Hr. Jenssen Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 For å starte brettet bare går du inn i mp eller sp, tar ned console og skriver \map xxx Ok, må innrømme at jeg ikke skjønte hva du sa nå! Skjønner at map xxx står for eks. map island! Kan jeg starte opp et deathmatch server og hoppe til co-op der ifra? Kan jeg også create fra singleplayer??? Skjønner ikke en dritt jeg!
Åsmund Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 har du ikke spilt cs? er sikkert på samme måte. bare gjør det han sier. gå inn i spillet som vanlig ta ned console og skriv. console er denne tasten "|" til venstre for 1.
ttt Skrevet 19. april 2004 Forfatter Skrevet 19. april 2004 (endret) [iC,18/04/2004 : 22:32] HAHA!Lastet ned rebellionday LENGE før den ble psta her! Har bare et problem: hvordan i helvete får jeg det til?! Har lagt hele dritten inpå rett mappe, finner den også inne på spillet! Hva gjør jeg etter jeg har aktivert den og skal begynne å spille? Hvordan får jeg til å create et game og joine??? eg har vist om denne bana lenge før eg posta den her. dessutan så har eg ikkje tid til å sitte her og passse på når det kjem ut nye coop bane heile tida. og når du ikkje klarer å bruke bana, så er det vel ikkje noko å komme å skryte av at du har lasta den ned føreg posta den her på forumet. for å vere heilt ærleg så har eg ikkje lyst å hjlep deg når du kjem med sånne overlegne holdningar. den einaste grunnen til at eg ikkje posta denne tråden før, var fordi eg ikkje var sikker på om folk var interissert i coop til far cry. men eg får vel hjelpe deg allikavel: prøv dette: create new game. velg FFA (free for all). deretter velger du mp_rebelliondays. start game edit: for å starte sp baner som dere har lasta ned åpner dokke konsollen (knappen ved sida av 1) deretter skriver dere inn \map navn på bana Endret 19. april 2004 av ttt
Hr. Jenssen Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 OK, Sorry! Det VAR meninga å virke overlegen, visste bare ikke at folk ble irritert! Vet jo hvilken knapp som er "konsoll-knappen"! Spiller jo mye CS, selv om jeg synes det er døllt! [quote]den einaste grunnen til at eg ikkje posta denne tråden før, var fordi eg ikkje var sikker på om folk var interissert i coop til far cry. [/quote] Er du gal?! Jeg ELSKER co-op! Det er det forresten sikkert MANGE andre som digger co-op også! Ikke vær redd for at Far Cry co-op ikke blir populært, for det er jeg sikker på at det blir! Spiller mange rpg`er i co-op. Gikk også igjennom serious sam (first encounter) sammen med noen kompiser! Prøvde meg på 2`ern også, men det ble bare dritkjedelig! for lite nytt!!!
Spillern Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Ja, enig i at Serious Sam blir litt ensformig i lengden...gøy et par brett, men så begynner det å bli litt ensformig å bare løpe rundt og holde inne skyteknappen. Akkurat derfor er det jeg gleder meg til FC co-op: Gøy å snike seg rundt litt to-tre stykker og så angripe fienden fra mange kanter med god gammeldags cross-fire. Alltid greit å ha noen til å vokte flanken også. Håper det går an å velge vanskelighetsgrad i den ferdige co-op moden, vil gjerne spille på realistic(holder på med det i 1 player nå....blir et helt annet spill, på godt og vondt.....mest vondt....for meg ) Hadde vært kult hvis man ikke bare ble spawna tilbake til livet med en gang man døde, men isteden måtte vente til kammeraten kom til et nytt spawnpoint for eksempel, blir for lett hvis ikke. Men nå rabler jeg mye her...sikkert ingen her som har spesielt mye makt over hvordan denne moden kommer til å bli. Håper dere fortsetter å poste nyheter her iallefall... Gleder meg som til juleaften med å få prøve hele spillet i co-op
Hr. Jenssen Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 (endret) Kan man se for seg det? 2 kompiser som spiller FC co-op i realistic mode! De er i en trang gang (feks. i catacombs brettet) De bestemmer seg for at den ène går fram forbi den første svingen, mens den andre står igjen og venter. Det tar lang tid (kanskje 30 sek) før han kommer springende forbi deg! "LØP!!!" Bak han kommer en svær mutasjon med rakett-kaster! Du starter å løpe baklengs mens du peprer løs på jævelen, ,ens han svarer med å sende et par dødbringende raketter mot deg og kompisen din! FAEN HVOR FETT DET BLIR!!! Endret 22. april 2004 av MeTa][iC
Åsmund Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 for å ikke snakke om den mer stillegående krigen. smyge seg langs grasset, bruke ventrilo elns til å prate sammen. Hvor mange kan spille på det ferdige coop?
