Gå til innhold

Feature: Er billig bra? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å bli tatt seriøst må man kunne tåle å vise frem sine fjollete sider, denne artikkelen var et steg i riktig retning for Gamer.no

Det er artikler som dette som er krydder blandt alle andra artikler, deilig lett lesning, morsomt men allikevel dønn seriøst.

Stå på karer, tror nesten jeg joiner dere snart !

Lenke til kommentar

Endelig noe utenom det vanlige ;)

Selv liker jeg å gå rundt på filmbutikker og skaffe billig b-film materiale. Man bare vet når en film er elendig ved å se på coveret og baksiden. Bedre "komedier" finner du ikke :D

 

Bra jobbet forresten. Fatter ikke hvordan dere overlevde Westlife spillet :lol:

Lenke til kommentar
jeg savner motereportasjen fra årets Gullstikka...

Jeg har ikke fått tid til å få den ut på trykk, dessuten ble mange av bildene vi tok veldig dårlige fordi kameraet ikke var allverdens og prosjektet var veldig impulsivt. Hele prosjektet er nå skrinlagt. Beklager.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9MaQoRVt

Hvis jeg hadde vært 1337, hadde jeg bare skrevet: LOL!!! (eller L0L? jeg er ikke sikker).

 

Det er jeg ikke. Kjempebra artikkel, den beste så langt (hvertfall som jeg har lest). Lo godt av noen av kommentarene der ("Det er sikkert religiøse undertoner bak det eksploderende korset der").

Lenke til kommentar

Fy fela, gamer.no! Dere er noen tullebukker. Om jeg får lov til å dra strikken lenger vil jeg også legge til at denne artikkelen kom på feil dag. Når man venter i ukesvis på feature-artikler vil man helst ha det på en fredag eller lørdag. Å få det servert midt i en ukedag er å strø salt i såret.

 

Uansett. Fin artikkel, men som sagt: Fredager og lørdager er synonym med "Ja, takk".

Lenke til kommentar
Fy fela, gamer.no! Dere er noen tullebukker. Om jeg får lov til å dra strikken lenger vil jeg også legge til at denne artikkelen kom på feil dag. Når man venter i ukesvis på feature-artikler vil man helst ha det på en fredag eller lørdag. Å få det servert midt i en ukedag er å strø salt i såret.

 

Uansett. Fin artikkel, men som sagt: Fredager og lørdager er synonym med "Ja, takk".

Godteri selges i butikken hver dag, men du har mulighet til å vente med å spise godteri til helgen hvis du foretrekker det. ;-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...