Gå til innhold

hva er bra til å tørke sjermen med?


Stianb4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selvom når jeg "stor" renser tastaturet tar jeg ut alle kanppene og legger dem i vasken med sånn desinfiserende væske ;)

Håper dette var ironi, hvis ikke så må du passe deg for menn i hvite lange frakker.

 

/Cyrus

det var sant, desinfiserende væske går da nder blant annet såpe ;) Og jeg vasker henda mine etter skole/jobb what ever så tastaturet ikek skal bli så ekkelt.. Jeg spiser her også.

Lenke til kommentar
Hva bør man bruke til å tørke av tft skjermer da?, er litt skeptisk til vann rett på skjermflaten.

ikke vann rett på skjermen nei da renner det jo bare inn i kantene og kan skade skjermen! Som regel går det helt greit med en myk klut fuktet med litt vann (ikke slik at det drypper eller renner av den...). Noen tyr også til microfiber kluter noe som jeg personlig er skeptisk til, men hvis du først bruker det så kjøp en som er ment for formålet og ikke bruk disse grove typene...

Når skjermen min er litt ekstra skitten pleier jeg å bruke sånn "våtserviett" spesielt lagd til formålet, tror f.eks. komplett har sånne.

Lenke til kommentar
ja "offentlige" tastaturer er nok værre ja, det jeg mente var de man sitter med hjemme foran datan, jeg nei de tastaturene som er på skolen er ekkle, med masse sånn svart aids på.. ugh. Sånn blir det når masse møkkete fingre sitter å klisser på de i noen år :shrug:

Hehe... det svarte det ser fælt ut... fattern har det på nesten alle de vanlige knappene (untat de der det svarte er slitt vek). Det var derfor jeg valgte svart tastatur når jeg kjøpte meg nytt til min pc. :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...