Gå til innhold

Geekstuff.no = Tyver !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Totalt uakseptabelt av GeekStuff.No. Hva får kundene av kompensansjon for dette? For det kommer de nok til å forlange, vil jeg tro.. Åssen tror du GeekStuff.No hadde reagert ovenfor sine leverandører dersom leverandørene deres hadde hatt tilsvarende problemer med å levere.. Tror nok GeekStuff.No hadde ført ett krav om erstatning for tapt fortjeneste, da burde de kundene dette gjelder gjøre det samme ovenfor GeekStuff.No. Rein logikk.

Lenke til kommentar

Såvidt jeg vet har ingen lov til å kreve erstatning for tapt fortjeneste, står vel i kjøps/forbrukerkjøpsloven.

Siden disse kjøpene ble foretatt over internett har man angrerett, og krav på full tilbakebetaling.

Har ikke geekstuff uansett lokaler på storo, eller var det brynseng (hvem var det gamle?) i oslo?

Lenke til kommentar
Nå må dere ta dere litt sammen, han forklarer jo det som har skjedd og feilene som ble begått, hvis komplett.no (eksempel) skulle flytte til en ny byggning og skulle få opp telefonene, internett og evt. melde om adresseendring så tar slikt tid! Det er ikke bare sjefens ansvar, i tillegg forklarer han hvordan dette blir rettet opp og hvor de som er rammet av problemet skal henvende seg. Jeg synes dette er mer enn godt nokk, det finnes da de som gir blanke f...!

Poenget er at slike ting ikke bør ramme kundene og dersom det rammer kundene bør de være så ryddige at de beklager uten å legge frem en halv side med unnskyldninger. Blir bare for dumt, rett og slett. Min oppfordring til geekstuff.no er at de kryper til korset og gir en skikkelig unnskyldning og kompensasjon til de kundene det gjelder, uten noe mer fuzz. Å unnskylde seg er ikke det samme som å være lei seg :)

 

At BBS driter seg ut forklarer heller ikke hvorfor noen har ventet i 4 mnd, etter å ha forsøkt å kontakte dem ved flere anledninger....

Lenke til kommentar

Helt enig med UnZane, dette er så patetisk at kundene bør få en fin kompensasjon for dette. Lurer på hva som hadde skjedd hvis dette ikke hadde blitt tatt opp i forumet og forbrukerrådet ikke hadde blitt nevnt? Som sagt kundene bør få noe tilbake for denne uakseptable hendelsen som kun dere er skyld i, og dette bør være noe bedre enn en "Geekstuff-kulepenn" som plaster på såret. Det er også patetisk at du NorWolf prøver å unnskylde deg bort, de er ikke interessert i noen unnskyldning for hva som har skjedd, de vil ha varene så fort som mulig.

 

Nei dette hørtes ut som en gruppe 10 åringer som har prøvd å lage ett eget firma uten å ha ett begrep på hva slags ansvar og hvilke forhåndsregler en skal ta når de driver ett firma.

 

Kunne fortsatt og fortsatt med negative uttalelser, men det har kommet godt nok frem i tråden fra før.

Lenke til kommentar

Det har tydeligvis skjedd mye med Geekstuff.no og jeg synes ikke de kan belastes for alt, som dere ser så er det nevnt leveranseforinkelser av utstyr og masse problemer både teknisk og praktisk samt en overtakelse.

 

Det jeg ville ha gjort om jeg hadde vært ansvarlig ville vært å beklage hendelsen og sende pengene tilbake + varene som ble bestilt. Ville også legge dem til i VIP register og gi dem X% rabatt på livstid.

 

Men de skulle ha lagt ned bestillings delen på websiden sin da de luktet første problemet.

 

Gi dem en sjangse til når de får sveiva sjappa i gang og får litt bedre utvalg sier nå jeg :yes:

Lenke til kommentar

Jeg forstår at GeekStuff har hatt problemer, men det jeg ikke forstår er som de fleste andre på denne tråden hvorfor vi ikke ble kontaktet, eller informasjon ble lagt ut på siden før denne dårlige omtalen. Det faktum at det også ble sendt ut forespørsel om forhåndsbetaling når deres problem hadde vært faktum i flere måneder. Virker som om denne butikken har urent mel i posen som styrker om tittelen på tråden.

 

Nå har jeg hvertfall gitt beskjed om beløpet og betalingsdatoen. Så nå gjenstår det bare å se hvor lang tid det tar nå før varen kommer, og hvordan de ordner vår kompensasjon.

 

Overasket over at GeekStuff ikke sa noe om kompensasjon.

 

Håper dere klarer å rette opp deres feil, og gjerne med tiden lærer dere å drive butikk!

Lenke til kommentar

Tja jeg vet ikke, jeg har bestilt noe derfra (begge PPOT cd'ene), betalte med nettbank, og fikk det i posten ganske kjapt. Det var ingen problemer overhodet. Det som var litt merkelig var at jeg fikk problemer med å registrere meg med en epostadresse, men når jeg brukte den andre jeg har tilgjengelig gikk det svært greit å registrere seg.

Lenke til kommentar

Ser ut til at det var dette som måtte til!

 

Idag kom det en mail med følgende beskjed:

Orderestatus er nå: Klar til pakking

 

De kommenterte som forventet ikke forespørselen min om kompensasjon. Kansje de sender noe med? Gjenstår å finne ut.

Nå får jeg se hvor lang tid det tar denne gang, og om den i det hele tatt kommer fram.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+7815234
Ser ut til at det var dette som måtte til!

 

Idag kom det en mail med følgende beskjed:

Orderestatus er nå: Klar til pakking

 

De kommenterte som forventet ikke forespørselen min om kompensasjon. Kansje de sender noe med? Gjenstår å finne ut.

Nå får jeg se hvor lang tid det tar denne gang, og om den i det hele tatt kommer fram.

Ser fram til å høre fra deg om hvordan det gikk :D

Lenke til kommentar
Bestillte for et par måneder siden en del varer fra Geekstuff.no.

Jeg fikk deretter beskjed om å betale varen, da skulle jeg få den i posten.

Jeg betalte og ventet...

 

Har ikke fått noe av dem, ikke en gang en mail.

 

Har ringt geekstuff ukentlig i flere måneder, ingen tar telefonen. Har ringt eierene privat men ingen tar telefonen. Andre som har hatt samme erfaring?

De har i senere tid oppgradet grensesnittet sitt på siden så den er ikke dødlagt. Synd at den bare er der for å ta imot penger, og ikke for å sende ut varer.

 

 

Synd at det skal være sånne butikker på som gjør at færre folk tør å handle på nettet.

 

Oppfordrer INGEN til å bruke denne useriøse skit butikken!!!

 

:devil:

 

Sjekk ut linkene med tilsvarende erfaringer

http://forum.hardware.no/index.php?showtop...kstuff\.no

http://forum.hardware.no/index.php?showtop...78&hl=geekstuff

er ikke det mot reglene? :scared:

ta og ring forbrukerombudet og si i fra :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...