Gå til innhold

Sliter i farcry!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eg siterer meg sjølv

 

det er ikkje så lett. min framgangsmåte var: plasser bomba på båten, hopp av båten og svøm til land. Der gjømmer du deg under nokre busker. Då er det bare å vente til han kjem flygande. Når han kjem er det bare å skyte med alle våpna du har på han, tips ikkje bruk rocket launcher for då oppdager han deg. Han tåler veldig mykje.

husk å hold deg i dekning under buskene sånn at han ikkje ser deg.

 

lykke til.

Lenke til kommentar
eg siterer meg sjølv

 

det er ikkje så lett. min framgangsmåte var: plasser bomba på båten, hopp av båten og svøm til land. Der gjømmer du deg under nokre busker. Då er det bare å vente til han kjem flygande. Når han kjem er det bare å skyte med alle våpna du har på han, tips ikkje bruk rocket launcher for då oppdager han deg. Han tåler veldig mykje.

husk å hold deg i dekning under buskene sånn at han ikkje ser deg.

 

lykke til.

:yes:

Lenke til kommentar

Båten synker sakte hele tiden. Stå forran på båten, og ikke skyt i vildenssky. Ikke skyt rakketter før du er sikker på å treffe. Det må en 8 - 10 raketter til. Så du må bare øve deg, og gjøre det om og om igjen. Så går det til slutt.

 

Om du syntes det var vanskelig så gled deg til senere i spillet....eller..kanskje ikke.

 

AKIRA

Lenke til kommentar
Båten synker sakte hele tiden. Stå forran på båten, og ikke skyt i vildenssky. Ikke skyt rakketter før du er sikker på å treffe. Det må en 8 - 10 raketter til. Så du må bare øve deg, og gjøre det om og om igjen. Så går det til slutt.

 

Om du syntes det var vanskelig så gled deg til senere i spillet....eller..kanskje ikke.

 

AKIRA

Jo..Gled dere folkens. :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...