t2xg Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Eg kjøpte ein brukt radeon9700. Kobla den nettopp til og fekk feilmelding at eg mangla strøm til den. pleier enn sånn kabel å folge med eller tar eg ein frå psu?
ondfisK Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Eg kjøpte ein brukt radeon9700. Kobla den nettopp til og fekk feilmelding at eg mangla strøm til den. pleier enn sånn kabel å folge med eller tar eg ein frå psu? Det følger med en strømkabel som du kobler til skjermkort og powersupply`en.. jeg veit ikke om du bare kan stappe kabel fra powersupply inn i kortet.. tørr jeg ikke si noe om!
siDDis Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 greit, men eg har forskjellige plugger frå psuen min...dei standard store tjukke og nokre små som ser ut som dei passer skal eg tørre å prøve?
JimRamse Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 De små funker helt utmerket. De er like til den som følger med
Spirograf Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Det skal være en slik strømkabel som sitter i diskettstasjonen (3 pins).
siDDis Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 (endret) hmmmm kortet mitt har fire pinner, eg har 4 hull i strømkabelen mi edit det funka fett takk Endret 31. mars 2004 av siDDIs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå