Gå til innhold

Din beste spilleopplevelse!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det må nok være Morrowind, ( "savner spillet når jeg ikke har spilt det på en stund ;) ) , Final Fantasy 7 og 8, særlig 8 og half Life.

Som jeg skulle sakt det selv :p Morrowind og Gode gamle FFVII :love::love:

 

Det er ikke noe mer jeg ønsker meg enn FFVII Recration (ny og bedre versjon) de lager ihvertfall en film da... men ikke noe slår de gode gamle minnene fra spillet :) FFVII :thumbup: 10/10 Forever!! (FFVII er for meg, som bibelen for kristne, Sykt ?)

 

Offical Link til FF VII Advent Children (Film) HER ps, siden er delvis Japansk/Kinesisk

Lenke til kommentar

BFV, Operation Irving med Wagner på fullt :devil:

Fallout 2, å gjennomføre det igjen og igjen, hver gang som noe helt annet enn det du var forrige gang.

Half-Life, å gjennomføre det, møte med "Gruntsene"

Black & White, bare derfor

Starcraft multiplayer&singleplayer

 

:thumbs:

Lenke til kommentar

I sin tid var nok FF7 mitt favorittspill, og, muligens det spillet som påvirket meg mest. Men, så var jeg da ung og lett å legge intrykk på.

Nå ville jeg ikke rørt Final Fantasy serien med en pinne, ikke en lang en, engang.

 

 

Mitt største spilløyeblikk var derimot fra SOF:1, min første multiplayer session noensinne;

 

Min helt, med navn "Player" og med default skin popper plutselig fram midt i et heftig deathmatch game i et kontorkompleks, for første gang i mitt liv opplever jeg lagg, men, kresen var jeg ikke!

Jeg tar mine første snublende skritt inn i en kontor-bås, der venter det jaggu meg en hagle! Men, uheldigvis, før jeg får plukket opp denne dødssprederen kommer det en suave japansk herremann som fjerner hodet mitt med sin trofaste glock -- Jeg sitter litt lamslått over å ha dødd for første gang I SOF -- Så plutselig kommer den en skinhead primat bak han og skyter han i ryggen når han reloader.

 

Jeg kan ikke helt forklare hvorfor, men det er det mest bemerkningsverdige jeg noen gang har sett i et spill.

 

 

Så var det vel OK å få vite sannheten om Shodan i system shock 2.

Lenke til kommentar

Beste EVER må være gatekonkuransen i SUMMERGAMES på C64 :love: . Etter å ha brekt 8 joystikker :wow: og flere slosskamper :D ( vi var 8 stk som spilte) ble vi kastet ut av min mors hus.

 

Morsomste var at etter 4 dager med spilling(dette var når vi gikk i første klasse på barenskolen.) klarte vi ikke å kåre en vinner for vi gikk tom for joystikker.. sukk spill var bedre før.. råtten grafikk, men spillbarhet til tusen.. (eller så var kanskje kravene mindre).

 

savner min gamle c64 jeg.. ( og NEI en EMULATOR er ikke like bra).

Lenke til kommentar

BF Vietnam, internet.

 

Jeg var Vietnam på brettet Game Warden, og hadde havna på lag med en del folk som hadde litt intelligens. Holdt sammen med 3-4 andre spillere i et team (innenfor laget), vi jobbet oss fra base til base og tok flagg, brukte mye kommandoer. Når vi tok et flagg satt alle i ring rundt det og speidet etter fienden, mens vi ventet. Så var det videre til neste, evt forsvare basen mot angrep fra helikoptre/infanteri.

 

Det var helt rått hvor effektiv denne taktikken var, for det meste møtte vi bare enslige fiender som lett ble tatt når de først ble oppdaget. Vi vant ganske overlegent den runden. Desverre er det altfor få jeg har spilt med som bruker denne taktikken, oftest er det one man show.

Lenke til kommentar
BF Vietnam, internet.

 

Jeg var Vietnam på brettet Game Warden, og hadde havna på lag med en del folk som hadde litt intelligens. Holdt sammen med 3-4 andre spillere i et team (innenfor laget), vi jobbet oss fra base til base og tok flagg, brukte mye kommandoer. Når vi tok et flagg satt alle i ring rundt det og speidet etter fienden, mens vi ventet. Så var det videre til neste, evt forsvare basen mot angrep fra helikoptre/infanteri.

 

Det var helt rått hvor effektiv denne taktikken var, for det meste møtte vi bare enslige fiender som lett ble tatt når de først ble oppdaget. Vi vant ganske overlegent den runden. Desverre er det altfor få jeg har spilt med som bruker denne taktikken, oftest er det one man show.

:cry: Nemli,du finner ikke denslags mye på public servere desverre

Lenke til kommentar

*mimre*

Å det er så mange nydelige opplevelser jeg har hatt foran skjermen:)

for å nevne noen:

  • Diablo - Har hadd mange morsomme timer med dette spillet, ikke like bra som D2, men fantastisk gøy uansett.
     
  • Diablo2 - Jeg og en kompis saumfarer hele byen etter spillet, i håp om at ventetiden på 2år snart var over. Og overraskelsen var stor da vi fant 2 kopier på en avsideliggende sjappe. Fantastisk følelse og dra hjem å sette seg rett ned å spille et spill man har drømt om i flere år, i nettverk.
     
  • Half-Life - Fantastisk singleplayer, men også en utrolig morsom MP, jeg og kamerater har hadd mange morsomme timer med dette (ja, tenk, HL MP er morsomt UTEN CS.)
     
  • Doom2 - Et av de første spillene jeg spilte i nettverk (eller var vel kanskje med link-kabel), uansett, cooperative, slakt av demoner osv. En stor opplevelse
     
  • Transport Tycoon - Sier seg selv, en kjempemorsom SP, men utrolig gøy å konkurrere om markedsandeler mot en kompis.
     
  • Settlers - Har spilt dette spillet i uttallige timer sammen med en kamerat. Koblet en ekstra mus til maskinen, og spilte split-screen.. LOL
     
  • Morrowind - Singleplayer spillet over alle Singleplayer spill, hehe, FANTASTISK følelse og utforske verdenen for første gang. Spillbarhet, grafikk og musikk er i toppklasse... bare synd det ikke går an å spille flere :|
     
  • Battlefield 1942 - Utrolig underholdende multiplayer spill, morsomt på små LAN party

Har mange flere på lista, men nok er nok...

 

Spiller for tiden FarCry, et spill som i mine øyne fortoner seg som en gedigen skuffelse. (man kan ikke basere alt på super grafikk)

:thumbdown:

Endret av apollox
Lenke til kommentar

[uHer er noen av mine favoritter

 

-Transport tycoon jeg var liten da jeg først prøvde dette, men da jeg endelig forstod hva jeg skulle gjøre osv, satt jeg hele sommeren og langt ut mot jul

 

-Goldeneye til n64. fantastisk spill som jeg har spilt utrolig mye. Spesielt med 4 spillere

 

- half life sier vel seg selv

 

-Red Alert fantastisk spill som jeg spilt veeeeldig lenge! Husket mitt første lan hvor vi spilte capture the flag eller noe lignende!! sykt gøy!

 

og så når jeg knuste broren min i generals for første gang! satt sikkert i 4-5 timer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...