Gå til innhold

Hvor mnge orginal-spill har du?


Hvor mange _originale_ spill har du?  

144 stemmer

  1. 1. Hvor mange _originale_ spill har du?

    • 0-5
      16
    • 5-10
      25
    • 10-20
      30
    • 20-50
      45
    • 50+
      28


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ca. 40 originale spill, 5 til X-Box. I det siste har samlingen økt en del, da en god del norske butikker har begynt med 3 spill for 200kr-tilbud. Senest i dag kjøpte jeg Divine Divinity, siden en viss gamer.no-medarbeider maser støtt om hvor bra det er. 99kr kostet det. I går kom UT2K4 SE, og BF: Vietnam må også kjøpes.

 

Hadde en svær haug med eldre spill, men kastet dem når jeg flyttet. Gabriel Knight, Syndicate, Extatica, The fortress of Dr. Radiaki..

Lenke til kommentar
Ca. 40 originale spill, 5 til X-Box. I det siste har samlingen økt en del, da en god del norske butikker har begynt med 3 spill for 200kr-tilbud. Senest i dag kjøpte jeg Divine Divinity, siden en viss gamer.no-medarbeider maser støtt om hvor bra det er. 99kr kostet det. I går kom UT2K4 SE, og BF: Vietnam må også kjøpes.

 

Hadde en svær haug med eldre spill, men kastet dem når jeg flyttet. Gabriel Knight, Syndicate, Extatica, The fortress of Dr. Radiaki..

skulle samla de gamle i en pappeske, teipa sammen, lagt den ut på salg på qxl og kalt den for "old-timers"

=

Suksess ;)

Lenke til kommentar
Første PC-486DX2 66Mhz, ca. 10, favoritt Heretic og Descent

PC nr.2 PIII 450. Ca 15, favoritt Deuz EX

PC nr.3 AMD2600 Ca. 10, Ingen spill som har hekta meg som dei gode gamle.

=ca. 35 over 10 år (Kan umuligt stemme???) :scared:

Deus Ex er noe av det beste jeg har spilt....

Lenke til kommentar

Har lastet masse spill ned, men eier nok ca 10 stk originalt.

Har nå endelig skjønt at spillprodusentene skal leve de også, så nå vokser spillsamlingen min snart.

Eier Morrowind, heroes 3, age of empires 1 og c&c redalert + noe annet.

 

Skal kjøpe totalwar:medieval+viking invasion på elkjip snart til 250kr.

Spillet er et av de beste jeg har spillt, hvis ikke det beste. Fortjener pengene mine uten tvil. Skulle kjøpt det for lenge siden, men måtte kjøpe hjemmekino til hybelen....

 

Gleder meg til rome:totalwar :dribble:

www.totalwar.com - se på screenshots!! :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...