Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Få gratis cd med sikkerhetsoppdateringer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå syns jeg Microsoft har overgått egen evne. De gir ut gratis cd'r med oppdateringer. Dette er jo kanonbra, ikke minst for de som sitter på analog/ISDN.

 

Jeg har i allefall besilt ett sett med oppdateringer, så slipper jeg å laste de ned hver gang. Her finner du bestillingsskjema

 

Det er ikke ofte en kan si det, men dette var et bra initiativ av ms! :w00t:

Hmm, regner med at alt dette også kan lastes ned? Om det ikke er noe annerledes er det ihvertfall totalt unødvendig for meg, men et veldig bra påfunn fra MS's side.

Lenke til kommentar
Hmm, regner med at alt dette også kan lastes ned? Om det ikke er noe annerledes er det ihvertfall totalt unødvendig for meg, men et veldig bra påfunn fra MS's side.

Det går jeg på det sterkeste ut ifra, men f.eks for min del som kjøpte en av de første versjonene av XP og ikke sitter på ei feit bredbåndlinje, så hjelper det bra at jeg slipper å laste ned ca 100MB med oppdateringer hver gang jeg formaterer :)

Lenke til kommentar
Det er sikkert bare å ringe til Microsofts kundeservice så får du nok en som passer til din språkversjon :)

Uansett meget greit for oss stakkarser som bor slik at vi ikke har mulighet for ADSL eller annen fastlinje.

Noen som veit når Servicepack 2 er ute BTW?

på sensommeren har jeg hørt.

Lenke til kommentar

Er dette noe nytt? Dette har vært vanlig i mac verden siden 1994 eller noe sånt. Dere burde forvente å få tilsent oppdateringer, når dere kjøpte et OS til mange hundre kroner, og ikke har fått en ordentlig oppdatering av OS siden XP. Og ikke får et ordentlig nytt OS før ca slutten av 2005.

 

Fatter ikke at dette kommer MS til gode, siden det er et minus at de ikke har gjordt det tidliger.

 

N.B Jeg forstår det slik at de ikke har gjordt det tidliger. Men vis det sånn å forstå at dette er almen praktis fra MS sin side, så venligs se bordt fra det jeg skrev ovenfor.

Lenke til kommentar

dette hjelper nok på når jeg skal formatere. er så tungvint å måtte laste ned en haug av updater hver gang jeg legger inn xp, nå blir det bare en ekstra cd å installere. tenkte for en stund siden på at de burde sende ut oppdaterte xp-cder hver tredje måned eller noe, men dette gjør samme susen.

Lenke til kommentar
dette hjelper nok på når jeg skal formatere. er så tungvint å måtte laste ned en haug av updater hver gang jeg legger inn xp, nå blir det bare en ekstra cd å installere. tenkte for en stund siden på at de burde sende ut oppdaterte xp-cder hver tredje måned eller noe, men dette gjør samme susen.

Det er da mye bedre på denne måten egentlig. Jeg hadde ikke giddet å reinstallere alt så ofte ihvertfall. Men syns godt vi kunne få en ny hoved-cd hver gang de legger inn en ny servicepack. F.eks. som da de integrerte servicepack1.

Lenke til kommentar
dette hjelper nok på når jeg skal formatere. er så tungvint å måtte laste ned en haug av updater hver gang jeg legger inn xp, nå blir det bare en ekstra cd å installere. tenkte for en stund siden på at de burde sende ut oppdaterte xp-cder hver tredje måned eller noe, men dette gjør samme susen.

Det er da mye bedre på denne måten egentlig. Jeg hadde ikke giddet å reinstallere alt så ofte ihvertfall. Men syns godt vi kunne få en ny hoved-cd hver gang de legger inn en ny servicepack. F.eks. som da de integrerte servicepack1.

Det er ikke noe problem å integrere sp1 selv.

Lenke til kommentar

Hvis du har Windows XP CD som er noe gammel kan du bare laste ned Windows XP versjon xxxxxxxx Pro/Home corporate edition siste versjon, de skal ha alt mener jeg.

 

Dette opplegget er sikkert for å sjekke hvem som har Windows mot registrerte navn så de kan kartlegge piratkopier :p - Jaja, ingenting å frykte her *Klikk->Bestill* Kjekkt å ha :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...