ttt Skrevet 23. april 2004 Forfatter Skrevet 23. april 2004 Hvor mange kan spille på det ferdige coop? på dei banene som er tilgjengelige no, så er det opp til 3 personer. det kan hende at det vert mogleg for fleire, men eg tru ikkje at det vil vere for så mange fleire pga maskinkraften det vil kreve.
TDK Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Dette ser **** fett ut! Gleder meg til å spille med en kamerat! ha et stemme chatteprog i bakgrunen og med headset! fett!
Hr. Jenssen Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 Jeg klarer det ikke!!! jeg starter spillet og åpner rebellionday modden, Jeg tar ned konsollen og skriver, men det skjer ingen ting! har prøvd: \map mp_rebellionday \map rebellionday \map rebellionday.cry +++ Det går ikke! Det eneste som skjer er at det vises på skjermen som chat! Vær så snill å hjelp meg!!!
ttt Skrevet 23. april 2004 Forfatter Skrevet 23. april 2004 [iC' date=23/04/2004 : 23:07] Jeg klarer det ikke!!! jeg starter spillet og åpner rebellionday modden, Jeg tar ned konsollen og skriver, men det skjer ingen ting! har prøvd: \map mp_rebellionday \map rebellionday \map rebellionday.cry +++ Det går ikke! Det eneste som skjer er at det vises på skjermen som chat! Vær så snill å hjelp meg!!! du skal ikkje opne bana i konsolen, det er kun sp baner du skal opne på den måten. prøv dette: velg multiplayer > create new game> velg FFA (free for all) > velg bana (rebellionday) > host game eller start game (er ikkje heilt sikker på kva det står) du kan ikkje lage det som dedicated server (så vidt eg veit) lykke til
Hr. Jenssen Skrevet 23. april 2004 Skrevet 23. april 2004 YES! Klarte det nå! du hadde ikke trengt å skrive det siste du skrev! Måtte bare eksperimentere litt! fant ut at konsoll-måten ikke funka i mp! Takk for all hjelp! Har bare et lite problem til: Jeg og fattern linker rebellionday, (funker som faen) Men ved første autosave henger maskina til fattern seg! Det kommer ei feilmelding: noe om en critical error! På min maskin funker det helt greit, men ikke på hans!!! Plz hjelp meg!
ttt Skrevet 24. april 2004 Forfatter Skrevet 24. april 2004 [iC' date=24/04/2004 : 00:12] .....du hadde ikke trengt å skrive det siste du skrev!.........Men ved første autosave henger maskina til fattern seg! Det kommer ei feilmelding: noe om en critical error! På min maskin funker det helt greit, men ikke på hans!!! Plz hjelp meg! det siste eg skreiv? lykke til den feilen der kan virke som ein bug i bana.
Spillern Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 Hei hei! Er det noen nyheter om den konverteringen eller? ttt? noen? Begynner å frykte at jeg aldri skal få oppleve gleden av å co-oppe hele spillet...
