Gå til innhold

Din beste spilleopplevelse!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min beste spillopplevelse:Det var vel for seks år siden(da var jeg seks år også) Husker at jeg var på flyplassen i Miami og da så jeg Pokèmon Blue.Jeg fikk lov til å kjøpe det.Når vi måtte mellomlande i London,før vi kom tilbale til Norge så var det seks timer til flyet gikk.Mens de andre i familien min sov,spilte jeg Pokèmon-spillet i de seks timene,kikket jo av og til i brosjyren og. Er svært mange steder i denne historien der hvor tallet seks kommer opp

Lenke til kommentar

Når jeg etter rundt 30 timer med BARE materia oppgradering ENDELIG klarte å ta det svinet Emerald Weapon i Final Fantasy VII. Har aldri jobba mer med å ta en enkelt fiende i noe som helst spill.....Men det var verdt det, for når jeg endelig etter ca. en halv time med Summons, miming, mpturbo og limit breaks fikk den grønne jækelen til å bite i støvet så tenker jeg at noe som dette var det første ansiktsuttrykket mitt = :eek: så gikk det vel gradvis over til :dribble:. Det var det største spill øyeblikket mitt.

Lenke til kommentar

BF:DC på et lan.

 

Vi satt på to rekke, et lag på hver rekke, steminga var i taket. hver gang noen drepte noen skreik den som blei skutt og den andre lo. men så kom faren til han som vi var hos å tok strømmen. Han hadde hørt at vi satt å lo å skreik å snakkte VELDIG høyt. vi satt på garasje loftet og han sov i huset, den sida bort fra garasjen og han hadde hørt oss VELDIG godt. :thumbs:

 

Gode tider. :love:

Lenke til kommentar

warcraft 3 RoC campaignen og TFT campaignen.. makan til Cinematics skal du leite svært lenge etter.

Og campaign'ane generellt er utrulig bra!

 

Kan også nemne Warcraft 2 som eg spelte om at og om at, pluss eg hadde det morsomt med å lage mange maps på editoren :) (var faktisk rundt 10 år da, hehe)

 

---

 

Carmageddon og GTA har også mange gode minner..

Lenke til kommentar
det må vel absolutt være 8 spillere på Michelin Rally Masters :D

 

det tar helt av!

Ja visst faen! Det er TEXAS det!! Så godt har jeg ikke ledd noensinne ass :green:

 

Bilene hagler til helvete i hver sving :p

 

 

Den beste spillopplevelsen min er nok også fra FF7. Muligens da jeg for første gang testet "knight of rounds" (er det ikke sånn det skrives a) på en fiende. Det tok av :dribble:

Endret av Krusty^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...