Gå til innhold

Powercoler 9800pro til XT

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg kjøpt med PowerColor 9800 pro 128..

den har Samsung 334 ram, hva vil det si??

den har ATI sin egen vifte

hvem bios trenger jeg vis jeg skal flashe til XT versjon??

å et godt overklokkings program, hvem er best?? (har bare brukt Redline før)

takker for alle gode svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sorry for og måtte si det ,men : IDIOT!

Alt står beskrevet i de guidene til vexx og 334.. tipper at det står for 3.34nS ram uten at jeg er sikker.

Men hvorfor ikke bare lese den guiden? Tilogmed min mor ville ha skjønt den.

Endret av CFD
Skrevet

jeg har lest guiden 2 ganger... men alle med PowerColoer kort har 2.8ns minne og jeg hadde noe annet derfor lurte jeg...

pluss da lurte jeg på om jeg mpåtte ha en annen bios...

du kan komme en tur ut til meg å si det en gang til skal vi se hvor eplekjekk du er!!!

Skrevet

jeg forsøkte med sapphire sin bios og den fungerte også........... tror egentlig ikke at det spiller noen stor rolle hvilken bios du har bare det er et lignekde kort (sapphire, gecube, excalibur,)...........

Skrevet
jeg forsøkte med sapphire sin bios og den fungerte også........... tror egentlig ikke at det spiller noen stor rolle hvilken bios du har bare det er et lignekde kort (sapphire, gecube, excalibur,)...........

det hadde stor betydning med hvilken bios du valgte for å flashe fra np til pro, så jeg tror det har stor betydning andre veien å..

uansett, du kan ha vært heldig å fått hynix minne..:)

det er 2.0ns, alle Pro kort har i utgangspunktet 2.8ns :)

Skrevet

Samsung 334 K4D26323RA-GC2A = 2.8ns minne.

Spiller ikke noe rolle hvilken bios du bruker til ditt kort, så lenge den er stabil. Det er lurt å prøve et par BIOSer før du bestemmer deg. Til ditt kort vil jeg anbefale PowerColor e-die biosen, da den er mest stabil :)

Skrevet

Jeg har brukt PC-e biosen. Denne virket forsåvidt greit ,men det var litt problemer med artifacts i 3dmark03 og dermed flashet jeg tilbake. Var ikke mitt kort så det er ikke noe særlig og gi han tilbake et delvis defekt "XT" kort istedet for et Pro kort.

Lenge leve mitt R128 16 :D

Skrevet
Jeg har brukt PC-e biosen. Denne virket forsåvidt greit ,men det var litt problemer med artifacts i 3dmark03 og dermed flashet jeg tilbake. Var ikke mitt kort så det er ikke noe særlig og gi han tilbake et delvis defekt "XT" kort istedet for et Pro kort.

:thumbup: Hehe, sitter du virkelig på et Rage kort ? Jeg har et slikt på veggen som pynt, 32mb tom :scared:

Skrevet

VeXx er det den biosen som ligger under PowerColoer som jeg skal bruke da.. (på Guiden din)

BTW jævlig bra guide...

klarte å flashe 9600 pro Ultimate edition kortet mitt :thumbs:

så nå blir det 9800 pro kortet sin tur :love:

takker for svarene

Skrevet

:thumbup: Hehe, sitter du virkelig på et Rage kort ? Jeg har et slikt på veggen som pynt, 32mb tom :scared:

RAGE 128 PRO AGP 4X TMDS (Microsoft Corporation)

Det er drivern som ligger inne.. Den som følger med XP er den nyeste drivern som er og oppdrive. Kanskje ikke P4 3.8ghz , 1gig med ram , 800gig med Hardiskplass ,2x Gbit lankort , HDTV kort passer helt sammen med Rage 128pro?

Joda.. Det går bra :p Og hvem sa at 593poeng i 3dmark var dårlig? =P

SKal prøve og klokke korte og komme litt opp ,men jeg har et kort som ikke vil klokke whatsoever stock :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...