Nitrius Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 (endret) si at jeg og en kamerat vil spille coop på en av banene som er posta her, må enten jeg eller han gå inn på multiplayer, så velger jeg "Creat a game" finner frem coop banen, så gir jeg IP adressen til kameraten min så joiner han, også spiller vi coop eller hvordan er dette? må pcene sitte på samma nettverk eller hva? har en kompis nedi gata skjønner du og vi kunne tenkt å spille coop sammen, men må vi sitte på samma nettverk så begynner jeg å grine plz gi meg litt veiledning her... Edit: og hvilken side er flinkest til å poste nedlastninger for coop baner? er det farcray arena eller hva? Endret 27. april 2004 av remy5
ttt Skrevet 27. april 2004 Forfatter Skrevet 27. april 2004 si at jeg og en kamerat vil spille coop på en av banene som er posta her, må enten jeg eller han gå inn på multiplayer, så velger jeg "Creat a game" finner frem coop banen, så gir jeg IP adressen til kameraten min så joiner han, også spiller vi coop eller hvordan er dette? må pcene sitte på samma nettverk eller hva? har en kompis nedi gata skjønner du og vi kunne tenkt å spille coop sammen, men må vi sitte på samma nettverk så begynner jeg å grine plz gi meg litt veiledning her... Edit: og hvilken side er flinkest til å poste nedlastninger for coop baner? er det farcray arena eller hva? ein av dykk må lage ein server (ikkje dedicated) bruk følgende framgangsmåte 1. gå inn på multiplayer og velg create game 2. velg om det skal vere lan eller internett* 3. velg bana dykk skal spele og spelforma FFA (free for all) 4. start game. * vist begge maskinene er tilkobla eit nettverk (lan) så velger du lan game (eller noko sånt) men vist dykk ikkje er det, så må du lage ein server på internett. dykk vil få best resultat vist dykk spelar over lan. speler dykk over lan, går han som skal joine spelet inn på multiplayer. der velger han å søke etter serverer på lan (dette kan velgast frå botnen av skjermen) vist du har starta ein internett server, så må 1. du gi han ip'en sånn at han kan joine via den eller 2. han må søke etter internett serverer og finne din. lykke til (og beklager at forklaringa ikkje vart så bra)
ttt Skrevet 27. april 2004 Forfatter Skrevet 27. april 2004 Hei hei! Er det noen nyheter om den konverteringen eller? ttt? noen? Begynner å frykte at jeg aldri skal få oppleve gleden av å co-oppe hele spillet... beklager, det er lite nytt. skal sei frå så fort eg høyrer noko.
Nitrius Skrevet 27. april 2004 Skrevet 27. april 2004 si at jeg og en kamerat vil spille coop på en av banene som er posta her, må enten jeg eller han gå inn på multiplayer, så velger jeg "Creat a game" finner frem coop banen, så gir jeg IP adressen til kameraten min så joiner han, også spiller vi coop eller hvordan er dette? må pcene sitte på samma nettverk eller hva? har en kompis nedi gata skjønner du og vi kunne tenkt å spille coop sammen, men må vi sitte på samma nettverk så begynner jeg å grine plz gi meg litt veiledning her... Edit: og hvilken side er flinkest til å poste nedlastninger for coop baner? er det farcray arena eller hva? ein av dykk må lage ein server (ikkje dedicated) bruk følgende framgangsmåte 1. gå inn på multiplayer og velg create game 2. velg om det skal vere lan eller internett* 3. velg bana dykk skal spele og spelforma FFA (free for all) 4. start game. * vist begge maskinene er tilkobla eit nettverk (lan) så velger du lan game (eller noko sånt) men vist dykk ikkje er det, så må du lage ein server på internett. dykk vil få best resultat vist dykk spelar over lan. speler dykk over lan, går han som skal joine spelet inn på multiplayer. der velger han å søke etter serverer på lan (dette kan velgast frå botnen av skjermen) vist du har starta ein internett server, så må 1. du gi han ip'en sånn at han kan joine via den eller 2. han må søke etter internett serverer og finne din. lykke til (og beklager at forklaringa ikkje vart så bra) supert dritt fett at man kan spille coop uten over lan takk for guiden ttt drit bra jobba gleder meg til å få testa ut dette
ttt Skrevet 28. april 2004 Forfatter Skrevet 28. april 2004 eg har desverre dårlege nyheiter angåande ein av dei komande coop modane, den har blitt avlyst. han som har stått for arbeidet har ikkje lenger ønske om å fortsette dette, pga årsker eg ikkje vil komme inn på her. dette er svært trist, da dette var ein av dei modane som hadde størst potensiale. han var nesten klar til å gi ut ein beta. han har overlatt arbeidet til nokon andre. men det er ikkje sikkert at desse kan gi eit like godt resultat. eg vil gjere mitt beste for å holde dykk oppdatert i tida som kjem. (det kan bli litt vanskeleg i dei nærmaste vekane, da det er mykje tentamen og eksamenar )
Hr. Jenssen Skrevet 28. april 2004 Skrevet 28. april 2004 NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIII!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå