Gå til innhold

Feature: Er billig bra? (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Et spørsmål, hvem betalte for spillene?

Skal vi se, så vidt jeg husker betalte jeg for fire og et halvt av dem (temmelig nøyaktig 90 kroner), Mats tok seg av et halvt (ca. 10 kroner det ja), mens Free Record Shop sponset oss med et par titler til. Interessant å vite slikt, ikke sant? ;)

Skrevet
Et spørsmål, hvem betalte for spillene?

Skal vi se, så vidt jeg husker betalte jeg for fire og et halvt av dem (temmelig nøyaktig 90 kroner), Mats tok seg av et halvt (ca. 10 kroner det ja), mens Free Record Shop sponset oss med et par titler til. Interessant å vite slikt, ikke sant? ;)

Hey... jeg kan ikke huske å ha gitt deg en tier... *kremt* .. du vet kontonummeret mitt... :D

Skrevet

BattleZone er jo råbra da, spiller det noen ganger selv.

Men dere må legge inn 1.04 patch og de nye teksturene(husker ikke hva den fila heter), da vil dere få bedre effekter.

Skrevet
BattleZone er jo råbra da, spiller det noen ganger selv.

Men dere må legge inn 1.04 patch og de nye teksturene(husker ikke hva den fila heter), da vil dere få bedre effekter.

Nydelig spill, men idiotisk at det er ingen "skirmish".

Gjest Slettet-45jaQkrH
Skrevet

heh, der var iallefall bilde sendt avgårde ;)

huffavmeg, noen burde sparke meg for å prøve å vinne et westlifespill...

Skrevet

Med en gang noen sender inn et bilde så krever jeg at det blir postet her.

Og om det ikke kommer noen innen et par dager, så skal jeg se hva jeg finner av utkledninger og sende inn bilde selv.

Gjest Slettet-45jaQkrH
Skrevet (endret)
Med en gang noen sender inn et bilde så krever jeg at det blir postet her.

heh, poster det ikke ut her frivillig, det får bli opp til gamer.no å legge det ut her, unngår å drite meg ut viss mulig liksom :p

Endret av Slettet-45jaQkrH
Skrevet

kanskje jeg skulle dumpe innom free record shop i morgen å handle noen spill da.. :)

Artig artikkel ja.. likte den om westlife.. slik dere skrev den.. noe verre enn boy band spill må man lete lenge etter

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...