidlig en heftig: ""n00b!! FFS! OMG U F**KING NOOB" på teamchaten etterpå.

 

Det mener jeg iallefall...

Lenke til kommentar
jeg er litt uenig Shicca: å gi SA7 Kit'et en 10 skudds semiautomatisk rifle, ala den RPG7 kittet har, ser jeg ikke noe problem med...

Hva blir da resultatet?

 

Class 1: Rifle + Rocketlauncher

Class 2: Rifle + Rocketlauncher m/ heatseeking.

 

Ved å gi SA-7 kitet ei rifle, vil da bare "utkonkurrere" det andre settet. Dessuten er det plagsomt nok, når jeg en sjelden gang blir U.S spiller, med SA-7 raketter fra alle kanter. Å gi denne klassen ei rifle vil bare gjøre den ENDA mer aktraktiv, noe som igjen fører til at du knapt kan ta av med et helikopter før det er skutt ned. På samme måte som du knapt kan sette deg inn i en tanks før det kommer 6-7 L.A.W's gjennom luften.

 

Skal SA-7 få rifle, bør M60/LAW stå uberørt. På den måten sikrer du at U.S ALDRI bruker helikopter eller fly, og at N.V.A ALDRI bruker tanks.

 

Det blir jo balansert da...

Lenke til kommentar

En ting som var veldig bra i BF1942 var visning av retning og kjøretøy når du satt inne i en tanks. Du hadde et lite tanksikon og en pil som viste hvilken vei du kjørte. I BFV synes jeg dette er helt på trynet. Du har en hvit pil og et merke over det igjen. Hender ofte jeg må trykke C for å se tanksen fra utsiden for å se hvordan hvordan den står. PLEASE ta tilbake den gode gamle tanksikonet som var i BF1942. Det var et da ihvertfall mulig å skjønne noe av.

 

Dessuten er det som en annen nevner her insane at man omtrens ikke klarer å rydde soldater av veien med tanksskudd. Dårlig splashdamage der!

 

Med M60 burde det være slik at man haddet et sinnsykt stort sikte/treffområde hvis man står med M60 og at dette snevres mer inn på crouch og max treffsikkerhet på prone.

 

Jeg digger våpenet sånn som det er og ser at jeg ruler en del brett med det, men det er nå egentlig ganske ubalansert hvis jeg skal se litt nøkternt på det...

 

MazeKing

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar
,29/04/2004 : 09:45] - Gjøre knivene mer kraftig..  :love:

 

- Båter bør gå kjappere enn du svømmer...

Nå vet ikke jeg hva slags "egenskaper" modellene av soldater har man hvis det på en eller aqnnen måte er programmert egenskaper som kan identifisere en forside og en bakside på soldaten så burde man nå få x antall mer prosent damage på å backstabbe noen med kniv. Instant Knife Death!

 

Når det gjelder dette med svømming så har jeg lagt merke til at man holder nesten like stor fart når man løper som man svømmer???? Gikk sinnsykt fort å svømme den distansen jeg skulle over.

 

Hadde dykking ala farcry vært noe? Da måtte man evt innført et kondismeter for å kontrollere pusten.

 

Når det gjelder kjøretøyer og vann så burde det være slik at hadde de stor nok fart kunne de komme seg over en liten elv. Ellers burde de rett og slett "drukne" og ikke sprenge... Biler burde rett og slett bare drukne i stedet for å sprenge. Hadde man høy nok fart burde man kunne ha kommet seg over en liten elv med en bil...

 

Som en annen nevnte her så burde de med mye ammo og tunge våpen ikke kunne løpe like fort som "normale" infanterister.

 

 

MazeKing

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...