Gå til innhold

Gutterommet


jocke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest QbeC-
stunts......*mimre* det var et spill det ;)

 

skulle onske disketten fortsatt fungerte...

Har stunts liggende jeg. Men funker ikke på nye maskiner :(

Lenke til kommentar

BIR, en "gjenbruks-stasjon" som ligger i nærheten av danmarksplass. Når du kommer fra danmarksplass mot sentrum, kjør på nedsiden av broen og ta til høyre i krysset ved bilhandleren (som for tiden blir bygget ut). Kjør så rett frem et par hundre meter, så har du et inngjerdet område på høyre siden.

 

Har funnet en del stæsj der, et par datamaskiner og skjermer, en effektboks og litt annet snadder.

Lenke til kommentar

psilocybe: var der i vinter men de hadde ikke selvplukk lengre. en gang tidligere slapp jeg inn likevel pga. grei vakt. men fant ingenting. en gang senere møtte jeg altså på et rasshøl. på tide å stoppe opp og spørre seg hva som skjer i dette samfunnet når det er kommet en tid der gjenbruksstasjoner hardnakket nekter å tillate folk å faktisk gjenbruke ting? :realmad:

Endret av Insomniac
Lenke til kommentar
Bilspillet "Stunt"?

Nei, Stunts;

 

http://www.flashback-aw.net/images/s/stunts.gif

 

Vet at det var et spill som het Stunt også, men det kunne ikke måle seg med Stunts! :p

mimre.. det var ett sinnsykt bra spill da :) Lagde de verste hoppene.. ødelegge motorer.. og knuse bilene til totalvrak... skøy

Det og Hot Road eller Street Road som det egentlig heter, må jeg si er ett av de beste bil spillene som er laget noen sinne.

 

Hvilke bilspill har vi idag der man kan bygge de sinnsyke banene som man kunne på stunts?

Hvilke bilspill har vi i dag der man kan mekke på bilene, handle deler, kjøre løp, vinne en lekker dame og bil?

 

Svar: ingen.. argh.. iallefall ikke som jeg vet om

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar
Hvilke bilspill har vi idag der man kan bygge de sinnsyke banene som man kunne på stunts?

Hvilke bilspill har vi i dag der man kan mekke på bilene, handle deler, kjøre løp, vinne en lekker dame og bil?

 

Svar: ingen.. argh.. iallefall ikke som jeg vet om

Bygge baner: Trackmania! På mange måter en oppgradering av Stunts.

 

Mekke biler, handle deler, kjøre løp og vinne biler og damer: Need For Speed Underground.

 

Personlig savner jeg en skikkelig oppgradering til Stunt Car Racer (der man kjørte på en bane som minnet litt om den kinesiske muren, med sinnsyke hopp, gaps, booster osv...

Lenke til kommentar
stunts......*mimre* det var et spill det ;)

 

skulle onske disketten fortsatt fungerte...

Har stunts liggende jeg. Men funker ikke på nye maskiner :(

Har en stunts versjon som funker i WinXP jeg. Klarte å kjøre det her om dagen. Sinnsykt artig! Gode gamle dager... Savner også litt den derre Doom tiden...

 

"C:\> Cd Spill <enter>

C:\> Cd Doom <enter>

C:\> Doom <enter>"

 

:cool:

Lenke til kommentar

Jeg var en tur på den kommunale søppelplassen men fant ikke særlig mye. Noen ledninger og ett par PSU`er, som faktisk fungerte første gangen jeg plugga de i, men så begynte de å bli varme og lage diverse lyder man helst ikke vil høre fra en datakomponent, så jeg plugga de fort ut :p

 

Har en Pentium 166mHZ maskin liggende på skapet, som jeg prøver å få til å funke, men cpu-viften er litt ødelagt (dvs. viften går ikke rundt).

 

Husker forresten da jeg spillte gode gamle Stunts og Outrun på pappa's 486 med 20" skjerm for 7-8år siden. :thumbs:

Lenke til kommentar
stunts......*mimre* det var et spill det ;)

 

skulle onske disketten fortsatt fungerte...

Har stunts liggende jeg. Men funker ikke på nye maskiner :(

Har en stunts versjon som funker i WinXP jeg. Klarte å kjøre det her om dagen. Sinnsykt artig! Gode gamle dager... Savner også litt den derre Doom tiden...

 

"C:\> Cd Spill <enter>

C:\> Cd Doom <enter>

C:\> Doom <enter>"

 

:cool:

Ah, minnene kommer tilbake på den tiden med piratspill i *,arj-format

 

C:\>mkdir doom

C:\>cd doom

C:\>copy f:\doom\doom.arj

C:\>arj -x -v -y doom.arj

 

husker ikke helt, men det er nostalgi nå.

Lenke til kommentar
BIR, en "gjenbruks-stasjon" som ligger i nærheten av danmarksplass. Når du kommer fra danmarksplass mot sentrum, kjør på nedsiden av broen og ta til høyre i krysset ved bilhandleren (som for tiden blir bygget ut). Kjør så rett frem et par hundre meter, så har du et inngjerdet område på høyre siden.

 

Har funnet en del stæsj der, et par datamaskiner og skjermer, en effektboks og litt annet snadder.

Du kan også ta turen til Rådalen. Snaue kilometern etter Lagunen når man kommer fra Sentrum.

Her har dem også stoppet med selvplukk, men bare gudene vet hva som skjer etter stengetid :devil:

 

(og for dem som ikke tar hintet; et tre har falt ned over gjerde oppi skogkanten, så det er åpent inn. etter stengeting er det nada med folk der. voilá. og ja; jeg bor bare 5 minutter unna.)

Lenke til kommentar
BIR, en "gjenbruks-stasjon" som ligger i nærheten av danmarksplass. Når du kommer fra danmarksplass mot sentrum, kjør på nedsiden av broen og ta til høyre i krysset ved bilhandleren (som for tiden blir bygget ut). Kjør så rett frem et par hundre meter, så har du et inngjerdet område på høyre siden.

 

Har funnet en del stæsj der, et par datamaskiner og skjermer, en effektboks og litt annet snadder.

Du kan også ta turen til Rådalen. Snaue kilometern etter Lagunen når man kommer fra Sentrum.

Her har dem også stoppet med selvplukk, men bare gudene vet hva som skjer etter stengetid :devil:

 

(og for dem som ikke tar hintet; et tre har falt ned over gjerde oppi skogkanten, så det er åpent inn. etter stengeting er det nada med folk der. voilá. og ja; jeg bor bare 5 minutter unna.)

i rådalen ja, hvor kommer man seg inn? har de ikke kameraovervåkning? finner du ofte noe der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...