Gå til innhold

"Brothers in arms"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først litt off-topic:

Finn på noe bedre enn å stjele tittelen til et spill fra en genial gruppe fra 70-tallet

For dere som ikke har musikk smak, så snakker jeg om Dire Straits - "Brothers In Arms"

Sorry, men det er et litt ømt punkt for meg :p

 

I alle fall, syns vi begynner å få nok WW2 spill nå :roll:

Lenke til kommentar
Først litt off-topic:

Finn på noe bedre enn å stjele tittelen til et spill fra en genial gruppe fra 70-tallet

For dere som ikke har musikk smak, så snakker jeg om Dire Straits - "Brothers In Arms"

Sorry, men det er et litt ømt punkt for meg :p

 

I alle fall, syns vi begynner å få nok WW2 spill nå :roll:

Brothers in arms er ikke et navn dire straits har funnet på (sangen er forøvrig noe oppskrytt møl). Det er et uttrykk som stammer fra andre verdenskrig, om jeg ikke tar helt feil.

Lenke til kommentar
Først litt off-topic:

Finn på noe bedre enn å stjele tittelen til et spill fra en genial gruppe fra 70-tallet

For dere som ikke har musikk smak, så snakker jeg om Dire Straits - "Brothers In Arms"

Sorry, men det er et litt ømt punkt for meg  :p

 

I alle fall, syns vi begynner å få nok WW2 spill nå  :roll:

Brothers in arms er ikke et navn dire straits har funnet på (sangen er forøvrig noe oppskrytt møl). Det er et uttrykk som stammer fra andre verdenskrig, om jeg ikke tar helt feil.

Først, bandet ble stiftet på 70-tallet, Brothers in arms-lp`en kom på midten av 80-tallet. De kom med sin siste plate tidlig 90-tallet.

 

 

Denne låta er aldeles ikke oppskrytt. Det er bare ikke alle som fikser det når musikk blir litt for kommers ;) . Første gang en musikkstil kommer er den ikke kommers, det blir den ikke før mange nok hører på den.

 

Frasen "Brothers in arms" forbinder vel mange med Dire Straits, men den har eksistert lenge før de laget en låt med den tittelen

Lenke til kommentar

eller homofile brødre som bedriver incest?

 

uansett...så lenge de klarer å opprettholde intensiteten til CoD, forbedre AI, og å gjøre hele spillet mye lengre enn CoD så blir jeg fornøyd :)

 

edit: oooh gress!

 

jeg håper inderlig at den busk linja på det bildet med ironsights ikke er enden på levelen der...for hvis det ikke er så har dette spillet definitvt potensialet..

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...