Gå til innhold

Hvilket spill har best grafikk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Colin McRae Rally 4 (demoen) har jo sinnsykt fin grafikk - beste jeg noen gang har sett i bilspill... Når jeg ser replay av løpene så er bilene nærmest fotorealistiske - er helt sjukt :)

Hvor ligger den DEMOEN ?

 

 

Edit: Jeg fant Jeg Fant :D

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar

Skal du presse maskinen maks, så er Unreal2 et bra spill å prøve deg på. Du har muligheten til å kjøre opp detaljer på veldig høye nivå, og spillet krever generellt sett mye.

 

Men skal du bare ha "penest" grafikk, er jo det som med alt annet, folk har forskellige ider om hva som er "pent". Prince of persia - sands of time ser fantastisk ut i mine løyne, men er lite maskinkrevende for å være et nytt spill.

 

Har ikke prøvd Farcry enda, så det kan jeg ikke uttale meg om (men jeg hører mye bra om grafikken).

 

-Stigma

Lenke til kommentar
husker den tia da doom(den første) kom ut, for en grafikk!!! :love:

men nå som jeg har sett bilde av farcry og HL2 og sånn, så lurer jeg på hvor god vil grafikken være om 5 år... :ermm: spennende

i så fall håper jeg playboy for fart på spilla de snakker om å lage...

 

Muligheten er stor for at jeg fortsatt er en "Hardcore" gamer da....

Lenke til kommentar
husker den tia da doom(den første) kom ut, for en grafikk!!! :love:

men nå som jeg har sett bilde av farcry og HL2 og sånn, så lurer jeg på hvor god vil grafikken være om 5 år... :ermm: spennende

For fem år siden sa jo folk at grafikken ikke kom til å bli noe særlig bedre enn den var. Det var jo umulig å få den bedre. ( :roll: )

Jeg tror at grafikken kommer nærmest til å bli slik som vi ser den med øyet vårt og at on-line spilling kommer til å bli MYE større. Jeg har også troen på Virtuell virkelighet. :)

Lenke til kommentar

Det kommer vel til å toppe ut relativt fort til det nivå at det mennesklige øyet ikke kan se bedre enn den kvaliteten som lages.

 

Det er selvfølgelig bare til de lager direktekobliger til hjernen, slik at vi ikke trenger å få bildene via øynene vårt for å kunne se dem da selvfølgelig ^_^

 

"But TV has higher resolution than reality..." - Futurama

Det er faktisk godt mulig det faktisk kan bli slik vel innenfor vår livstid :yes:

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Jeg har lenge hatt et abonnement på incite PC games/PCG/PCGW (bytter navn like ofte som jeg bytter sokker)... Der har jeg sette utviklingen av grafikk over en periode på 2 1/2 år - utviklingen er enorm. Hvis industrien får det slik de ønsker det har jeg tro på VR og fotorealistiske grafikkmiljøer innen rimelig kort tid :)

 

Er nå snart 17 år... Hvis jeg får en normal levetid tror jeg ikke jeg ennå er i stand til å forstå endringene som kommer i teknologibransjen. Jeg tror det kommer revolusjon etter revolusjon med grensesprengende nyvinninger ofte i dekadene fremover.

Endret av rlz
Lenke til kommentar
Det kommer vel til å toppe ut relativt fort til det nivå at det mennesklige øyet ikke kan se bedre enn den kvaliteten som lages.

 

Det er selvfølgelig bare til de lager direktekobliger til hjernen, slik at vi ikke trenger å få bildene via øynene vårt for å kunne se dem da selvfølgelig ^_^

 

"But TV has higher resolution than reality..." - Futurama

Det er faktisk godt mulig det faktisk kan bli slik vel innenfor vår livstid :yes:

 

-Stigma

Det hadde jo vært kult da! :green:

Lenke til kommentar

Far Cry har sykt bra grafikk ,kult at det var lyst også ,hater spill der man må skru opp allt av lys og kontrast for å se noe.

Battlefield Vietnam var jo også bra på grafikken,rent spillmessig syns jeg det var for likt orginalen.

Har testet ut Doom III alpha leaken ,var brukbar grafikk der og selv om det er på et tidlig stadium enda.

Half life 2 (anon) hadde veldig bra grafikk ,men det var ikke mye som var spillbart enda.

 

Skjer mye fremover :yes: jeg gleder meg mest til Far Cry :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...