Gå til innhold

Gutterommet


jocke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Savner også litt den derre Doom tiden...

 

"C:\> Cd Spill <enter>

C:\> Cd Doom <enter>

C:\> Doom <enter>"

Her har du en aldri så liten feil, for du har åpenbart glemt å installere Doom ;)

 

Hvis du hadde gjort ting korrekt ville det se slik ut:

 

C:\> Cd Spill <enter>

C:\Spill\> Cd Doom <enter>

C:\Spill\Doom> Doom <enter>

 

:thumbs:

Lenke til kommentar
stunts......*mimre* det var et spill det ;)

 

skulle onske disketten fortsatt fungerte...

Har stunts liggende jeg. Men funker ikke på nye maskiner :(

Har en stunts versjon som funker i WinXP jeg. Klarte å kjøre det her om dagen. Sinnsykt artig! Gode gamle dager... Savner også litt den derre Doom tiden...

 

"C:\> Cd Spill <enter>

C:\> Cd Doom <enter>

C:\> Doom <enter>"

 

:cool:

Doom95 fungerer i XP!!! :thumbs:

 

Ellers så har man jo DooM Remake :thumbup:

 

Spiller DooM med Doom95 nesten daglig på min XP2500+

Lenke til kommentar
Savner også litt den derre Doom tiden...

 

"C:\> Cd Spill <enter>

C:\> Cd Doom <enter>

C:\> Doom <enter>"

Her har du en aldri så liten feil, for du har åpenbart glemt å installere Doom ;)

 

Hvis du hadde gjort ting korrekt ville det se slik ut:

 

C:\> Cd Spill <enter>

C:\Spill\> Cd Doom <enter>

C:\Spill\Doom> Doom <enter>

 

:thumbs:

Det kommer ann på hva du har satt PROMPT variablen til det du :)

Endret av johskar
Lenke til kommentar
husker jeg ville ha tak i 4 mb brikker en gang til min 386 dx 16 mhz og dem kosta over 1000 kr pr stk og det var mye penger den gangen.

Gikk enstund med en 4Mb brikke i nøkkelknippet etter jeg hadde gått over til ny PC, den brikken kosta mæ 2000 kr.... Og det var innpris, jeg drev eget firma på den tia.

Lenke til kommentar

Har 2 celeron 500 soket 370, 2 stk pentium 133 1 stk pentium 166 mmx, 1 stk p2 450, en stk p2 350, en stk pentium pro 200 (største prosessoren jeg vet om...)

 

+ en 286 og noe annet smått jeg ikke husker hva er... kan ta bilde hvis det ønskes..

 

Den pentium pro saken er faen meg DIGER...

 

Husker når den kom ut... ca tre ganger så raske som alt annet.. :)

Lenke til kommentar
BIR, en "gjenbruks-stasjon" som ligger i nærheten av danmarksplass. Når du kommer fra danmarksplass mot sentrum, kjør på nedsiden av broen og ta til høyre i krysset ved bilhandleren (som for tiden blir bygget ut). Kjør så rett frem et par hundre meter, så har du et inngjerdet område på høyre siden.

 

Har funnet en del stæsj der, et par datamaskiner og skjermer, en effektboks og litt annet snadder.

Du kan også ta turen til Rådalen. Snaue kilometern etter Lagunen når man kommer fra Sentrum.

Her har dem også stoppet med selvplukk, men bare gudene vet hva som skjer etter stengetid :devil:

 

(og for dem som ikke tar hintet; et tre har falt ned over gjerde oppi skogkanten, så det er åpent inn. etter stengeting er det nada med folk der. voilá. og ja; jeg bor bare 5 minutter unna.)

i rådalen ja, hvor kommer man seg inn? har de ikke kameraovervåkning? finner du ofte noe der?

Som sagt, jeg går over et hull i gjerdet. Oppi bakdelen av rådalen.. oppi skogen der. Bor nett på andre siden av skogen, såååå :roll:

Lenke til kommentar
Mekke biler, handle deler, kjøre løp og vinne biler og damer: Need For Speed Underground.

 

Vel.. joda.. i bunn og grunn.. Men jeg syns faktisk Street Road er bedre der.. selv om det er eld gammelt.. så er det bedre..

Er MYE bedre mekke funksjon der enn på Underground.

 

Men det var litt off topic.. nå on topic..

 

Har noen gamle EDO ram brikker liggende.. 72 mb totalt.. stod i en gammel P100.

Husker da vi fikk den.. hele 8 mb minne på den, fulgte med en brikke ekstra som vi fikk montert inn.. 8 mb til..

Tenk.. hele 16 mb minne..

 

Så når vi fikk ISDN i huset, så krevde programvaren til ISDN kortet 32 mb ram.. så vi fikk montert inn 72 mb totalt :D

Lenke til kommentar
Mekke biler, handle deler, kjøre løp og vinne biler og damer: Need For Speed Underground.

 

Vel.. joda.. i bunn og grunn.. Men jeg syns faktisk Street Road er bedre der.. selv om det er eld gammelt.. så er det bedre..

Er MYE bedre mekke funksjon der enn på Underground.

Har dere prøvd Street Legal eller Street Legal Racing? Mye bedre.

Lenke til kommentar

Hmm.. Den samlingen der ser jo nesten ut rotehylla mi på kontoret... Jeg har en pappeske der (sånn 2500 A4-ark eske) som er full av rambrikker og CPU'er. Uten å være sikker så tror jeg de raskeste CPU'ene er et par PentiumII/Celeron og de største rambrikkene 32MB EDO-ram. Resten er ned til 1MB-brikker og 286'er. Aner ikke hva jeg skal med dette lengre, orker bare ikke å rydde det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...