Glipp Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Noen tips hvordan jeg skal drepe de 2 STOOORE mutantene HELT på starten at cooler ? jeg får det faen meg ikke til.. blir sprengt i fille biter hele tiden..
Glipp Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 klarte de endelig etter mange gangs forsøk... har foresten kommet til en plass det er på en måte en "framvisning" at en mutant
Glipp Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Wheeee klarte nettopp Cooler... endelig ute i det fri
Glipp Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 woho. klarte Boat å men navnet på denne missionen er ikke noe jeg liker catacombs... uff..
TDK Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 grøss jeg liker ikke det navnet....(catacombs) men heldigvis er det bare litt av opppdraget som er inni katakombene...
Deus Ex Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Jeg er på boats banen nå, der du skal fly med glidefly.
Glipp Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 har nå komme til Swamp wow første levelen der faktisk du Å Val skal jobbe sammen, å ikke bare splitte lag
Glipp Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Awww, er på levelen DAM... er det sant som videoen viser, at det er KUN mutanter på den ?
TDK Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 tja sånn cirka bare mutanter..... Jeg sier j\kun en ting om det brettet: LØP!
Glipp Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 tja sånn cirka bare mutanter.....Jeg sier j\kun en ting om det brettet: LØP! uff da... høres ikke morsomt ut
Glipp Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 FY FAAN!!! 10 skutt på 10000 monstre ? Hvordan går det da ? Prøvde å holde vannlinjen.. de store mutantene døde, men de små som hoppe på deg gjorde det ikke Hva skal jeg gjøre ? blir drept hele tide... skal jeg bare holde meg i vannet å svømme hele veien ?
Åsmund Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 jeg har nettop sprengt den en liten base etter hangglideren. Nå skal jeg eliminere mange folk, så kommer det en fyr og henter meg.
Glipp Skrevet 15. april 2004 Skrevet 15. april 2004 (endret) lol- kommer faen mæ ikke videre! blir drept HVER gang... noen tips ? Har testet å lokke fleste parten ut i vannet slik at de dør.. men har aldri endt opp med en suksse Post nr: 500 ikke værst det Endret 15. april 2004 av *Magnus*
ttt Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 skal jeg bare holde meg i vannet å svømme hele veien ? hold deg i vatnet. det var det eg gjorde. det er ikkje vits å prøve å drepe mutantane, det er betre å svømme (helt under vatn) heile vegen. lykke til
Åsmund Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 (endret) nå er jeg på regulator banen. Jeg kommer meg inn på den øya, samme sted lastebilen kjører inn på. så skal jeg videre der kompasset viser, men brua er ødelagt. Så jeg tenkte å¨hoppe over brua med lastebilen, men kommer ikke langt nok. Noen som vil hjelpe en stakkar i nød? Edit: fant det ut Endret 17. april 2004 av Åsmund
thomassit0 Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 jeg klarte å svømme under vann stortsett hele tiden og ble ikke angrepet av monstrene i det hele tatt.
Glipp Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 (endret) jeg klarte å svømme under vann stortsett hele tiden og ble ikke angrepet av monstrene i det hele tatt. ok her er problemet mitt: Først hopper jeg ned fra fjellet å så i vannet... så svømmer jeg til høyre, der jeg støter på en mutant med HK, så svømmer jeg til venstre, der det blir grunnere. Å da kan jeg se en liten "hoppe" mutant som sitter å spiser på en merc. og han ser meg ALLTI!!! han snur seg hopper å dreper meg.. der står jeg fast. kommer ikke forbi han der.. har prøv å svømme, springe, "hoppe" forbi han.. ingenting virker.. hva skal jeg gjøre ? hvis jeg skyter han så får jeg jo halve kloden på nakken EDIT: sorry for leifer Endret 17. april 2004 av *Magnus*
TCi Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 jeg klarte å svømme under vann stortsett hele tiden og ble ikke angrepet av monstrene i det hele tatt. ok her er problemet mitt: Først hopper jeg ned fra fjellet å så i vannet... så smømmer jeg til høyre, der jeg støter på en mutant med HK, så svømmer jeg til venstre, der det blir grunnere. Å da kan jeg se en liten "hoppe" mutant som sitter å spiser på en merc. og han ser meg ALLTIG!!! han snur seg hopper å dreper meg.. der står jeg fast. kommer ikke forbi han der.. har prøv å svømme, springe, "hoppe" forbi han.. ingenting virker.. hva skal jeg gjøre ? hcis jeg skyter han så får jeg jo halve kloden på nakken Det er bare å hoppe ned og springe for livet rett fram til helikopteret som ligger et stykke bort.. værre er det ikke.
Potetfar Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Off-topic: Vet du hva rediger-knappen øverst til høyre på alle dine innlegg gjør?
Glipp Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 wheeee kom meg forbi denne "veggen" der oppe.. fikk masse våpen osv.. " wouldent say your a complete Human" LOLOL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå