Gå til innhold

Bergensere på forumet!

tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg greide å bli solbrent i homogrillen. La meg der i nesten 30min, så og si første gang kroppen møtte den slags stråling på lenge. I tillegg anbefalte sjemaet 6min. Greit å være solbrent på hele kroppen når det ikke hadde vært sol på lenge.

Skrevet

Den som ikke blitt _litt_ brun igår/idag var ikke ute. Eg er solbrent og eg var ikke ute i så mange timer. :p

Målte 28.5grader på maks'n idag her i fana. :ohmy:

Skrevet

Noen som vet hvor man får kjøpt poser med is? Isbiter altså. Vet at Rema 1000 på Exhibition hadde før, men greit med flere alternativer.

Skrevet

De fleste seven eleven-sjapper pleier vel å ha, hvis de ikke har sluttet med det ... Ellers går det kanskje an å ta med en tilitersbøtte inn på nærmeste bar og spørre om å få is av dem.

Skrevet

På vei til jobb idag, var det syklige mange syklister i veien.

Folk var utplassert for å stoppe trafikken i kryss for å slippe frem syklistene.

Hva var dette egentlig?

Tidlig idag altså. 8-8.30

Gjest Slettet+142
Skrevet

Du må da lese litt nyheter, Frysning :p

• 2 uker senere...
Skrevet
Fant skimmingsutstyr på Engen

*sperret kortet mitt* :mad:

8919713[/snapback]

Kortsvindel må være fryktelig irriterende. Jeg er glad jeg ikke har vært utsatt for det enda. Nå har jeg riktig nok ikke så mye penger på kontoen min. Men hadde vært ukult uansett. Forresten råder jeg alle til å holde seg unna den indiske restauraten i gågaten. Heter vel Indian Palace tror jeg, om jeg husker riktig fra jeg var der for flere år siden. Denne og en annen har blitt tatt for kortsvindel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...