Nitrius Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 vis dette er sant, så er jo det veldig synd jeg gleda meg virkelig til den coop modden.
ttt Skrevet 29. april 2004 Forfatter Skrevet 29. april 2004 vis dette er sant, så er jo det veldig synd jeg gleda meg virkelig til den coop modden. det er sant. eg har personleg snakka med han som holdt på å lage den. men det er og andre som held på å lage coop modar, men det var riktignok denne eg hadde størst forventningar til.
Nitrius Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 vis dette er sant, så er jo det veldig synd jeg gleda meg virkelig til den coop modden. det er sant. eg har personleg snakka med han som holdt på å lage den. men det er og andre som held på å lage coop modar, men det var riktignok denne eg hadde størst forventningar til. vi får håpe at de andre greier å lage noe som virker værtfall, vi får se det fra den lyse siden, det er bedre å ha en coop mod enn å ikke ha noe
Hr. Jenssen Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 Får håpe det blir checkpoints på den nye utviklerens Far Cry Co-op (hvis den kommer) *Krysser fingrene*
Nitrius Skrevet 29. april 2004 Skrevet 29. april 2004 [iC' date=29/04/2004 : 15:10] Får håpe det blir checkpoints på den nye utviklerens Far Cry Co-op (hvis den kommer) *Krysser fingrene* enig, samma håper jeg det er jo bare et MUST da.
Spillern Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 Her er en ny co-op map: http://www.farcryarena.com/pages/downloads/file.asp?s=11229
Carnifex Skrevet 18. mai 2004 Skrevet 18. mai 2004 Liker godt de fleste coop modene jeg har prøvd men: Rebellion day - Utrolig irriterende at bilene ikke respawner og du må tilbake til start hver gang du dør. Jeg har også prøblemer med å "fullføre" coop'ene. Blir liksom ingen konklusjon på dem. Når alle er død og du er fremme til slutten burde ikke spillet være over? Ellers er det glimrende at folk poster nye coops her
Leoron Skrevet 22. mai 2004 Skrevet 22. mai 2004 (endret) Kan hende noen av dere finner denne linken interessant. Det har vært endel som skryter av å lage slike modder uten å vise bevis, men det er jo lov å håpe. Co-op mod Uansett. Fortsett å post co-op maps her hvis dere finner dem, så har vi noe å korte ned ventetiden med. Ed: skrivefeil. Endret 22. mai 2004 av beerlover
Averon Skrevet 23. mai 2004 Skrevet 23. mai 2004 Når jeg og et par kamerater er spiller COOP på Far Cry er det bare hosten som kan se findene!! (ellers funker alt fint) Noen som vet hva som er galt????
ttt Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Skrevet 26. mai 2004 det har vert lite nytt på coop fronten i det siste, men no ser det endeleg ut til å lysne. sikre kilder innanfor ubisoft har røpt at det kan vere ein offisiell coop mod under utvikling.
TCi Skrevet 26. mai 2004 Skrevet 26. mai 2004 det har vert lite nytt på coop fronten i det siste, men no ser det endeleg ut til å lysne. sikre kilder innanfor ubisoft har røpt at det kan vere ein offisiell coop mod under utvikling. Det hadde vært konge
Glipp Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 [iC' date=18/04/2004 : 22:29] HAHA!Lastet ned rebellionday LENGE før den ble psta her! Har bare et problem: hvordan i helvete får jeg det til?! Har lagt hele dritten inpå rett mappe, finner den også inne på spillet! Hva gjør jeg etter jeg har aktivert den og skal begynne å spille? Hvordan får jeg til å create et game og joine??? to create: velf FFA så velger du mappen simple enough Joine: Bare se etter en server som spillerden mappen... simple enough
Hr. Jenssen Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 [iC,18/04/2004 : 22:29] HAHA!Lastet ned rebellionday LENGE før den ble psta her! Har bare et problem: hvordan i helvete får jeg det til?! Har lagt hele dritten inpå rett mappe, finner den også inne på spillet! Hva gjør jeg etter jeg har aktivert den og skal begynne å spille? Hvordan får jeg til å create et game og joine??? to create: velf FFA så velger du mappen simple enough Joine: Bare se etter en server som spillerden mappen... simple enough Jaja, takk for at du svarte på problemet mitt, men har du sjekket datoen jeg skrev den posten? HOHOHO tusen takk! har ikke hatt en så stor latter på lenge! Ikke tro at jeg gjør narr av deg, men det var bare så komisk! Jeg skrev jo det den 18.04.04!!! hehe Joda, jeg har fått svar, men takk allikevel... Jeg hadde lagt hele dritten i "mods" mappa, men nå vet jeg jo at den skal i "levels" mappa! Til deg, Astron: Jeg og en av kompisene mine hadde også det problemet, men da jeg skulle linke med broren og fattern ble det ikke slik! Det problemet JEG har nå, er at hver gang jeg kommer til en plass hvor spillet blir Auto-saved klikker det til ALLE som joiner! forbanna! Til deg, ttt: Fyyyyy F*** hvor fett! offisiell Co-op?! Det kommer til å gjøre Far-Cry enda mer revolusjonerende enn det allerede er! Da kommer Far Cry til å leve i sinnsykt lang tid! Jeg er ganske sikker på at de vi kan takke for at UBI skal prøve å lage Co-op, er de som laga de u-offisielle brettene! UBI merket hvor stor interesse det ble for Co-op, at de så et potensiale til å tjene ekstra penger!!! Takk, moddere!
Glipp Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 (endret) [iC,27/05/2004 : 21:16] [iC,18/04/2004 : 22:29] HAHA!Lastet ned rebellionday LENGE før den ble psta her! Har bare et problem: hvordan i helvete får jeg det til?! Har lagt hele dritten inpå rett mappe, finner den også inne på spillet! Hva gjør jeg etter jeg har aktivert den og skal begynne å spille? Hvordan får jeg til å create et game og joine??? to create: velf FFA så velger du mappen simple enough Joine: Bare se etter en server som spillerden mappen... simple enough Jaja, takk for at du svarte på problemet mitt, men har du sjekket datoen jeg skrev den posten? HOHOHO tusen takk! har ikke hatt en så stor latter på lenge! Ikke tro at jeg gjør narr av deg, men det var bare så komisk! Jeg skrev jo det den 18.04.04!!! hehe Joda, jeg har fått svar, men takk allikevel... Jeg hadde lagt hele dritten i "mods" mappa, men nå vet jeg jo at den skal i "levels" mappa! Til deg, Astron: Jeg og en av kompisene mine hadde også det problemet, men da jeg skulle linke med broren og fattern ble det ikke slik! Det problemet JEG har nå, er at hver gang jeg kommer til en plass hvor spillet blir Auto-saved klikker det til ALLE som joiner! forbanna! Til deg, ttt: Fyyyyy F*** hvor fett! offisiell Co-op?! Det kommer til å gjøre Far-Cry enda mer revolusjonerende enn det allerede er! Da kommer Far Cry til å leve i sinnsykt lang tid! Jeg er ganske sikker på at de vi kan takke for at UBI skal prøve å lage Co-op, er de som laga de u-offisielle brettene! UBI merket hvor stor interesse det ble for Co-op, at de så et potensiale til å tjene ekstra penger!!! Takk, moddere! LOL.. kikker aldri på datoene når de ble skrevet men men... Fra dag 1 fra jeg begynnte å like Farcry, håpet jeg den ble like populær på nete som CS.. men tok VELDIG feil.. det er jo nesten ingen som spiller det i det hele tatt,.... edit: ja, jeg mente på MP Endret 27. mai 2004 av *Magnus*
TCi Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Fra dag 1 fra jeg begynnte å like Farcry, håpet jeg den ble like populær på nete som CS.. men tok VELDIG feil.. det er jo nesten ingen som spiller det i det hele tatt,.... edit: ja, jeg mente på MP Hmm.. Syns det er ganske mange som spiller det jeg da. De fleste serverene er da fulle. Dessverre er det mange dønn kjedelige servere hvor alle bare finner seg et skogholt 1km fra kampene og sniper. Snakk om å ødelegge spillet
Glipp Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 Fra dag 1 fra jeg begynnte å like Farcry, håpet jeg den ble like populær på nete som CS.. men tok VELDIG feil.. det er jo nesten ingen som spiller det i det hele tatt,.... edit: ja, jeg mente på MP Hmm.. Syns det er ganske mange som spiller det jeg da. De fleste serverene er da fulle. Dessverre er det mange dønn kjedelige servere hvor alle bare finner seg et skogholt 1km fra kampene og sniper. Snakk om å ødelegge spillet har lagt merke til at serverene fyller seg opp om kvelden ( da amerkianerne våkner til live ), å Ja! HATE når jeg blir skutt fra LANG avstand.. alltså som du sa.. i en skogkant 1 km unna
TCi Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 å Ja! HATE når jeg blir skutt fra LANG avstand.. alltså som du sa.. i en skogkant 1 km unna Litt mer off topic dessverre En SMULE irriterende ja... Har spillt på en del servere hvor de som angriper BARE bruker sniper våpen og gidder ikke en gang angripe. Herregud hvor teit kan man bli ? Men på servere der hvor folk faktisk spiller og bruker endelig litt taktikk og kreativitet, er det jo alltids underholdning Har hatt en rekke artige runder på de Europeiske Ubisoft Assault serverene (obs en del sniper idioter på noen servere). Som oftest der jeg befinner meg. Nick: x-byte
Glipp Skrevet 27. mai 2004 Skrevet 27. mai 2004 å Ja! HATE når jeg blir skutt fra LANG avstand.. alltså som du sa.. i en skogkant 1 km unna Litt mer off topic dessverre En SMULE irriterende ja... Har spillt på en del servere hvor de som angriper BARE bruker sniper våpen og gidder ikke en gang angripe. Herregud hvor teit kan man bli ? Men på servere der hvor folk faktisk spiller og bruker endelig litt taktikk og kreativitet, er det jo alltids underholdning Har hatt en rekke artige runder på de Europeiske Ubisoft Assault serverene (obs en del sniper idioter på noen servere). Som oftest der jeg befinner meg. Nick: x-byte Enda litt mere OT Er det de serverene som heter: Europeiske Ubisoft Assault 1 Europeiske Ubisoft Assault 2 Europeiske Ubisoft Assault 3 Europeiske Ubisoft Assault 4 Europeiske Ubisoft Assault 5 tror det var det de het de jeg spiller på å navn: Izzuez Snodig navn.. vet.. men alle jeg ville ha var optatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå