Abruzzi Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Har aldri spilt battlefield før. Det eneste krigsspillet jeg har giddi å spillt er Wolfenstein: Enemy Territory. Det syntes jeg var utrolig kult men nå har jeg gått lei. Noen som kan si meg om jeg burde kjøpe Battlefield:Vietnam? Er det bra? Har veldig lyst men er ikke sikker!
Elensar Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Det er morro å spele fordi du kan køyre bilar,tanks og transportmiddlar og det tøffaste er jo å fly med helekopter og krigsfly. Når du spelar på nettet samarbeide laga veldig veldig godt. Når du skal fly med helekopter er det berre ikkje du som er inni der, det kjem andre spelarar som sitter seg inni helekopteret og du styrer det mens dei skyter på fiendar! . Grafikkmessig er ikkje Battlefield Vietnam det beste, trea og platene ser heilt livløuse ut og dei røre ikkje på seg som om det ikkje fanst vind. . Men alt i alt er battlefield eit veldig godt spel!
Prinzmetal Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 (endret) Hmmm... Wolfenstein er litt for rambo-preget og upolert etter min smak. Er du ute etter litt mer raffinement er BFV definitvt tingen, spesielt om du også er klar for å bevege deg videre fra atmosfæren i andre verdenskrig... Ellers aner det meg da at Medal Of Honor hadde vært mid i blinken for deg (en av mine favoritter). Men om du har lyst til å kjøre tanks, jeep og helikopter med dundrende 60-tallsmusikk så løp og kjøp BFV! Endret 20. april 2004 av Prinzmetal
insider Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Konge som multipleyter spill men ikke så veldig bra som singel player (botene er dumme som brød) og ikke minst det er RÅ musikk ! Vert å kjøpe serlig hvis du har tengt til å spille på internett !
TST Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Har aldri spilt battlefield før. Det eneste krigsspillet jeg har giddi å spillt er Wolfenstein: Enemy Territory. Det syntes jeg var utrolig kult men nå har jeg gått lei. Noen som kan si meg om jeg burde kjøpe Battlefield:Vietnam? Er det bra? Har veldig lyst men er ikke sikker! Her er litt lesestoff: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=6408
orjanos3.16 Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Har du internett tilgang kommer du garantert til ikke å bli skuffet. Spillet er det beste online FPS spillet noensinne spør du meg. Singleplayer er det ikke noe å skryte av dog.
rvaag Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Synes absolutt du skal investere i dette spillet. Selvfølgelig er det best i multiplayer, men det går an å ha det moro i singelplayer og. Positive Sider: -Stort utvalg av kjøretøy og artige våpen. -Helikopter! Som er virkelig moro når du først behersker det. Skjønt det ikke er så populært blant CS-generasjonen som liker seg på bakken. -Et heftig soundtrack, og muligheten til å spille musikk i kjøretøyer. -Jungel, kan være veldig effektiv hvis du liker litt stealth. Negative Sider: -Bot'er som har samme kampskills som en gjeng irakere på finnmarksvidda. -Lange loadetider, men hva gjør det når CCR pumper i høyttalerne. Finner ikke noe mer negativt, sikkert andre som kan supplere her. SÅ alt i alt
Abruzzi Skrevet 20. april 2004 Forfatter Skrevet 20. april 2004 Har fått et kjempe tilbud på dette spillet nå. 100,-kr Jeg synes det er verdt det så jeg kjøper det. Å for du som lurte på om jeg likte å spille online: Seff gjør jeg det. ET er jo bare online da. Gleder meg til helikopter. Har akkurat lastet ned 1942 demoen og synes den er grei men forventer litt mer av BFV.
Prinzmetal Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Da er det bare en ting som gjenstår å si: -Look out for Charlies, up in the trees!
Abruzzi Skrevet 21. april 2004 Forfatter Skrevet 21. april 2004 Tja. Kommer nok til å spille som en "Charlie" selv. Har hørt det er mys tørre utfordring å spille med de... Det liker jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå