Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80

Anbefalte innlegg

Skrevet

OK, her er den endelige plassering av st forsyningen , som dere ser har jeg snudd den slik at den tar inn luft gjennom kabinettets side og blåser den ut bak, denne plasseringen gjør også at den tar minimal plass i kabinettet,

A19.jpg

Ble der bra eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
OK, her er den endelige plassering av st forsyningen , som dere ser har jeg snudd den slik at den tar inn luft gjennom kabinettets side og blåser den ut bak, denne plasseringen gjør også at den tar minimal plass i kabinettet,

A19.jpg

Ble der bra eller?

HErlig, nydelig skjært!

Men seriøst, klarer den 250 Watten og dra hele systemet? JEg som trudde Aopen 300watt var for lite til min Celly :p

Endret av Sc0oT
Skrevet (endret)

Takker og bukker, fint med tilbakemeldinger.

Tanken var først å spar plass og da kom jeg frem til at det var veldig greit å sette den nede i hjørnet og da tenkte jeg hvorfor ikke da snu den slik at vifta komme ut , som tenkt som gjordt.

Men nå skal jeg ned å skjere 2 stk 120 mm hull i toppen til radiatorviftene ;)

Endret av Snekker`n
Skrevet

A18.jpg Hva er den saken som er øverst på hovedkortet ditt der?

DRIT bra lagi! Er så misunnet at jeg kunne hoppet fra Empire State Building for å få litt oppmerksomhet!

Skrevet
Hva er den saken som er øverst på hovedkortet ditt der?

Det du ser der er Gigabyte sin løsning på ekstra power til kortet, du kan godt kjøre uten det men det skal gi mere og stabilere strøm (volt) til kortet.

:roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...