Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Få gratis cd med sikkerhetsoppdateringer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til ale som tror at alle oppdateringer fra xp ble lansert og til måned februar(jeg fikk februar cd`en) så er ikke absolutt alle oppdateringene med på cd`en, kun de VIKTIGSTE,Etter å ha kjørt cd`en som la inn SP1, så måtte jeg laste end i overkant av 20 patcher til.

Endret av adilr17
Lenke til kommentar
Bedre å laste ned 20 patcher enn 50............

Det har du rett i men hvorfor bare ikke like godt stappe i alle oppdateringene i samma cd`en.

 

Men men skal ikke klage ass, utrolig bra at MS i det hele tatt velger å sende cd`er og det gratis med DHL hjem til døren :thumbs:

Lenke til kommentar
Slenger du ut info her hvis du får noe svar ?

Og her kommer svaret fra Microsoft Norge ang. de av oss som sitter med engelskspråklige OS'er......:

 

"Hei Alan

 

Denne CD-en finnes kun i norsk versjon for kunder i Norge. Beklager, men det er for tiden ingen mulighet for å bestille denne på engelsk for våre kunder i Norge.

 

Denne CD-en er helt lik de oppdateringer og nedlastninger som finnes på våre sider. CD-en er laget til våre kunder som sitter på en treg linje og ikke kan laste ned slike oppdateringer over internett.

 

Jeg har rettet en forespørsel til de ansvarlige for denne CD-en om det vil komme en slik også for brukere av engelsk OS.

 

Men, som sagt, du finner de samme oppdateringene på www.microsoft.com/security.

 

Håper dette var et oppklarende svar.

 

Med hilsen

Customer Service Representative"

 

Så synd men sant - vi kan ikke få det........... :(

Lenke til kommentar
men hvorfor bare ikke like godt stappe i alle oppdateringene i samma cd`en.

 

Fordi det er ikke sikkert at alle patchene var distribuert i forhold til tidspunktet for når CD'ene ble produsert.............

Jeg fik cd`en som inneholdt alle februar oppdateringene så dem burde kunne stappe i alle patchene som kom før det og helt tilbake til patchene som kom etter SP1, noe det ikke gjorde.

 

Dem har kun tatt med de KRITISKE patchene,såvidt jeg har skjønt

Lenke til kommentar
Slutt med sytingen!! Vi får med de fleste oppdateringene og sparer masse nedlastinger. På toppen av alt er dette ett fullstendig gratis tilbud fra MS som de slettes ikke hadde behøvd å komme med om de ikke ville det selv, så for all del, lev med det!

Hvis du leser litt lenger opp såser du at dette ikke varen klage , er fonøyd med sånn som det er, men det kunne blitt enda bedre, men sånn er det bare kan ikke få alt GRATIS uansett :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...