Gå til innhold

Billigpils


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel, alle smaker for jævlig.

 

tuborg best av de, men for 15kr mindre pr sixpack blir grans vinneren

 

coop ølet på tredje, smakløst som grans men bismak

bunnpris seidel på fjerde, smaker ikke godt. passer bedre etter at du allerede har en sixpack av noe bedre innabords.

Lenke til kommentar

Grans Pilsner er ufattelig elendig, altfor lyst og grusom smak. Ville ikke ha drukket det om jeg hadde fått det gratis.

 

Tuborg går an, men er fremdeles for pistrete og for lite smak. Kunne vel like godt drukket rusbrus ellerno om jeg ikke likte ølsmaken :roll:

 

Hvis du har tenkt å nyte øl, så vil jeg ikke anbefale noen av billigølene, men heller gå for Hansa Pilsner/Fatøl/Bayer alt ettersom hva du foretrekker (I tillegg til utenlandske øltyper som f.eks. Leffe).

 

Skal du bare bli scheize sveiseblind så har det ikke noe å si hva du drikker, når du først har fått nedpå en sixpack eller 3

Lenke til kommentar

Det er fint at øl er blitt så billig selvom det smaker ræva. Det eg har merket mer og mer er den trende av å fylle øl i glass for å se fylle toppen med fanta/solo. Dette smaker faktisk godt. Tror eg kjøper men 3x6packs imorgen og 1.5l fanta.

 

Lover og regler er ikke til hinder for salg av slike produkter, men kunder flest er neppe interessert i tolitere med vodka, sier Alkos innkjøpssjef Tiina Lukkari.
Bhwahahahaha neiida. :laugh: Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

hmm, rema er i faresonen.

 

har vært på en butikk, og de var utsolgt men hadde satt opp prisen på tuborg.

 

også hørt fra andre at ingen rema butikk de har vært på hadde grans, men.....mye tuborg.

 

host *lokkevare* starte priskrig og ingen butikker har pilsen, og ikke skyld på utsolgt.

 

 

uansett, coop ølen koster 6.50 og prix\obs har ingen problem med å levere...

Lenke til kommentar

Sånn til alle sørlendinger: CB sliter økonomisk grunnet konkurransen fra billigpilsa. At prisen nå senkes enda mer gjør ikke saken bedre. CB har heller ingen mulighet til å konkurrere på pris. Så om dere også i fremtiden har lyst å kunne nyte kvalitetsøl fra CB (eller andre CB produkter) så glem kortsiktig lykke og STØTT OPP OM DET LOKALE - KJØP CB! Ikke kult om det plutselig kun serveres ringens på utesteder, er det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...