Echosiren Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 har hatt denne moilen i snart 2 uker ,er superfornøyd, men det er et lite irritasjonsmoment med mitt eksemplar. den har skjevt lokk. policyen til siba er at en kan levere tilbake produktet 14dager etter kjøpsdato (tror jeg) men det blir kanskje litt vanskelig i påsken. så jeg lurte på om det går an å fikse dette??
DrittData Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 uansett om 14 dagers fristen er ute så kan ikke siba si noe på det hvis det var slik da du fikk telefonen. Er jo garanti...
Bamse_ Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Bare lever den inn..Har jo garanti + reklamasjonsrett ellerno
remerserr Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 Hvor er det skjevt, lokket eller hengslet (slitasje/dårlig montering)
kverna Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 har en kamerat som har det samme problemet.. lokket ligger liksom forsyvet i forhold til tastatur delen.. sånn at man kan se litt av tastaturdelen når man har den lukket rett ovenfra.. på andre siden er det motsatt.. går ann å dytte den på plass men den blir ikke der... merkelig...
Echosiren Skrevet 8. april 2004 Forfatter Skrevet 8. april 2004 det er nesten som kverna beskriver, men min er ikke så skjev.
kverna Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 tror "det skal være sånn".... er vel noe slark som har gjordt at den ikke ligger rett... sikkert ingen stor sak men jeg hadde blitt desperat fordi det sikkert er plagsomt!
SUPERJANNE Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 (endret) hei! hatt 3 E700 og alle var/er sånn.... forstår ikke helt hvorfor de er sånn men.... V200 er også sånn, men "skjev" fra motsatt side! Endret 8. april 2004 av jmmk
Silent Copper Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 min samsung e700 er helt rett og fin den...kan ikke se noe av tastaturet og det går ikke ann å dytte lokket noen veier(bortsett fra å åpne det da;) ) skal ikke være sånn du burde sende den inn,,så får du ny,,
remerserr Skrevet 8. april 2004 Skrevet 8. april 2004 hatt 3 E700 og alle var/er sånn.... forstår ikke helt hvorfor de er sånn men.... Har du hatt 3 stykker? Og fått ny pga. det problemet, eller har du bare kjøpt ny tlf..? Burde være en garanti sak, slikt burde ikke fårekomme. Sikker på at telefonen ikke har fått seg en trøkk? (Fall, at noen har tråkket på den eller lignende...) Send den så fort du kan, slik at de kan se sendingsdatoen, så burde det vel også gå på den 14 dagers greia... Btw:Rart at de koreanske fabrikk damene som tar på mobilene ikke oppdaget det
Anette_ Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Jeg klarer ikke å dytte lokket mitt i noen retning slik at jeg ser tastaturet, og det burde jeg vel være glad for siden det virker som om det er mange med dette problemet..
C|pher Skrevet 10. april 2004 Skrevet 10. april 2004 Dette er et velkjent problem med de fleste flipp-telefonene fra samsung.. Desverre er det ingen garanti for at det ikke er slik hvis du får tilsendt en ny telefon.. Alle flipp-telefonene får dette problemet etter hvert... Mitt tips til deg: Ikke beveg mere på den, det blir bare verre og verre!
SUPERJANNE Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 altså: DE SKAL VÆRE SÅNN! jeg har hatt 3 stykker, den første var feil farge, så den andre solgte jeg pga. en stripe på ytre skjerm, og den 3 har jeg nå... alle var det skjevt lokk på.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå