Gå til innhold

The Gathering 2004: Dag 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke rart internett ikke funker når alle skal teste på IT-avisen ;)

 

Forresten, tror ikke TG er så mye å klage på. Jeg var på et lan arrangert av IT-Akademiet, i et TELT i Sandnes (utenfor Stavanger). Hadde strømmen og nettverket fungert, ville vi kanskje vært litt mindre plaget av regnet og det ikke fullt så hele teltet... I tillegg var det utrolig trangt, man kunne ikke puste samtidig som folk skulle gå forbi stolen din.

 

Så skal det vel nevnes at det første LANet fra IT-Akademiet jeg var med på var svært bra.

Lenke til kommentar
Jeg ville dødd for en plass på tg nå! Artig nok og bare sitte der å se på alle folka som surrer rundt..  :(

Er jo bare å dukke opp det. Kan komme inn med dagsbilletter. Det å ta med seg PC er heller ikke noe problem, masse ledige plasser. Ikke nødvendig å dø i det hele tatt :thumbup:

Hehe, men hvordan skal jeg komme meg fra (utenfor) Bodø til vikingeskipet, i kveld.. :D Svar på den...

Lenke til kommentar

Da skal feilen bli fikset, etter at alle vi i MooG kom til motet og klaget, og gikk samlet til "klage muren". Så har vi fått litt fart i sakene. Ene Coreswitchen er skadet, og blir byttet snart. Men som vanlig, delen er på vei, vi er blitt lovet at alt skal snurre og gå normalt etter 1,5time....

 

Vi får se da..

 

PS. Det er 4 coreswitcher i hele skipet, da kan du tenke deg omfanget når ene er defekt.

Lenke til kommentar

:hmm: Tror jeg kommer til å gå lei veldig fort! Jeg kunne ha fåt mer gjort hjemme enn her... Internet fungerer men det er dritt tregt. Maskinen min dukker opp som frakoblet på det patetiske programmet som skulle hjelpe oss å browse! Jeg vil gjøre på noe... jeg får ikke laste ned i høgere fart på dc en 100 kB/s mens folk kan laste ned fra meg med opp i mot 3 MB/s totalt... :angry: Jeg kom hit for å ha det skøy og jeg kom frem til at forventningen var for drøy.

Mit første TG kan hende blir det siste...

Lenke til kommentar
Jeg ville dødd for en plass på tg nå! Artig nok og bare sitte der å se på alle folka som surrer rundt..  :(

Er jo bare å dukke opp det. Kan komme inn med dagsbilletter. Det å ta med seg PC er heller ikke noe problem, masse ledige plasser. Ikke nødvendig å dø i det hele tatt :thumbup:

Hehe, men hvordan skal jeg komme meg fra (utenfor) Bodø til vikingeskipet, i kveld.. :D Svar på den...

Hvis du var interessert i å dø for muligheten så er jeg sikker på at du klarer å finne på et eller annet :thumbs:

 

Forøvrig kan du jo reise nedover i morgen. Varer helt til søndag vet du.

Lenke til kommentar

Ha ha ha :D:p

 

Jaggu er det mye morsom lesing i alt dere syter og klager over der oppe på TG.

Det virker nesten som verden dukker under hvert øyeblikk for enkelte av dere :scared:

 

 

Helt enig i at man skal få det man betaler for, ingen tvil om det, men tenk litt etter da folkens... det er et digert lokale, en haug med kabler i alle retninger, det er leverandører av ulike kategorier, det er over 5000 mennesker og sikkert en uhorvelig mengde med spørsmål om alt mulig rart. :hmm: Å få alt dette til å gå 100 % knirkefritt er så og si praktisk umulig. Noen "barnesykdommer" vil selvfølgelig oppstå :(

 

 

Dessverre kan slike sykdommer føre andre med seg, og det er selvfølgelig nedtur det, men sett det litt i perspektiv - du er på vei ut for å få litt frisk luft og bli kvitt frustrasjonene. :no: Rett foran deg går en litt stressa og oppjaga fyr, han klarer å hekte foten i en dynge med kabler, går på trynet med et brak - med tinningen først - han får plutselig englevinger! Jeg tror det hadde blitt ganske stille på TG om noe slikt hadde skjedd. :wow::cry:

 

 

Okej, jeg setter ting veldig på spissen her, og skal ikke svartmale noenting, og jeg vet at mange sier: "Er'u helt dust eller?" :thumbdown: , men NEI, jeg er ikke det. Men kanskje dere heller kan sette pris på den tiden dere får der oppe sammen med alle folka istedet for å bare syte å klage for at "nettet virker jo faan ikke". TG er jo, som andre har sagt før meg, ikke noe LAN-party, men et data-party. Og på data-party utveksler man erfaringer og ideer og hjelper hverandre. Er det LAN og CS så kan du jo like greit sitta hjemme! :thumbs::green:

 

 

Tror nok at Crewet jobber på spreng for å fikse opp i alt som skjer for å tilfredsstille dere alle. Gi dem heller en klapp på skulderen :thumbup: i stedet for å be dem dra dit peppern gror :thumbdown::devil:

Lenke til kommentar

Jaja, sitter nå her på TG jeg og, og må si at jeg har hatt det ganske så hyggelig til nå. Har ikke merka noe særlig til trøbbel med nettverk eller internett, mest pga at jeg ikke ennå har klart å koble meg opp. Modemet jeg tok med hjemmefra ser ikke ut til å kunne tilkobles noe, men jeg snakka med en av dem som har bind rundt armen, og han skulle sende noen opp til meg imorgen, tror jeg.

 

Fikk låne en pc nede på gulvet, så nå har jeg fått sjekka e-mail og slikt.

Endret av zetor-ola
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...